Caspers dopdag


Vi tre systrar & Casper


Caspers söta skor


Skorpan ville visst följa med på dopet.


1 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Jag skall idag och måla porslin :D det är min hobby på onsdagskvällarna :D

2 emelie:

skriven

Hej!

Nu kan du vara med och tävla om att vinna en Iphone 4 i min blogg! Tävlingen är enkel och tar max 1 min att anmäla sig!



Kram

3 Sofia - Tävlingar på gång!:

skriven

bara bra, sj? :)

4 Erika:

skriven

okej. en slö dag kan man säga då? :P sådana dagar är med skönt. ja här har jag kollat lite på film, slappat lite.. inte allt för mycket :P

5 CASSANDRA - tävling!:

skriven

sv; kul :)

ska plugga lite ;)

6 LINNEA:

skriven

sv; jag har pluggat matte, sen vart i skolan en snabbis för att göra provet och kom nyss hem själv?

7 Sandra:

skriven

Svar: Har varit hos sjukgymnasten nu, själv?

8 julia:

skriven

Så fina bilder!!!!

9 frida:

skriven

jag vill fixa texten i kommentarsrutan och sen typ lägga till en till rubrik till sidan . Jag ar ju rubriker med lixom senaste inlägget och lookbook osv, men jag vill ha en med bloglovin också :)

och sen ha en typ lite "finare" bakgrund, nu har jag ju bara en enkel vit :)

hmm, fixar du header också ? :)

10 M*:

skriven

Have a nice day!

11 FANNY (::

skriven

Vilken fin blogg & så fina bilder:)

12 Frida Fridolf Gustafsson:

skriven

Så söt Casper är! :)



sv. Hejsan! Gu så kul! :) Jodå, allt är bra, hur mår du?

13 Alina:

skriven

Ha en fin kväll snygging! =)

14 MyzaaN:

skriven

tack :D härligt att höra :D allt rä bramed mig också _D

15 yasmine modell mamma och fru:

skriven

det är kanon ska ta kvälls mys nu, hur är det själv?.

fina bilder kraaam

16 puffiie:

skriven

sv; åh det varr inte alls kul o höra att du blivit lurad :( förstår om du inte vill vara med!

kram

17 Linda - ndaiL:

skriven

Fina bilder!



ser ut som en bra dag :)

18 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

fina bilder!



sv: pluggar, själv? :)

Kommentera här: