Helgdags!

God eftermiddag!
Slutade halv tolv idag. Härligt!! Och igår var vi hos Nicco på middag. Skulle fira att hon fyllt år, så hon fick en pelargon - hennes favoritblomma - choklad, kaffe och kakor + ett presentkort på mosters blomsterbutik. Fick flintastek, potatisgratäng och sparrisar + sallad. Till efterrätt glass med björnbärssås, choklad och maräng. Yummie! Sist kaffe och bullar/kakor. Bilder kommer!

1 johanna:

skriven

tack så jätte mykke är supernöjd

2 Jennifer:

skriven

sv: ah, vad mysigt! :)

nej inte så mycket. var i skolan nån timme, sen fikade jag med några vänner, myste lite med kärleken och nu är jag hemma och ska mysa med vovven resten av kvällen. vad gör du ikväll? :)

3 A.C:

skriven

hej:D



vad har du gjort annars då?:D

trevlii helg:D

4 tessan:

skriven

japp :)

vilken fin lykta :)

hoppas att du får en trevlig fredagskväll ;)

kram på dig

5 HANNA:

skriven

tack! kommer inte ihåg x) jadå , och själv? :)

6 kajsa:

skriven

sv: okej trevlans :)

i helgen vet jag inet riktigt än, har inte så mycket planerat än

hur ser din helg ut? :)

7 veronica:

skriven

sv: Okej :) trevligt! Nej jag ska inte göra nånting speciellt tror jag. Kanske gå på marknaden som är i stan :)

8 anna :):

skriven

Okej :) Jadu, om en stund kommer min karl hem från jobbet och då ska vi äta tacos :) Utöver det ska jag bara ligga i soffan och dega hela kvällen ;d

9 Anna & Sophia - SHARE THE LOVE!<3:

skriven

sv: du kanske helt plötsligt gillar dem jätte mkt! ;) vem vet :D?

jadå vi har redan lagt till dig :D!

kram!

10 ♫♪ Sandra T:

skriven

trevlig helg :)

11 Anna Epic:

skriven

Åååh men vad mysigt! Själv sååå.. ja haha gör jag inte så mycket.. D:

12 LENA ♥:

skriven

Vad mena du med "sv: ett rligt yrke?" ? :P

Ja med mig är det kanon! med dig då? :) kram♥♥

13 Jessica Fotar:

skriven

Sv; Roligt ;)

Ska hjälpa till med lillebrorsans kalas, och sedan ska jag på en kompis kalas :)



Sj?^^

14 Sandra:

skriven

Svar: Städat, tränat, handlat, ätit.. o nu blir det lite fredagsdans. Själv?

15 hanna ♥:

skriven

ääntäää mycke, själv? :D

16 Sabina:

skriven

JO, det har jag märkt.

17 Carro:

skriven

Sv: Åh va synd :(

Ja, får hoppas där dyker upp fler chanser!



Det är bara bra här, hur är det själv?

18 Lotta:

skriven

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen faktiskt, :/ ;o

19 Mikaela:

skriven

jaa ! Det blev pizza och lite choklad :)

20 emelie:

skriven

tack så jätte mycket!:DD

21 Johanna:

skriven

tycker den är jättebra verkligen

22 Johanna:

skriven

jag tycker den är jättebra har både en vampire diaries och Robert Pattinson blogg

23 Jennie:

skriven

jobba, bio och så :) själv?

24 Anonym:

skriven

det är braa! :)

25 elin - foto -:

skriven

sv: tack sötis!

jo det är bra :D

26 Mamma till William & bebis i magen:

skriven

Ha en skön lördag.

27 narges:

skriven

Hej Sötan!



Ville bara tipsa om att jag har en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt iphoneskal till ett värde av 500 kr. Bland annat sådana som foki använder! Om du inte har en iphone kan du alltid ge bort eller tävla ut den i din egna blogg!



Ses där!

http://vahedi.webblogg.se/2011/may/tavling-vinn-valfri-skal-till-iphone.html#comment

28 Lisa - Smilinggirls!ッ:

skriven

sv: tack! :) Textstilen heter "FFF Tusj" :)



Eftersom du kommenterade vårat dagensblogg-inlägg kommer vi tyvärr att radera din kommentar.

Kommentera här: