Fredagsintervju - Hannah

Idag är de dags för fredagsintervju i sin vanliga ordning. Anmäl er gärna! Hannahs tur!

 

Snabbfakta:
Namn: Hannah Eriksson Engman
Ålder: 17
Bor: Luleå
Civilstånd: Singel
Familj: Mamma, pappa, 2 bröder och en syster.
Sysselsättning:
Pluggar på Barn och fritidsprogrammet på Luleå gymnasieskola & jobbar på helger.  

Varför började du blogga?
- Jag behövde skriva av mig och få dela mina tankar/åsikter med andra.
Sen drogs jag väl lite med i det här med att få en stor blogg, men det går inte så bra..


Vad har du för syfte med din blogg?
- Jag har nog inget direkt syfte, det är bara det att jag vill att folk ska kunna läsa och få tips om olika saker och att de ska kunna känna igen sig i vissa saker jag skriver.
Sen är det kul när man får positiva kommentarer, det gör en mer taggad på att skriva bra.

Vad har du för skönhetstips?
- Sova mycket, sömn är bra för att man ska orka & må bra!

Vad gör en blogg till en bra blogg?
- Intressanta inlägg, mycket bilder ett skarpt bud. Fast sen tycker jag att det är många bra småa bloggar som bara skriver om sin vardag och lägger upp enstaka bilder. Beror helt på på vilket sätt man lägger upp inläggen och så.


Vilka bloggar läser du?
-
http://jennsiii.blogg.se/- , Kenzas, Kissies, Paow & Dessies. Även vänners och småbloggar. Gillar även modegrabben & modemartin, Daniel Paris & Dennism.

Hur många läsare har du per dag?
- Allt från 20 och uppåt.


Vilka är dina förebilder?
- Har nog inga direkta förebilder. Använder gärna andra för att hitta inspiration för saker och ting. Kollar endel modebloggar för att hitta tips på snygga outfits och så.

En av de är Kenza! Älskar hennes stil. Annars så är min mamma min förebild, för hon är en otroligt bra person!




1 LINN:

skriven

just nu bakar jag :) Vad gör du då? =)

2 Yasmine:

skriven

Jag sitter och svarar på kommentarer :)

vad gör du själv dÅ?

3 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej :) Jadu, det blir väl att umgås lite med vänner och så :) Har ni börjat få vår där du bor nu då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se



Ps. Var gärna med i min dagens blogg-tävling, eller i tävlingen där du kan vinna 1000:- på H&M :)

4 Anonym:

skriven

vad roligt :D jag vill va med :D

Kommentera här: