Vår helg

Fredags
Var hemma från skolan och Johanna kom hit. I fredags kom nämligen min förkylning. Nyser hela tiden och näsan rinner. Inte alls kul. Så Johanna kom för att lätta upp min sjukdomsstämning och vi hade de roligt genom att bara umgås. På kvällen åkte Johanna hem och jag och Stefan åt en varsin planka + att vi hyrde filmer och köpte de nya kexchokladen.

Lördags
På förmiddagen kom Nicco. Gick på torget och kollade på torgmarknaden och fikade tillsammans på våfflor. Yummie! Förkylningen hade idag blivit värre. Usch. Sedan kom Sophie och hennes kompis. Tog ner kontakt till dem - och det gick suveränt! Sedan kom Nicco igen och vi åkte till Värnamo där det var karneval. Åt sedan och bara körde runt och vi fotade en massa - sammanlagt 264 stycken!!

Idag
Bilen blev fixad och sedan körde vi till Halmstad. Hämtade svärmor och drog till Motorhalland och såg på The Playtones. Fick kaffe och tårta där och sådära. Sedan åt vi pizza på Vedugnen - supergoda. Stor skillnad tycker jag. Och nu är vi här hemma :)




Bananen var godast - efter kom hallon och blåbär. Supergott!!



















Min pizza - bolognese


Stefans kebabpizza

1 hanna ♥:

skriven

var i stockholm hela dagen :p okej :)

2 tessan:

skriven

jag har nyss klivit upp och är trött, ska snart åka till praktiken..

allt bra idag?

3 Yasmine:

skriven

Tidigt för bal? Vad menar du då?



Jag sitter och svarar på kommentarer nu :)

Vad gör du själv då?

4 LENA ♥:

skriven

Ja den är grymt snygg! :D

Jag ska snart åka och jobba :) du då? kram♥♥

5 Sandra:

skriven

Svar: Okej vad mysigt! :) Jag jobbar.

6 A.C:

skriven

jahha:)



jag gör inte mkt idag faktiskt..hehe...~~ hoppas veckan har startat bra:D

7 veronica:

skriven

sv: Vad tråkigt :/ du får ta och krya på dig.

Just nu gör jag ingenting speciellt alls.

Vad hittar du på då? :)

8 Malin & Prinsessan:

skriven

Jolie tackar för komplimangen ;)



Härliga bilder!

9 emelie:

skriven

krya på dig då!

med mig är de bara bra! :D

10 Johanna:

skriven

sv: jadå :) själv?

11 Marie:

skriven

SV; Min helg har varit väldigt bra. Skönt att en datorfri helg ibland. Hoppas att din helg också varit bra! :)

12 JULIA ERIKSSON:

skriven

sv; jasså vad kul :D nej jag är inte konfirmerad!

13 Madeleine - Mamma till Lova - Oslo:

skriven

men fyyyyyy vad orättvist, haha!!! Jag vill också ha kexchoklad, svensk pizza och planka!! Planka är det enda jag kan få till här i Norge, så får nog ta och köpa hem plankor och göra det någon helg snart! Mums :D

14 hanna ♥:

skriven

ja,bor i uppsala :D

15 kajsa:

skriven

sv: mysigt :)

min fredag spenderads med kompis!

16 Jeanette:

skriven

tack så jättemkt..:)

Jo min helg har vart bra :) din med??

17 anna :):

skriven

Hej! Min helg var supermysig. Hur var din? :)

18 Anonym:

skriven

jo tack, har haft det lugnt o skönt:)

19 Sandra:

skriven

sv: Jodå tack det har jag! Hur har din helg varit? =)

20 En blogg om Kevin:

skriven

Gud vilken mysig helg du ser ut att ha haft, vilka coola bilder!

21 tessan:

skriven

krya på dig :)

det e bara bra.

haft en bra dag annars?

22 Linnea Isabelle:

skriven

Okejokej! Just nu väntar jag på pizza ;)

23 ♫♪ Sandra T:

skriven

nice!

24 bella:

skriven

gött, jag gör inte så mycket, självda? :)

25 Frida:

skriven

Ja tack, den har varit jättebra! :)

Har du själv haft en bra helg?



De där kexchokladerna såg väldigt goda ut!!

26 Penny:

skriven

Sv; vet faktiskt inte vem jag tycker ska vinna Bigbrother. Pendlar mellan Simon och Martin :)

27 Frida:

skriven

Bra helg och fina bilder! Synd med förkylningen! :(



svar. Hej söta du!

Du anar inte hur glad jag blev när jag såg designen! Den är superfin och jag verkligen älskar den! Tack så mycket! :D

Blir att plugga, vad gör du idag? :)

28 Lotta:

skriven

Har varit i stallet hela dagen! :)



åhh Fyra är till den vill jag se! ;o :D

29 Jessica Fotar:

skriven

Sv; Japp allt är så bra så ;) sj ?

30 Yasmine:

skriven

Japp :) det var bal vi var och tittade på :)

Om dom inte har den nu skulle dom inte hinna :) Och man kan inte ha alla baler samtidigt, för då skulle det ju inte bli nå klänningar kvar :P hehe.

När tar dom studenten hos er ? :)

31 Anonym:

skriven

Helgen har vart toppen din då?

32 karolinajonsson:

skriven

haha okej ;)

33 Katarinaz:

skriven

Hej. min helg har varit toppen, hur har er varit? ni verkar ha haft det toppen, OMG va sugen jag vart på pizza....

34 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Blä, varför ska de he banan i allt :(



Pizzorna ser himla goda ut!

35 Veronica:

skriven

Kul att du frågade om min helg var bra i ett inlägg som handlade om bara helgen :)

Och ja.. min helg var bra :) Ser att din var det med!

36 MammaJessica [gravid vid 13 år, Mamma vid 14 år]:

skriven

Tack.

Jag har haft en riktigt bra helg, själv då?

37 Fotoemilia:

skriven

Vilken härlig helg :)

38 jessica:

skriven

okej :) nej jag sitter just nu i skolan, sen blir det ridning :D

39 Elin Gabriella - Mops & chihuahua:

skriven

SÅÅ roligt att du är tillbaka :) Och vilken underbar helg du verkar haft! KRAM

40 Anna Epic:

skriven

Ooh vad kul! :D

41 Mikaela:

skriven

allt är toppen, själv?

42 Erika Olsson:

skriven

Sv: Ja, självklart! Haft en underbar helg med min pojkvän. Självdå?

43 Jennifer:

skriven

underbara bilder, man blir glad av dem :)



sv: äsch, det var inget viktigt :) okej, jobbigt att vara sjuk :( känns det bättre nu då?

nej jag sitter och försöker peppa mig själv, har bara några dagar kvar i skolan där jag behöver göra något men har så lite ork. vad gör du?

44 jennie:

skriven

ja absolut :D och själv? kram!

Kommentera här: