Caspers dop (del 1)

Torsdags
Ja efter att Stefan och syrran slutat arbeta åkte vi mot syster. Hade ett stopp vid Max där vi åt middag och var sedan framme hos Solli vid halv elva tiden ungefär. Blev nästan direkt att vi gick och la oss.

Fredag
Mamma och pappa kom vid halv elva tiden och innan dess hade syster börjat göra i ordning sju stycken tårtor. Blev att vi fikade när de kom och jag matade Casper med välling. Sedan åkte vi till bygdegården för att duka till dagen efter. Blev jättefint. Sedan hälsade vi på en kompis till Solli och kollade in kisen som vi hade med oss upp förra gången. Roligt att se att han mår bra :) Sedan blev det tacos till middag. Jag myste väldigt mycket med Casper dessutom. Även Stefan myste med han en del. Kollade på teve och avslutade dagen med att äta kräftor.





















1 Karin:

skriven

Oh vad härligt med dop. Vilka söta tårtor.



Kram

2 LINNEA:

skriven

sv; jo det är la sådär.. hemma från skolan. hur är det själv?



3 CASSANDRA - tävling!:

skriven

många tårtor, mums! ;D

sv; jag ska plugga och kolla på DH ;) själv?

4 MALINSBILDER.SE ♥:

skriven

haha oj va många tårtor ^^

5 CAMIE:

skriven

Oj va mycket tårtor ^^, Ser goda ut!



SV: Ja ibland kan bulldoft bli lite för mkt och då luktar det inte ens gott! xD Jag hatar doften av våfflor, mår illa direkt!



Samma här, är också rastlös... Inte van att vara så ledig xD Men imorn åker jag till Ullared och då kommer jag ha fullt upp med att bränna pengar ;D

Kommentera här: