Söndag


1:a advent!

Ska ni på julskyltning?
1 emma härnqvist:

skriven

nej det ska vi inte.. det ösregnar här i stan!



men bortsett från det så är livet underbart :)

2 Emma:

skriven

Japp om vi inte blåser bort innan dess

3 HANNA:

skriven

lust att följas med bloglovin?:)

4 s:

skriven

kan du fixa en header?

5 Mimi:

skriven

SV: Jaså :P

Ah jag bor i stockholm jag så det är ju en bit dit ^^

6 MADDES:

skriven

Vi skriver vårt examensarbete/C-uppsats som handlar om Prostatacancer drabbade män och hur deras liv påverkas av sjukdomen..

7 Frida:

skriven

Åh, första advent! Julskyltning blev av, var du på det? :)



sv. Bra det! :) Jag bakade chocolate chip cookies :)

8 Louise:

skriven

Julskyltningen i Halmstad var inställd...

9 ♫♪ Sandra T:

skriven

mysig bild :)

10 Yuki Yoursic:

skriven

Snygg Lampa eller vad man ska kalla det :)

11 EMMAS!:

skriven

följer di gnu :D följer du mig? kramis

12 Yuki Yoursic:

skriven

Sv; haha japp :) allt är helt okey med mig :) dig då?

Kommentera här: