En dag kvar

Idag
Stefan var ledig idag, så vi tog lite sovmorgon, gick och handlade lite och sedan var det maraton på teve med The Hills - för mig. Stefan gjorde lite skolarbete. Har haft lite huvudvärk hela dagen och hade inga tabletter hemma så de var bara att accepetera.

Imon
Syster kommer! Jag längtar! Kommer verkligen bli superkul att få träffa dem igen! Så bloggningen kommer inte ligga i fokus som ni kanske förstår.


Gårdagens middag, ris med kyckling och en sås på bacon och purjolök. Yummie!

1 CASSANDRA - tävling!:

skriven

sv; mysigt, jag ska nog slappa lite ikväll :)

2 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

Åh vad gott det såg ut :D

3 LINNEA:

skriven

jaaaa :D

4 Princess<3:

skriven

svar; jo de e bra :)

5 Sara:

skriven

Aa, jag bor utanför min Göteborg, men min bror pluggar där inne, så han berättade det för mig. Den har inte öppnat än men de håller tydligen på och bygger för fullt, så snart borde den vara klar :)

6 CAMIE:

skriven

Oh det där ser mumsigt ut ^^,



SV: Jag är också uppväxt med djur. Skulle inte kunna leva utan ^^,

Ja, man kan inte vänta med att göra iordning trattisar då möglar dem >.<



Jag sitter och funderar lite samtidigt som jag svarar på kommentarer :) Själv?

7 puffiie:

skriven

sv; okej gud så mysigt då! :D

jodå, idag har jag varit i skolan och sen bara tagit det luugnt :)

vad händer imorgon?

8 veronica:

skriven

sv: Tack så mycket :)

Jag gör ingenting speciellt just nu, vi har precis ätit middag här hemma. Vad gör du då? :)

9 EMMAS!:

skriven

sv: bara bra :D sjdå?:D kram

10 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

sv: okej, jag ska sova :)

11 iisaacson:

skriven

sv; idag har jag varit med en kompis :)

vad har du själv gjort?

kramis

12 Jennifer Sandqvist:

skriven

sv: det är bara bra :) händer i veckan då? :D

13 Frida:

skriven

Jo, den var mysig vår 5 års dag :D

idag har jag tagit det lungt. och träffa en vän såhär på kvällen vi tog en promenad =) kram

14 hanna ♡:

skriven

mycket mycket aj :(

15 Förvirrade Morsan:

skriven

Hoppas du får en bra dag med din syster =)

16 Sandra:

skriven

svar: okej vad mysigt.

17 Lotta:

skriven

Sv. Jag jobbade hela kvällen igår, det var därför jag inte svarade :) Men jag har även filosofiprov idag så jag har pluggat rätt mycket på det.. vad ska du göra idag då?? =) Kram

18 Rebecca:

skriven

sv; okej anmäl dig i det inlägget är du snäll. Med mail och allt!:)

sv; jodå det är bra med mej! med dej då?

Ha en underbar torsdag! :)

19 Mamma till William och Wilma:

skriven

God förmiddag.Hoppas att du får en mysig torsdag.kram

20 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

sv; Okej, trevligt (:

Jag sitter hemma och känner mig allmänt osocial, eftersom att jag är sjuk..

Hehe (;

21 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Tack :) Inget extra händer här. Sitter hemma idag. Men imorgon skall jag vara barnvakt åt en som jag aldrig träffat tidigare :) Men det går nog säkert helt bra ändå :)

22 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv ; ja tack allt är fint :)

hur är det själv ? :D

23 Hannah:

skriven

Gott det såg ut!

24 Emma:

skriven

låter mysigt:)

hos mig händer ingenting, håller på att svara på kommentarer :)

haft en bra torsdag? :D

25 Frida Gustafsson:

skriven

Hoppas att huvudvärken gick över!



sv. Jaha! Därserman!

Härligt! :) Nä, blev att ligga i sängen hela dagen

26 Bella:

skriven

Jo tack det är bara bra :) sj då?

Kommentera här: