Anställningsintervju - here I come!

Igår
Var vi på studiebesök på ett närliggande kommunhus för att diskutera turism, ett ämne som jag älskar!! Ville egentligen ha de i fördjupningen, men får ju ändå en del av de i grundkursen så att säga, så ja, de blir försäljning och detaljhandel för mig. Slutade runt tolv tiden, så blev att umgås med Johanna :) Sen på eftermiddagen var jag med Mia :)

Idag
Utbildningen var skitkul idag. Hade uppgifter om just turism. Sen nu fick jag ett samtal om anställningsintervju om stommarjobb, eftersom jag inte fått de eller så, så återkommer jag om detta :)

Nu kommer bilder från påskafton


Jag älskar ju japanska körsbärsträd, så när detta fanns i Ängelholm fick jag med mig finfina bilder hem! + den som är i headern har jag tagit med massa fler!


Vi satte oss på Kirris i Ängelholm och åt en underbar planka för 99 kr.





Resten av bilderna från Ängelholm kommer imon
1 LENA ♥:

skriven

Åh va roligt! :D själv har jag jobbat, nu ska jag städa och sen duscha :P kram♥♥

2 Sasha:

skriven

Sv; Jag ska ut och gå nu och sen så blir det lite träning här hemma innan jag ska duscha och sova.

3 Sandra:

skriven

god maten såg ut :)



SVAR: okej mysigt. Jo det är bra med mig, själv?

4 jennie:

skriven

det är helt okej! och själv? kram!

5 Linnea:

skriven

jag vet inte riktigt :) sj?

6 Linnea:

skriven

SV; skola -.- & stallet :)

7 jessica:

skriven

så bra :)



inget typ, har precis duschat och så efter att ha varit i stallet :D

du då? :)

8 Elin:

skriven

hoppas det går bra på intervjun! ^^ Lycka till! Massa kramar!

9 johanna:

skriven

Sv: Världens finaste design :) Tusen tack gumman <3

10 veronica:

skriven

sv: Allt är bara bra med mig idag :)

Hur är det med dig?

11 Frida:

skriven

Hoppas det gick bra på anställnings intervjun :)



svar. Gött, så kan det vara ;)

du kan ta det lugnt, det är inte bråttom. :)

Kram!

12 kajsa:

skriven

Vad skönt! :)

sv: jotack det är bara bra med mig,

hur är det med dig då?

13 Linnea Isabelle:

skriven

(sent svar! och nu är jag tillbaka!)

Så lite så. Allt är bara bra här, förutom all stress i skolan men det är ju snart sommarlov så man får väl härda ut! ;) Hur är det med dig?



Var gärna med och kolla om du också har problem med den nya designen.. läs senaste inlägget!

14 bella:

skriven

fina bilder! :)

15 Carro:

skriven

Va kul med anställningsintervju, håller tummarna för dig. :)



Sv: Jag har jobbat hela dagen och sen var jag hemma om och krama om valparna.

16 ellan:

skriven

vilken smarrig sista bild du hade =)

17 - M a r i a:

skriven

sv; okej roligt:) är i skolan!



är allt bra med dig då?

18 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej :) Min favoriträtt är kycklingfilé med champinjonrisotto. Mmmm! :) Hur länge har du bloggat? :)

19 Yuri ♥:

skriven

sv: okej :D

vad bra tack !

20 Mikaela:

skriven

härligt! glor på tv och tar det lugnt bara. själv?

21 tessan:

skriven

tjenare..

vet du vad det är för fel på min blogg????

för efter ett tag när du satt in designen osv så har den blivit så seg och sedan hakar den upp sig :(:(

för det är många som skriver till mig och frågar varför den är så seg och att den hakar upp sig?



och när jag går ut på den så måste jag lov att starta om webbläsaren :/



vet ej vad det har blivit för fel på den :( hoppas att det inte är någon som har hackat på den och lagt in något så den blir seg :(

22 tessan:

skriven

sedan om du kan hjälpa mig med en sak :)

du vet när man går in på min blogg så är det stjärna istället för muspekare. tror du att du kan fixa tillbaks och ta bort det? för jag kommer tyvärr inte ihåg vem som satt dit den, det var någon kod. så om du ville leta och ta bort den :) kanske är den som spökar allt



kram

23 kaffehörnan:

skriven

Fina bilder, de var ett bra tag sedan jag var i Ängelholm

24 Felicia:

skriven

a rätt så bra själv då :)?

25 lovisa:

skriven

sV:Jaha:) jag ska nog ut!

26 JULIA ERIKSSON:

skriven

sv; ja det är helt okej, självdå? kram

27 Elin:

skriven

sv; jo, jag lever iaf. :) lite huvudvärk, som vanligt. suck, har inga huvudvärkstabletter heller, haha. aja, sånt får man tåla. Hoppas allt är bra! :)

28 Johanna:

skriven

Sv:Tack gumms <3 Men det tar ju tid innan man lär sig det mesta men lite ha ja la lärt mig :)

29 Linnea:

skriven

Hej ! Är designen klar? :) Börjar längta riktigt nu :)



Sånt som också vore bra om du kunde ordna är : Att man kan lägga upp bilder i innnläggen som är i storlek 700.

Att rubriekrna blir i en annan textstil.

Att skriften i innläggen blir nån annan :) Sen headern och designen :) Krraaam

30 johanna:

skriven

Sv: Det blir ju som vackrast när du pryder den ;)

31 veronica:

skriven

sv: Härligt att höra :)

Nej inget speciellt alls gör jag idag. Sitter på balkongen och solar lite :)

Vad gör du idag?

32 hanna ♥:

skriven

absolut! själv? :)

33 Cherie Mårtensson - I väntan på liten:

skriven

Svar: Jodå det är fint med oss :) Nu börjar hennes sparkar göra ont!! Haha :D

34 kajsa:

skriven

sv: härligt! :D

idag vet jag inte riktigt, bestämmer de lite senare sen!

hur spenderar du denna fredag då?

35 tessan:

skriven

tack tack :)

det är bara bra sj då?

36 A.C:

skriven

ser gott ut:D mummsigt~~



jag gör inte mkt..solat lite grann idag..ska ut o träffa en kompis senare..hehe~~ sj då?:D

Kommentera här: