I skolan

Klockan åtta
Infann jag mej på skolan, trots att vi börjar klockan nio. Hade med mej lunch och min dator. Var först av alla. Pratade med vår lärare en stund och de fanns mycket att prata om :) Sedan började dagen. Lära känna dag kan man säga. En övning var att vi skulle rita av varandra utan att titta ner på pappret. Blev ju finfint ;) Sedan intervjuade vi varandra, mycket trevligt!

Igårkväll
När Stefan praktiserade var jag hemma hos mamma och pappa. Fick middag och fotade valparna med. Så här kommer nya bilder från när de är 5 veckor gamla.

Helgens mat:

Chipskyckling med ris.



Ädelostfläskfilé med hasselnötter över potatis.









1 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej, mitt favoritprogram är Desperate Housewives :) Mår du bra idag då?



Kramar, Sannalitens.blogg.se



Förresten, i min blogg har jag en tävling där du kan vinna en snygg shoppingbag, kika gärna in :)

2 Nadja:

skriven

ja det såg gott ut. men vad är chips kyckling?



Jag ska börja flytta saker efter jag har varit hos frisören. =) Ska hämta nycklen idag till vårt nya boeende. =) kram

3 CAMIE:

skriven

Va mumsigt det ser ut! ^^,



SV: Aha, ja jag har en chihuahua :) Och hemma hos mamma har jag två katter ^^,

Går det bra på utbildningen da? =)

4 Carro:

skriven

Sv: Idag gör jag inte så mycket. Är ju så himla tråkigt väder. Du då?

5 Cecilia ♥:

skriven

Sv; Åh, det lät grymt kul ju!!! :) ♥

Inte mycket, gick hem från skolan för jag hade riktigt ont.. mensvärk! :(

6 Eleonore:

skriven

Svar: Just nu är jag i skolan, sen är det träning och sen ska jag hem :) själv?

7 tessan:

skriven

hehe jaa =) jag förstod :) ville bara säga så du vet :) hade frågat runt på alla möjliga bloggar, så svarade en tjej tillslut :) då tänkte jag att du skulle få reda på det :)



händer det idag?

8 tessan:

skriven

hehe jaa =) jag förstod :) ville bara säga så du vet :) hade frågat runt på alla möjliga bloggar, så svarade en tjej tillslut :) då tänkte jag att du skulle få reda på det :)



händer det idag?



just det :) hunden är så söt :) Vad är det för ras?

9 Matilda:

skriven

Gud vilka fina hundar! Vad är det för ras?!

10 alice:

skriven

gudd vadd sööt!

11 Louise:

skriven

Sv: Absolut. Men du, jag har inga cash för tillfället, får om några dagar typ. Så vi kanske kan skjuta fram designen lite tills jag iaf fått dem? ;)

12 Felicia Stehr:

skriven

Åååhhh, det var det sötaste!!

13 A.C:

skriven

ser gott ut:D



jodå dt ebara fint med mig..hehe~~ tackar:D

14 Felicia:

skriven

Fin blogg! :)



Titta in på min och kolla vad du tycker behövs för att min blogg ska bli bättre :)?

Kram :*

15 Nessie:

skriven

Tråkigt;(

Jag har haft en dålig dag;(

Haha that´s itXP

Gillaru paramore?

kram

16 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

gud vad söta :D



sv: min dag har varit okej,dindå? :)

kram ♥

17 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Nej vilka mysiga! Vad är det för ras?

18 E M M A:

skriven

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

19 jjoseeefiin:

skriven

sv: denna veckan blir nog plugg o ta det lugnt :)

din vecka då?

20 Jennifer:

skriven

ÅH, vad söta dom är (igen och fortfarande, haha)



sv: åh, kul! :D vad är det meningen att du ska bli efter den utbildningen då? :)

i veckan är planerna få, ta det lugnt så mycket som möjligt! i helgen är jag hundvakt åt en kompis hundar så då blir det promenader och en massa mys :)

hoppas din vecka blir mysig!

21 Frida:

skriven

Det är bra när det är Gratis :) hihi

Jo, hund får bli i ett annat skede som du säger.

Även för mig med. Även om man är bra sugen nu så känner jag att jag inte har råd just nu. :( vilket är synd.



Händer idag då? kram

22 Linnea Isabelle:

skriven

Jag sitter i soffan och tittar på tv samtidigt som jag svarar på kommentarer! :)



23 SOFIAS:

skriven

åååh va söta!!

24 tessan:

skriven

nyss kommit hem och skrivit ett prov :P Läs mer på inlägget.



Vad gör du nu?

25 Frida:

skriven

Supersöta hundar! :)



svar. Ja det ska jag! Har haft lite penga problem de senaste veckorna, men nästa vecka ska det skickas c:

allt bra med dig?

Kram!

26 Sara:

skriven

Jag ska på restaurang ikväll :)

27 M E R E I:

skriven

- awh vad söta!

28 Nessie:

skriven

Ska nog titta på svenskarnas mästerkock och skratta hånfullt hahaXP dumma mej!!!

Vilken är din favvoaffär?

kram

29 jessica:

skriven

ja det kmr gå bra! :D



jag gör inte så mycket, är sjuk :( sj?



får man va så söt som dom där hundarna?! :D

30 ida:

skriven

inget speciellt, ska ha öppet hus i skolan på lördag, själv då :)?

31 Lovisa; Livet i Portugal:

skriven

Åh vad gott det såg ut!! Världens gulligaste lilla hund också! :D

32 Nilla:

skriven

Åh nu strular blogg.se igen med att man inte kan kommentera på ditt sista inlägg :(



Jadå jag ska ta bilder bara jag orkar ta tag i allt som behövs fixas till :D



Helgen som var funkade något bättre än dom senaste veckorna. Denna helg som kommer hoppas jag blir ännu bättre. Ska dra med mig karln på vårmässa ;) Vad händer för er?

33 EllenSchutz:

skriven

sv; härligt :)

- jag gör inte så mkt just nu, sitter i skolan har segt hål.. sj?

34 Leia ♥:

skriven

Den handlade om en kille som hade superkrafter typ och hemska varelser var ute efter honom.



Allt är toppen idag! Hur är det själv??



Ser gott ut.

35 ladymuffin :):

skriven

sv; den var riktigt fin :) Härlig film. Satt med tårarna i ögonen några gånger :) Ha en grym dag vännen! Kram

36 kajsa:

skriven

sv: Tack! :)

idag ska jag försöka plugga lite hehe,

vad ska du göra idag då? :)

37 A D E L I N A:

skriven

sv: okej nice :) jag ska väl bara vara med kompisar å så :) har du haft en bra dag?

38 ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]:

skriven

sv; vet inte om jag svarade! :)

Men jag gjorde ett fotojobb här om dagen, då jag fotograferade hästar! :d har kommit upp några biler på bloggen. Men tänkte bjuda på fler sen! :) kram

39 Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥:

skriven

HEJ BRUDEN! kika länkarna nedanför om du är sugen på att tävla. hoppas att någon passade dig, annars ber jag om ursäkt för att jag störde. PUSS & KRAM



http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/march/t-som-i-trippeltavling.html#comment



http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/march/t-som-i-tavling-i-samarbete-med-ilovemylaptop.html#comment

40 Lena:

skriven

Vad söta valparna är!!! Och en massa bilder på god mat har du också. Mm, jag blir nästan hungrig.

41 Ida:

skriven

Maten ser smarrig ut! Och vilka söta vovvar! :)

Kommentera här: