Underbar helg!

Fredags
Gick på utbildningen till klockan tre, städade där efter de och sen hem och göra iordning inför när vi skulle hem till mamma och pappa för att vara där hela helgen. Glömde koden till internetet så de är de första som slår mej när vi kommit till mamma och pappa. Ingen idé att köra tillbaka för att hämta de heller. Stefan hade redan druckit öl till middagen. Så mina planer på att ta igen allting från den tiden då jag inte hade dator.

Lördags
Stefan praktiserade och jag gjorde en massa på datorn, såsom att göra iordning alla bilder från systemkameran samt att skriva brev till Therese och att skriva ut alla andekontakter jag tagit ner :) På kvällen blev det att kolla på årets Eurovision Song Contest 2011. Hade mängder av favoriter; Sverige, Danmark, Rumänien, Slovenien tror jag de var, Irland, England, Ukraina och lite Azerbajdzan eller Azerbaijan som det stavas på engelska.

Nu kommer bilder från påsken, en del iaf.












Vi var ju på 1årskalas hos kusinbarnet Ville. Så här mycket fint fick han.






Mumma!
1 Cherie Mårtensson - I väntan på liten:

skriven

Vad tårtorna såg goda ut :)

2 Jessica Fotar:

skriven

Sv; hejhej :)

allt är bara bra! själv ? :) kram

3 A.C:

skriven

gott gott:D



dt e bara fint här..sj då?:D

4 hanna ♥:

skriven

jodå, bara bra :D

5 linnea:

skriven

jag vill gärna ha en hel design :) du kan gärna ta bilder från min blogg och göra headern :) kram

6 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Kladdkakan och snasket ser himla gott ut!

7 tessan:

skriven

välkommen tillbaks :D



är helt slut :P

för att jag har nyss kommit hem från första dagen på praktiken :P

så nu är jag helt slut och tänker gå och lägga mig.

Vad har du gjort idag?

allt bra med dig?

8 karolinajonsson:

skriven

tack :D jag åkte tyvärr aldrig, hade ingen att åka med :/

9 Lotta:

skriven

hej, jag kollar igenom min blogg nu och vissa komenterarer känner jag inte igen så jag tror inte att jag har svarat på dom om inte så ber jag om ursäkt! jag gillade oxå Sanna och Rodney så synd att dom har åkt ut :/

10 EMELIE ♥:

skriven

jodå det är bara bra! sj?:D

11 rebeccadahlin:

skriven

Klänning eller tunika på skolavslutningen?

Kommentera här: