Underbar start på dagen! IMON!

Solen skiner
Det är ljummet ute och de är så skönt. Glömde dock att ta min vårjacka så istället hade jag vinterjackan :P I alla fall började dagen med en dusch, sedan kom mamma och vi åkte till Maxi. Jag köpte lite fikabröd + jordgubbar. Köpte även ett par nya skor :D Härligt! Köpte också Veckans NU! Och fick tulpaner av mamma. Gick sedan inom Hemmakväll för att lämna tillbaka filmerna vi hyrt.

Väl hemma
Blev det städning av hela lägenheten. Så nu är jag klar och kollar på Big Brother. Snart kommer Johanna en runda. Sen ikväll blir de middag och tevemys!

IMON SMÄLLER DE!


Nya skorna, Maxi 99 kr.


Nu när vi flyttat fick vi två gåvor från Maxi. Två paket kaffe och två paket kanelbullar. Gratis ÄR gott.


Tulpanerna jag fick av mamma :)



1 Lotta:

skriven

ahh hon blev 16år och hon fick problem med ögonen ryggen och allt såntdär så de va bäst för henne.



Btw: Vad gott med jordgubbar de åt jag igår så hilma gott!! :o :)

2 SusannaRosita:

skriven

jadu inget speciellt som händer idag. Ska bara ut på en promenad tror jag, ute är det så soligt o fint. (dock rätt blåsigt)

3 Eleonore:

skriven

Svar: Just nu behöver jag ingen hjälp, tycker den är rätt fin nu, men när jag behöver så kan jag ju säga till :)

4 amanda - fotoblogg ♥:

skriven

SV okej, jo det är bara bra, vilken färk ska håret bli då?

5 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Haha, ja jag såg att det var hundar nu :P



Men gud vad gott! Chokladmuffins och bullar och jordgubbar :D

6 Leia ♥:

skriven

Okej, vad ska du ha för hårfärg?? :D



Ja, jag är naturligt blond, har aldrig färgat mitt hår. :)

7 L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]:

skriven

SV: Man skriver typ bakgrund i sökrutan:D

8 Louise:

skriven

Jodå, jag var inloggad igår kväll. Jag har inte fått upp att du addat mig dock, så helst vill jag att du säger din epost till mig med, så addar jag om vi ska ha det på msn.

Mejlen är samma som eposten. Skrev den ovan ..

9 Lovisa:

skriven

ÅHHHH jordgubbar! Älskar jordgubbar så himla mycket men tyvärr är jag lite allergisk :(

sv: Vad roligt att få så mycket gjort :) Senare ikväll ska jag vara med min pojkvän, vad ska du göra då? :)

10 t h a i p i n n e n ♥:

skriven

sv; jo det är bra, självdå?:)

11 Elin Gabriella - Mops & Chihuahua:

skriven

Vilka underbara bilder! Hoppas allt är bra med dig :) Kram!

12 Sara:

skriven

Jag ska snart åka in till Göteborg :) du då? :)

13 Cecilia ♥:

skriven

Sv; Åhh vad nice!:D ♥



Allt är toppen! Själv?

14 MODE MED MILNE:

skriven

SVAR: okej va söta valparna va! såg lite längre ner.. :) va härligt att ta det lugnt med gött sällskap! jag ska jobba heela helgen, inte lika roligt! hoppas du har det bra i den härliga vårsolen :D kram

15 jessica:

skriven

haha ja, jag köpte han för att han va söt.. sen tänkte jag inte på konsekvenserna! ;) jag blev så sur på honom när han skulle gnaga på plast på nätterna, herregud :D



hund vill jag också ha, men mina 3 katter och tiderna säger stopp :(

16 sabina:

skriven

jaa :)

namn är inte riktigt bestämt än :P

ååhh, blir så sugen när jag ser dina bilder :D mums

17 kajsa:

skriven

sv: trevligt :)

jag vet inte riktigt vad som händer resten av dagen hehe,

allt bra med dig idag då?:)

18 Nilla:

skriven

Åh jordgubbar. Vad jag längtar tills man kan köpa stora mängder med jordgubbar istället för godis dregla



Ja vi fastna tyvärr i att inte få helt i ordning här än. Har haft noll ork eller lust för minsta steg man tar hostar man pga bronkiten. Men snart kanske även jag kan lägga upp lite bilder från nya lyan :)



Hoppas allt är bra? Och hoppas så klart du kommer få en kanonfredag med The Ark :D

19 Anna:

skriven

Gud vad gott med jordgubbar :)

20 Carro:

skriven

Sv: Okej jo har man kennel så är det ju nog viktigt med hur stamtavlan är. Fast åh andra sidan kan nog alla hundar bli champion om man tränar och bygger dem rätt. Beror ju en hel del på ägaren också.



Ah okej. Jag tycker jakt är okej men jag skulle aldrig själv kunna göra det. Däremot skulle jag gärna ta jaktlicens bara för att det hade vart kul. Man måste ju inte skjuta på djur för det. Att skjuta är ju så himla kul.. Haha, det där lät hemskt. :P

21 ladymuffin!:

skriven

jordgubbar!! :)

sv; jodå allt är superbra! :) helg snart ju! med dig då? ha en fin dag! :)

Kommentera här: