Julstämning här hemma

Julgardinerna är på plats
Och adventsljusstjärnorna och adventljusstaken. Jag älskar verkligen att pynta och speciellt nu när man har egen lägenhet :) Jätteroligt är de! Och igår va vi hos Nicco på kvällsfika. Kollade teve och hade de lika trevligt som alltid :)

Idag
Så gjorde jag en bloggdesign och så kom Johanna. Blev lite av det mediala i början, sedan gick vi vidare till Lindex en runda. Sedan gick vi 4 km sammanlagt i rask takt. Nu har vi lagat mat till oss alla tre - de blir soppa med palsternacka, morot och potatis och så blir de lite salcicca korv. Gott! Ser även på julkalendern Dieselråttor och sjömansmöss.








Jag och Johanna idag :)
1 Sandra:

skriven

Tips till killar dyker upp strax ! :D

2 frida:

skriven

Men visst lägg till mig där så accepterar jag vänförfrågan :)

3 Förvirrade Morsan:

skriven

så härligt med julpynt! ^_^*



sv; idag har det varit lite av varje, men mest plugg... nu tänker jag däcka i soffan efter att ha blivit helt slutkörd av en intensiv liten plutt ;D vad har du för dig?

4 Johanna Stina - Foto och designblogg:

skriven

Svar: Tack! :) Ska bli kul att se när juldesignen kommer upp!

5 Isabelle:

skriven

Åh, så mysigt med jul! :-)



Sv: Idag har jag städat lite och pysslat med en vimpel, själv då? :-)



Kram Isabelle

6 Emma:

skriven

Var har du köpt dom svarta gardinerna har sett dom innan är så snygga??

7 Tua:

skriven

sv: Har bara legat hemma faktiskt, haha. ;)

8 EMMAS!:

skriven

sv: hehe jobbaar i en garnbutik x) :) kram

9 veronica:

skriven

sv: Vad mysigt :) jag ska börja pynta imorgon tänkte jag.

I helgen vet jag inte vad som händer, inga planer alls.

Vad ska du hitta på?

10 Emma:

skriven

Okej får se om mamma kan se om dom finns kvar i December

11 Maria:

skriven

Fina gardiner:)

12 Rebecca:

skriven

SV: Ja jag tycker nog det var en bra åldersgräns. Rätt mycket starka scener som säkert kan vara skrämmande :) men väldigt bra film. Vad tar du för en bloggdesign? Jag är lite sugen senare, kanske till efter nyår eller så. Men hur funkar det med att få den personlig? Väljer jag bakgrund & så själv då? kram

13 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

- härligt! kom precis hem från gymmet, själv? :)

14 TC:

skriven

sv. Ne jag går i skola hela dagen på torsdagar.. Fina gardiner =)

15 Mimi:

skriven

Gardinerna på översta bilden var ju grymt söta! Vart har du köpt dem? :D

16 Martina:

skriven

Sv: Idag har jag varit i skolan, sen tränat och bara slappat framför tven. Har du själv gjort? :)

17 Anna T:

skriven

Så mysigt :D!

sv: Jodå det är bara bra, nyss varit på middag med pappa å killen.

Sj?

18 Hannah:

skriven

sv: Hehe okej =D ni är tvåäggstvillingar va? =)



Du borde se den, sååå bra =)



Allt är fint med mig :) själv?

19 Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]:

skriven

Äntligen fredag! Tänkte passa på att önska dig en trevlig helg!

20 Malin:

skriven

Mycket bra saker som du önskar dig i julklapp!! :)

Ja, jag har haft det bra i helgen. (förlåt att jag ger ett sent svar).

Förra helgen var vi i Skåne och hälsade på min morfar. Köpte en del julklappar.

Hur har du haft det "förra helgen" ;)



Kram

21 Frida:

skriven

härlig blogg du har! va gärna med i dagens bloggläsare:)

22 Malin:

skriven

Mycket bra saker som du önskar dig i julklapp!! :)

Ja, jag har haft det bra i helgen. (förlåt att jag ger ett sent svar).

Förra helgen var vi i Skåne och hälsade på min morfar. Köpte en del julklappar.

Hur har du haft det "förra helgen" ;)



Kram

23 HANNA:

skriven

sv: inte mycekt, själv? :)

24 Christina:

skriven

Vilka mysiga gardiner! Det är ju så härligt nu när det är dags att göra advents- och julfint, jag längtar till söndag då vi ska ta tag i det här hemma :)



Hoppas du har en bra fredagskväll!

25 Sofi:

skriven

Hej Jennie!



Vad pysslig du är, ser jätte fint ut :

26 Mamma till William och Wilma:

skriven

Det är så mysigt när man väl blir klar med jul pyntningen i hemmet..Så fina gardiner du har i hemmet.Ha en fin kväll.kram

Kommentera här: