Fredagsintervju - Karolina


Snabbfakta:
Namn: Karoliina Ylikorpi
Ålder:
16
Bor: I Finland, lite utanför Vasa.
Civilstånd:
Singel
Familj: Mamma, pappa, syskon och en katt. :)
Sysselsättning:
Blogga, umgås med kompisar och familjen, shopping, musik och matlagning. Jag går första året på kocklinjen. :)


Varför började du blogga?
- Min kompis hade nyss startat en blogg och jag tyckte att det verkade kul. Jag har alltid tyckt om att skriva så jag tänkte att det skulle vara roligt. :)


Vad har du för syfte med din blogg?
- Jag har egentligen inget syfte med bloggen. Jag bloggar bara för att det är kul och ibland behöver jag få skriva av mig lite. :)


Vad har du för skönhetstips?
- Att sova tillräckligt, dricka mycket vatten och inte använda allt för mycket smink. Man ska också alltid tvätta bort sminket innan man går och lägger sig!


Vad gör en blogg till en bra blogg?
- Mycket bilder, regelbunden uppdatering och en fin design. :)

Vilka bloggar läser du?
- Mina kompisars, Kissies, Micahs och de som kommenterar min blogg. :)


Hur många läsare har du per dag?

- Ca. 30-150. Det beror på hur ofta jag uppdaterar.


Vilka är dina förebilder?
- Människor som vågar vara sig själva och inte försöker bli någon de inte är. De som är osjälviska och gör saker för andra ser jag också upp till.

 

 

1 sandra:

skriven

Sv; inget speciellt förutom att jag har köpt en ny mobil :D

Hoppas du får en toppen bra lördag! <3

Kram

2 ellinor sjöberg.:

skriven

sv; Anledningen till att jag inte börjat på min bok är att jag vet inte vart jag ska börja ^^ hahha :D Men ska göra en recept bok snart :)

Idag blev det höst städa ute och mys med pojkvän. Vad hittar du på idag? :) kram

Kommentera här: