VIKTIGT!

Anonyma kommentarer!
De är en del som vill ha design, men de kommenterar anonymt och jag kan inte kontakta er då! Nyss fick jag en kommentar, helt anonymt, men en tjej som ville ha en design. Du angav inte någon mejl så de är omöjligt för mig att kontakta dig. Var vänligen att skriva igen och ange då din mejl :)
1 Eleonore:

skriven

Svar: Vad roligt :) Nej nu blir det lugnt resten av denna söndag!

2 LENA ♥:

skriven

Mysigt! Blev samma här med killen, vi gjorde god mat och drack lite vin :) kram♥♥

3 Nadja:

skriven

Svara gärna på kommentaren i inlägget under frågestunden.



Åhh ja det är sant, du är ung. =) Här är det bara bra sj? =)

4 amanda - fotoblogg ♥:

skriven

SV ja det har jag har du?

5 Greta:

skriven

Sv: de e bra med mig! :)

Vad har du gjort idag då? ;D

6 Carro:

skriven

Sv: Jaha okej. Jag trodde du kanske lottade ut intervjun bland de som ville va med och sen fick man anmäla sig på nytt igen nästa gång om man ville va med då.



Jadå, min helg har vart toppen. Hur har din varit?

7 sarah:

skriven

ja da sj da

8 Liza:

skriven

Hej, var med och tävla på min blogg om en mariosvamp i pärlplattad :D

http://lisawigortssson.blogg.se/2011/march/tavling.html

9 Becca:

skriven

sv: helgen har varit perfekt :D men som sagt måndagar suger hårt, speciellt när man jobbar hela dagen :(

Några planer för veckan då?? :b

10 karolinajonsson:

skriven

åh tack! :)



jaha vad roligt :D



jag har bara varit hemma och slappat, och idag städade jag ju rummet

11 karolinajonsson:

skriven

oj, glömde bloggen :)

12 Lina - en 20årig djurtokig tjej:

skriven

Sv: Klart jag vet hur man hanterar det då, annars skulle jag inte tagit tag i det och börjar gå kurser osv... (:

13 Cecilia ♥:

skriven

Sv; Haha jo ;)

Allt är toppen bra :D Hur är det själv? ♥

14 ness:

skriven

Vad göru?

Jag mår bra;D

kram

15 L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]:

skriven

SV: Ja, och du??:)

16 jessica:

skriven

bra det :) jag har vart med killen hela helgen faktiskt, hehe :D sj?

17 E M M A:

skriven

sv: så bra, jo då :P

göru? :)

18 veronica:

skriven

sv: Min helg har varit bra :)

Hur har din helg varit?

19 Lotta:

skriven

Hihi, japp de gr man ju! :) jorå de är helt okej! hur är de sjlv ? :)

20 N:

skriven

sv: skolan och stallet, som vanligt ;) själv då?

22 Susanne:

skriven

Ok. Jo,tack allt e bra.. lite trött.. Ska på stan nu,och sen hem och plugga vidare.

kram

23 Salomon:

skriven

Tjena. Nej tack jag är inte så insatt i mitt bloggande. Men grymt stort tack för att du undra:D

24 SANNA:

skriven

SV: Okej! :) Jag kollar på tv ;)

Är allt bra med dig? :)



Kram

25 Mli - Husägare & barnlängtan ♥:

skriven

Får man se någon blogg som du har gjort designen på? :) Vill ju se lite vad du kan :)

26 Emma-Marie:

skriven

Hej

Tänkte höra om du ville hjälpa mig med en blogg design?

Blir tacksam för svar

Mvh

Emma-Marie

27 Ewa:

skriven

Hej, länge sen jag tittade in. Hittade dina gamla kommentarer så tänkte att jag tittar in och ser mig omkring.



Allt väl med dig?



Kram Ewa

28 Isabelle:

skriven

Hej! Jag vill jättegärna ha hjälp med bloggdesign. Kan du hjälpa mig? :)



Kramar Isabelle!

29 daniella:):

skriven

Hej! Skulle du kunna hjälpa mig med en ny design? Om det är gratis?:) Skulle vara såå supergulligt utav dig!:) Kram!

30 daniella:):

skriven

Alltså ingen header då, utan bara design:P

31 batts.blogg.se:

skriven

nice!

Kommentera här: