Så var juldesignen uppe

Tryck på F5 om ni inte ser juldesignen.
Hoppas ni gillar den
Det var sällan som ja tog bilder på min älskade sambo, så det blir en lite somrig bild på han. Men det får gå.
Tog en riktig sovmorgon idag. Kom inte hem förrän vid halv tolv tiden igår tror jag det var. I söndags skulle vi ju skjutsa hem svärmor och övernatta där till igår. Men eftersom det blåste så mycket bestämde vi oss för att skjutsa hem henne som igår. Det hade hon ingenting emot som tur var.

Igår
Så igår vid tio tiden åkte vi mot Halmstad. Körde först inom både Biltema, Rusta och Grizzly. På Rusta köpte vi en ljusslinga som jag väntat på så länge. Jag är ju galen i sådant nu till jul. Om vi hade bott i hus nu hade vi haft hur mycket utsmyckning som helst på hela huset. Så galen är jag i de ;) Sen på Grizzly köpte vi två stoooora säckar av spån & hö till våra älskade marsvin. Köpte också en påse med blandning av äpple och maskroser som de verkligen älskade.

Vidare
Sedan kollade jag på fredagens avsnitt av Vampire Diaries och torsdagens avsnitt av Elsas Värld. Vidare in mot stan där vi bland annat gick på Lagerhaus och en ny öppnad butik som heter TGR som hade sjukt mycket grejer för mellan 10-100 kr. Vi handlade en hel del kan jag säga och mycket var för 10 kr. Mötte även syrran en runda då hon också var där för att shoppa. Åt sedan middag och kollade på Från Lark Rise to Candleford och Anno 1790.

1 Emma:

skriven

Ja det är helt okej här bara man slapp ta all skit från alla människor sj då ???

2 EMMAS!:

skriven

fin den blev :D

aa bara bra :D ska du följa varann via bloglovin?:) kram

3 Cherie Mårtensson - Mamma till Emma:

skriven

Så fint :D

4 Emma:

skriven

Jätte fin design ...

5 Rebecca:

skriven

Ja jag var lite sugen sa jag ju men jag sa också att inte förrän nästa år då jag vill fundera mer på hur jag vill ha det och kolla igenom bilder och sådär, vill mer ha en vårdesign. Okej eller? kram

6 Rebecca:

skriven

Förstod nu att du tror att jag har låtit någon annan göra min design? Det har jag inte det är en gratis design som jag bara har laddat ner för stunden. Vill gärna att du gör min sen :) hoppas vi är ok? kram

7 veronica:

skriven

sv: Det är sådär, hur är det med dig då?

8 MyzaaN:

skriven

fin den blev :D

9 Lalitta:

skriven

sv: kul!

10 . Pjumas . ♥:

skriven

Svar: Vad kul, nej det hade jag inte märkt :)

Det är väldigt sällan som jag dricker eftersom jag oftast är kusk :) Så det var rätt okej faktiskt :)

Idag gör jag inget extra, sitter vid datorn :)

11 Emmie:

skriven

Tycker designen blev jätte fin :)

12 Hannah:

skriven

Fin design=)



sv: Ja jag tänkte bara för att Boden är inget man pratar om i skolorna :P

Vad har ni fått veta om de?

Det är ju inte direkt en stad som utmärker sig :P

13 LINNEA:

skriven

plugg snart !

14 HANNA:

skriven

allt bra idag? :)

15 Anna T:

skriven

sv: Ingen aning tyvärr, bilden är 3 år gammal av min kompis :)

Okej! Har varit på manus handledning och tog en liten snabbtur på H&M men var duktig och köpte inget :) fast skulle behöva en stickad tröja

16 Frida:

skriven

Supersnygg design! :)



sv. Ojsan, töligt! D: Mysigt det! :) Jodå. Allt bra med dig?

17 SILLEN:

skriven

Sv: Haha, jadu...

Jag hittade ÄNTLIGEN en till slut..:)

Hur har din dag varit ?

18 Martina:

skriven

Sv: Tack. Din blev också jätte fin! :)

19 HANNA:

skriven

sv: har lagt till dig! :)

20 ida:

skriven

Fin ny design!



- jo, det var inte så jag menar, men visst den är jätt ebra att ha när man har slut på idéer!



kram!

21 Bella:

skriven

Jag ska strax kolla på film :) Dudå?



Fin ny design! :)

22 Emma:

skriven

Sv: med mig är bara bra :D

23 Liza★:

skriven

sv; Ja jag har bytt design, vad tycks? :)

Härligt, jodå jag mår väl bra!



Några planer för helgen då?

24 Jonna:

skriven

Jättefin design :)

25 Sofi:

skriven

Tack bara bra, hur mår du? Vilken fin header och bakgrund du har, julinspirerad och fin :) Är de din kattunge på bilden till höger? Kram S

26 Suzette:

skriven

Här var det juligt :D



ps; just nu har www.suzetteform.se 15%, in & fynda!

27 ami:

skriven

jätte fin ny design :) jag har fått komma hem nu, har infektion i magsäcken.. <3

28 Agnes Eriksson:

skriven

fin blogg =D

29 Agnes Eriksson:

skriven

fin blogg =D

30 Yolii- in London:

skriven

Jattefin ..x

Kommentera här: