Caspers dop (del 2)

Lördag
Dopdagen. Gjorde i ordning salladen och Casper somnade i min famn framför teven, mys! Sedan åkte jag, Stefan och Solli till Överby för att shoppa lite lunch samt födelsedagspresent till vår storasyster som fyller år nu till helgen. När vi kom hem kom Caspers faster Malin och vi åt korv med bröd till lunch. Sedan gjorde hon i ordning vårt hår på oss alla tre systrar. Vi alla hade en varsin blomma i håret. Sedan vid fyra tiden åkte vi till bygdegården. Gästerna trillade in sedan en efter en och prästen kom vid kvart i sex tiden. Casper byttes om till dopklänning (som för övrigt har använts av alla oss kusiner). Dopet gick jättebra. Sedan blev det middag och presentöppning och sist tårta. Casper somnade i min famn innan vi åkte tillbaka hem till Solli och Chrille.


Kisen från kullen i maj

1 erika:

skriven

sv: ´ja jag har varit iväg i skogen med min pappa :) har du gjort i dag?

2 Sandra:

skriven

Svar: Ja allt är bra, själv??

3 Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

skriven

vet inte än, själv? :)

4 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Jag gör inget extra :) Sitter kanske hemma hela kvällen :) Händer hos dig då? :)

5 yasmine modell mamma och fru:

skriven

idag har jag vart och handlat färg ska så småningom måla om vardagsrummet, sen har jag vart på thai restaurang.

vad har du gjort? kram

6 Lotta:

skriven

Sv: Ohja, det är toppen med mig!! :D Hur är det själv?? =) Kram

7 hanna ♡:

skriven

bara bra, själv? :D

8 EMMAS!:

skriven

sv: härligt :D jag har varit i skolan dudå?:D kram

9 frida:

skriven

fin blogg ! :)

har du lust att hjälpa mig lite med min design ? :)))

10 JOSEFINE SIDEBÄCK:

skriven

Fina bilder hörredu!!

11 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

sv; Ska strax åka och träna lite ..!

Själv då? (:

12 M*:

skriven

Hoppas du haft en bra start på veckan!

13 sandra:

skriven

grattiss på dopet ! :D

Kram

14 veronica:

skriven

sv: Allt är bara bra :)

Hur är det med dig då?

15 tess:

skriven

FINA BILDER !

16 Emma:

skriven

Hej!!



Har varit i skolan. Gick allt bra på dopet? :)

17 LIIV - vanlig men unik:

skriven

Sv: Förutom hosta som inte vill försvinna så är det bra, själv då? :)

(förlåt för lite sent svar)

18 iisaacson:

skriven

sv; okej :)

inte mycket alls faktiskt, själv?

kramis

19 Mathilda:

skriven

Sv: Det är bara bra! Själv?

20 Förvirrade Morsan:

skriven

oh, vilket fint hjärta av ljus=)



sv; jodå, med mig är det okej, lite stressad ;D själv?=)

21 Hannah:

skriven

Åh så himla mysigt det ser ut! :)

Jag vill också fara på dop! :)

En sån katt hade jag när jag var liten ^^



sv: Idag har jag, om du läst inlägget, varit på orientering med skola. Sen bakade jag kanelbullar åt min granne & sen har jag inte hunnit nå mer..

Kram

22 Frida:

skriven

Okej :) haft det bra då? =) jag ska snart bege mig mot jobbet =) wiiie. händer i helgen då?

23 Bella:

skriven

Idag ska jag jobba :) Sen hem och skruva ihop min nya garderob :D Sj? Kram!

24 ragna:

skriven

det ser mysigt ut :)

25 linnea:

skriven

tack så mkt !!! Det blev jätte fint !

Kommentera här: