Julkalendern 2011

Ja imon är det ju 1 december
Detta innebär ju som ni alla vet att julkalendern börjar :D Jag har varit en trogen tittare och förra årets var ganska bra faktiskt. Kanske så bra att jag faktiskt köpte långfilmen ;)
I år heter den i alla fall Tjuvarnas Jul.

Om Tjuvarnas jul från SVT.se
Tjuvarnas jul, SVT:s julkalender 2011, utspelar sig i slutet av 1800-talet. I centrum står Kurre, en ficktjuv i den ökända tjuvligan Klappsnapparna. En dag står ett övergivet barn med en lapp i näven utanför Kurres kyffe. Det är hans okända dotter Charlie.


1 Mamma till William och Wilma:

skriven

God eftermiddag.Här är allt bra med mig och barnen..Tittade inte förra året på det men får se i morgon..När börjar det på tv? Hoppas inte för sent..kram

2 DIANA ÖSTERBERG:

skriven

sv; okej, mailen är i kommentaren ;)

3 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Jag var nykter och körde hem dem som ville ha skjuts :) Tänkte ju inte på att det kanske inte heter så i Sverige :P

Jodå, allt är bra med mig :) Själv då? :)

4 Patricia♡:

skriven

Jag missade förra årets julkalender:( Men i år ska jag allt försöka titta.

5 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

Jättefin design! (:

SV; Okej..

Jag kom nyss hem från skolan ;P

6 Emmie:

skriven

sv: Jadå, helt okej här. Själv? :)

7 veronica:

skriven

sv: Det är min hund som är dålig, väntar på provresultat. Får dom på fredag.

Just nu gör jag ingenting speciellt, väntar på att min man ska komma hem från jobbet (Stockholm).

Vad gör du då?

8 MyzaaN:

skriven

flyttade hit för ett tag sen :) spotlife hängde alltid sig var väldigt krånligt funderade på att byta till blogg.se eller devote.se

9 Julia:

skriven

Nu är tävlingen avslutat! Kolla om du vann? :)

10 Hannah:

skriven

Hej!



Eftersom att du är med i min julkalender skickar jag denna kommentar. Jag har funderat på en annan grej, om det är okej att jag får lotta ut dagen då du kommer synas i min blogg? För att göra det lite roligare & mer spännande.

Är det okej om du får ett slumpvist valt datum istället för den dagen du redan är utsatt på? :)

11 viki:

skriven

Sv; Jo det är ok med mig. Jag tänker lite ;) vad gör du själv?

Kramar

12 emma:

skriven

svhihi kej, jo de ä bara bra,< 3

13 sanna:

skriven

SV: Okej! :) Jag svarar på kommentarer och ska snart göra mig iordning för dagen :D Är allt bra med dig? :)



Kramar.

14 Mumma Muffins:

skriven

Sv: Ja, nu kan ju till och med jag äta ris :)



Jag har sett första avsnittet och jag gillade det! Riktigt mysig och med mycket julstämning!

15 FELICIA :):

skriven

Hoppas du får en jättemysig första decemberkväll! :)

16 Mamma till William och Wilma:

skriven

Godmorgon..Får blir att man får titta på play när det finns tid för det.Ha en mysig fredag..kram

17 Johanna:

skriven

Sv: Tack så mycket, desamma :)

Kollade på första avsnittet nyss, måste säga att detta är första gången sen 99 (julens hjältar) som jag tycker att julkalendern verkar vara nått att se :)

Kommentera här: