Marknadsdag och The Ark!

Idag är det dagen D
The Ark vid 8 :) Mamma var här en runda innan jag gick ner på stan. Först till Stefan. Köpte lunch till han och mej :) Köpte en helt ny dvd i deras affär för 60 kr. Det var I rymden finns inga känslor. Så bra film! Köpte även en påskkärring som visade rumpan ^^. Har en sådan hos mamma, så de var roligt att de fortfarande fanns sådana.
Gick sedan till Mia, hon jobbar i en djuraffär. Tittade på lite grejer till vårt blivande marsvin :) Igår blev de bestämt. Han heter Peter, men jag kommer nog kalla honom för Peppe eller nått. Så köpte en transportbur och lite mat och sånt. Vitaminer måste de visst ha :) Och nu är jag hemma. Ska vila lite innan The Ark och så ska jag först se på Big Brother.


Detta är då Peter :) Ser ni tassen? Hihi typ 'hejhej'








Johanna som var här igår med sin hund Melvin.
1 emma m.h. wall:

skriven

Nu är det helg igen, var med och tävla om att bli denna helgens blogg här --> http://emhw.blogg.se/2011/march/here-we-go-again.html#comment



KRAM!

2 A D E L I N A:

skriven

sv: förlåt för sent svar! Allt bra med dig annars? :)

3 tessan:

skriven

:) kul =)



inte så mycket ska ta det lugnt, söt bild på marsvinet :)

4 Miss SunShine:

skriven

Sv: Allt bra tack :D Sj då?

5 Sussie:

skriven

hej!



jag hittar ingen mailadress till dig, kan du maila mig är du gullig, jag har en liten förfrågan!



/Sussie

6 LADY UMBRELLA:

skriven

allt bra? :)

7 sofie!:

skriven

jag har anorexi, så jag skriver lite mer om det här och min kamp mot den !



Hoppas du får en fin kväll vännen, kram ♥

8 Amanda Jonsson:

skriven

Svar: nej jag har inget djur :(

9 Evelina:

skriven

Jaha, vad tråkigt :/ Får hoppas att våren kommer för att stanna hos er snart då :)



Fina bilder!

10 Victoria:

skriven

sv: japp jag har en liten hund :)

11 RONJA:

skriven

Det är toppen med mig! :) Var konserten bra? Vad var de för någon? :)

12 Hanna-Li:

skriven

Okej :)

Ja allt bra, själv? ;)

13 Becca:

skriven

Hur är det med dej denna underbara soliga lördag?? :D

14 LIENE:

skriven

sv: Allt bra här:D förutom att jag är helt slut i kroppen. orkar inte gå, jo hemma men inte om jag ska gå någonstans utomhus.

15 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

gud vad sött marsvin :D!



sv: idag har ja vatt med kompisar,dansat och tränat..dudå ?=D

kramis ♥

16 Frida:

skriven

Mm :) min hund blir nog en långhårig chihuahua nästa :)

vill nog helst ha en nu till sommaren. men får se om jag lyckas övertala min sambo =) det är tveksamt nu men jag ska nog allt lyckas.

Hur blev ditt hår då? =)

17 Foton av Emma:

skriven

Hej!

Jag har varit borta från bloggen nu i några veckor.

Men nu är jag tillbaka med nya krafter!:D

Hoppas allt är bra och ha en riktig trevlig helg!

Kram

18 Leia ♥:

skriven

Okej, det låter som en fin färg tycker jag! :D



Helgen har varit bra, väldigt lugn med bio och sådär.

Din helg då? :D

19 Lovisa; Livet i Portugal:

skriven

Åhh vilket sött litet marsvin!! :D

20 jessica:

skriven

aw en sån sötnos där uppe! :D



okej, det blir nog bra om ett tag! :D blir kul med en kompis också



jag mår både bra och dåligt, det är liksom hit och dit :/ själv då? :D

Kommentera här: