Bra start på denna vecka i alla fall!

Skoldags
Jag som aldrig trodde att jag skulle studera igen :) Men vid klockan tio befann jag mej på MiROi för att utbildar mej inom service. Idag blev det bara en informationsdag, så slutade runt halv tolv tiden. Gick till djuraffären där Mia jobbar och köpte ett hus, en skål och spån till lille Peter. Funderar på om man ska döpa om han, men får se. Åt sedan lunch tillsammans med Stefan på hans jobb.

















1 Anna:

skriven

Sv: Allt är bara bra med mig, fyller år idag och vädret är kanon, kan inte ha det bättre ;) själv då?

Fin lampa i hallen, jag har en likadan :)

2 Hanna-Li:

skriven

Ja en hyfsad helg, sjäölv? :)

3 A.C:

skriven

Hejhej:)



Nu e jag tibaka efter bloggpausen^^

Allt väl med dig på en måndag då?:)



Hoppas du har haft en njas helg iaf. kram

4 Jennifer:

skriven

sv: åh, vad kul det låter :) jag har också sett dom på konsert en gång när jag var mindre :) super!

ja, helgen var fin :) och en fin start på veckan har det varit. ska du göra något speciellt? :D

5 Frida:

skriven

Jaså det blev ett marsvin istället :) hihi

hund får ni ta senare då. =)

min helg var kanoners. kika i bloggen så ser du vad jag har haft för mig :D hur var din helg då? =) kram

6 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Men du, det är väl inte påsk än :P

7 Louise:

skriven

Sjukt fin inredning. :)

8 Louise:

skriven

Sv: Känner att det börjar bli rörigt med hur vi ska göra med bloggdesignen. Så du kan väl bara ta att mejla mig när helst du har tid, så ska jag göra mitt bästa för att svara så fort jag möjligt på mejlet. :> Tack!

9 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: min helg har varit bra, dindå? :D

kram ♥

10 LENA ♥:

skriven

idag har jag varit på skolan och gjort ett prov och sen tänkte jag gå en långpromenad med vovven :) du då? kram♥♥

11 Eleonore:

skriven

Svar: Vad roligt :) Jag har tränat, varit en runda i skolan och sen shoppat lite också :)

12 tessan:

skriven

fint fint har ni det :) Fått upp lite påsk mys :)



ska plugga =( men först käka lite mat :)



såg du hur man gjorde för att se hela månaden? kolla på min februaris månad så kommer du att få se hela min månad:)

13 Cecilia ♥:

skriven

Sv; Härligt! :D

Jag pluggar och äter :( ♥

Dudå?

14 Nadja:

skriven

bara bra. =) Vad händer ikväll? =)

15 Rebecca!:

skriven

SV; hur många lingon finns det i världen såg vi! :) superfin! Ha en superbra kväll! Kram

16 tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

skriven

Okej vad bra ! :D

jättefina bilder :>

17 matilda:

skriven

Jag har haft en jättebra dag, och nu ska jag snart iväg med min bästa vän till en annan kompis som har en fotostudio och ta lite bilder! :D Har du haft en bra dag då?

18 alicia:

skriven

redan börjat påskpynta?;)



det är helt okej, hur är det själv?:)

19 rebecca:

skriven

svar: idag har jag varit i skolan, och det var hemskt :P du då?

20 Leia ♥:

skriven

Vi såg i am number four. :)

Sett den?? :)

21 tessan:

skriven

Jahaa :) Okej :) tänkte om du ville ha så :)



Allt bra med dig annars?

22 bitte:

skriven



Hej tävlar ut en jättesnygg shoppingkasse på min blogg. Var gärna med om du vill=)



http://www.lovemercury.se/?p=2638

23 Amanda:

skriven

Sv: Ja det är det :)

24 lotta:

skriven

Åhh låter riktigt mysigt ! :)

25 Ellen Schutz:

skriven

sv; härligt :)

-idag vart de skolan sen hem bara,. mår inte så bra.. sj?

26 L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]:

skriven

SV: Okej:)

Jo, det är bra:) Hur är det själv??:)

27 SOFIAS:

skriven

idag gör jag inget speciellt:) själv då?

28 Amanda Jonsson:

skriven

Svar: joo nog äre bra, hur är det själv? :D



önskar dig en fin måndagkväll! :))

29 Andrea:

skriven

Var gärna med i dagens blogg :D

http://ffinasteeduw.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-1.html#comment

30 ida:

skriven

inte mycket just nu, du själv då? :)

31 Nessie:

skriven

Jag älskar marina and the diamonds, skit bra!!!!

Vad har du gjort idag?

kram

32 Sara:

skriven

Jag ska snart sova :) du då?

33 kajsa:

skriven

sv: min helg har varit bra! :D

hoppas du har haft en fin dag!

34 Anonym:

skriven

Sv: Tack :) tårtan var god :)



Ja precis, köpt på rusta. Älskade färgen :)

matchar bra med vårat sängöverkast hihi

35 Becca:

skriven

sv: Okej :)

Har du haft en bra vårdag?? :D

36 Evelina:

skriven

Härliga bilder! Här är allt bara fint,sjdå? :)



Btw, ge gärna tips på några citat som du tycker är fina & betydelsefulla :)

37 sabina:

skriven

jaa.. alltså min mamma är allergisk mot typ alla pälsdjur men just pudel ska man inte vara allergisk mot men tydligen så är hon det :/ jag vet inte om hon ska det...



härligt, idag har jag jobbat bara, sjda?

fina bilder :)

38 jessica:

skriven

jag har inte heller haft nåt marsvin, hoppas det går bra då! :D



katt har jag med haft hela mitt liv, riktigt myspys! :)

39 jessica:

skriven

och nja, jag har lite problem just nu faktiskt, börjar nog bli sjuk och såret under foten vill inte läka. :/ sj? hoppas du mår bättre än mej!

40 karolinajonsson:

skriven

najs! så skönt att sluta tidigt :)

41 veronica:

skriven

sv: Härligt att höra!

Jag har inte gjort nånting speciellt idag. Vad har du gjort? :)

42 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Låter bra :) Nej här händer inget extra, skall på onsdagen säkert testa på Zumba ;)

43 Caroline =):

skriven

Oh nice! :D Riktigt fina bilder må ja lov o säga :) Hm, idag är det skola och jobb som gäller.. :) Dudå?! =) Kram

44 Becca:

skriven

sv: Bara kanoners :D hihi..

Va hittar du på denna vackra dag då?? :D

45 L I N D A - [ PERSONLIG FOTO BLOGG ]:

skriven

Mysigt med påskpynt och tulpaner :D

46 freja:

skriven

härligt med påskpynt! har börjar lite smått men min sambo håller mig tillbaka ;D

Kommentera här: