Fredagsintervju - Victoria

Nu behöver jag fler som vill vara med! Anmäl dig genom att kommentera!


Snabbfakta:
Namn: Victoria
Ålder: 19
Bor:
Södra Finland
Civilstånd:
Förlovad
Familj: Mamma, syster, pojkvän, katt + pappa men han bor inte med oss.
Sysselsättning:
Arbetslös, men jobbar ibland i en kassa.

Varför började du blogga?

- Jag läste om Kenzas blogg i en tidning och tänkte att det skulle vara kul att hålla på med att blogga. Men det tog en stund innan jag i alla fall började blogga. Mest för att testa hur det är och för att dela med mig om mina dagar och bilder.


Vad har du för syfte med din blogg?

- Har väl egentligen inget syfte med det, bloggar för att jag vill.


Vad har du för skönhetstips?

- Sköt om dig hud. Tvätta alltid bort sminket före du lägger dig. Sov tillräckligt och vistas ute. :)


Vad gör en blogg till en bra blogg?

- Mycket bilder och saker som får läsarna att bli intresserade av bloggen att de vill besöka den snart igen.

 

Vilka bloggar läser du?

- Jag läser massor med bloggar, kompisar bloggar + Kenza, Foki och en massa mera.

Hur många läsare har du per dag?

- På grund av att jag inte varit så aktiv så är det väl kring 10 besökare per dag, men jag hoppas att det snart stiger igen :)


Vilka är dina förebilder?
- Mamma är väl en förebild till mig. Och Svenska Kronprinsessan Victoria!

 

 



1 Emma:

skriven

Hej!



Allt bra?? :)

2 Diana:

skriven

sv; jag skulle gärna vela va med :D

Kommentera här: