Dags för helg!

Lugn helg
Efter många fullspäckade helger blir denna helg bara lugn. Skulle egentligen till mamma och pappa, men bilen krabbar och vi skulle även till Halmstad på söndag, men jaa... nu blev det helt ändrade planer. Bilen har krabbat lite så på söndag ska en kompis pojkvän kolla på bilen, så får vi se vad som sker :) Hoppas verkligen att den går att ordna!!
















Älskar dessa kaniner!


Min glass :)


Stefan






När vi var på Järnvägsmuseet letade jag efter sådana här :)
1 Sandra:

skriven

Fina bilder :=



SVAR: Jag har städat, lunchat med bästa vännen, gjort ärenden, tränat, handlat och nu laddar jag inför kvällens party. Själv?

2 jennie:

skriven

jadå, jag ska träffa lite vänner och åka och shoppa i västerås i helgen! :) ska bli roligt.

3 SOFIAS:

skriven

ha en riktigt skön helg nu!

4 Jessica Fotar:

skriven

Sv; kom nyss hem från några kompisar ^^ sj ?

5 rebeccadahlin:

skriven

sv: jo det är bra, själv? :)

6 karolinajonsson:

skriven

varför fick ni inte sjunga? :

7 elin:

skriven

sv: inget speciellt, själv? :)

8 Linnea Isabelle:

skriven

Härligt!

Just nu äter jag apelsin krokant och kollar på wallander. vad gör du själv? :)

9 Elin:

skriven

Åååh glass! <3 de ska faktiskt öppna en liten, liten glasskiosk här. Han gör glassen själv och det är äkta italiensk glass! Kanske kostar lite extra, men testa måste man ju göra! :) Får göra det nån extremt solig dag. ^^ Hihi. ^^

Hur gick det på intervjun? :) Kramiz

10 Yasmine:

skriven

Det är bara bra med mig :)

Hur är det med dig själv då?

11 bella:

skriven

det är braaa ,självda? :D



fina bilder!

12 lindha:

skriven

härliga bilder :)



13 LENA ♥:

skriven

Vilka fina bilder!



Ja med mig är det kanon! sj då?:) kram♥♥

14 Lovisa:

skriven

sv: Hehe jag har varit på vårdcentralen och skurit bort två födelsemärken på magen :) Så nu har jag fyra stygn på varje och har haft ont enda sen i måndags, men nu börjar det bli bättre som tur är :)!

15 Jennifer:

skriven

sv: okej! :) mysigt! varför inte ägg?

ja, allt är bara bra, har haft en superfin vecka i berlin med underbara människor och nu är jag hemma igen :) hur är det själv? :D

16 Veronica:

skriven

SV: Jo tack bara bra med mig. =)

Hittar du på då ?



Fina bilder.

17 Lotta:

skriven

Rodney är Snygg ju! ;)



Det är väll helt okej här,



ha en ttevlig helg! :)

18 Becca:

skriven

sv: Ursäkta otroligt sent svar :)

Allt bra med dej?? :D

19 emelie:

skriven

kunde inte med att lämna blogg.se, så nu är jag back on track! in och läs vad jag har att erbjuda!



hoppas allt är fint med dig :)



kram!

20 Carro:

skriven

Sv: Va kul, har du fått svar? :)



Ja, de gör jag. Nej, skjuter riktig pistol. :P

21 Linnea:

skriven

Blir den klar snaart elller? Jag använder inte msn, finns inte ens på datorn. Du har ju min hotmail. Bilder kan du ta från min blogg, vilka som helst.

22 JULIA ERIKSSON:

skriven

sv; härligt! idag har jag varit på min kusins konfirmation och nu ska jag bara ta det lugnt, sj? :)

23 Mikaela:

skriven

Tack så mycket!

24 Jessica Fotar:

skriven

Sv; Kom nyss hem efter att ha varit och ridit i ösregn ;)

25 karolinajonsson:

skriven

jaha ofta de kan göra så :p

26 elin:

skriven

sv: okej, krya på dig!

inte mycket, själv? :)

27 veronica:

skriven

sv: Jag har haft en jättebra helg :)

Hur har din helg varit då?

28 Frida:

skriven

Åh fina bilder!

Hoppas att bilen funkar snart!



svar. Superbra! Hoppas på det bästa för din skull!

Jag pluggar, vad gör du idag då? :)



btw, du råkar inte ha lust att rösta på mig som nr 9 på http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/may/fototavling-2011-5-borja-rosta.html#comment ? :)

29 rebeccadahlin:

skriven

sv: scrolla ner på min blogg så hittar du vilka som var där, orkar inte läsa upp alla. rubriken är: Rix fm festival 2011

30 A.C:

skriven

gott med glass:D



jodå dagen har gått bra faktiskt..för din del då:D

ha en njas kväll:D

Kommentera här: