Fredagsintervju - Martina

Snabbfakta:
Namn: Martina Ståhl
Ålder: 17 år
Bor: Rävlanda
Civilstånd: I ett förhållande
Familj: De som jag räknar till min familj är många, men jag antar att meningen är att jag ska räkna upp vilka jag bor med och det är: min mamma, min styvpappa, mina 2 halvsyskon och min styvsyster som bor här på halvtid. 
Sysselsättning: Jag studerar.

Varför började du blogga?
- Det känns ju dumt att jag inte har något vettigt svar på första frågan, men helt ärligt talat så minns jag inte riktigt varför. Det var i alla fall år 2007 som jag började blogga och då var jag en fjantig 13-åring som beundrade alla som var äldre än mig - så förmodligen så började jag blogga för att någon av alla dessa tjejerna som jag beundrade så också hade en blogg.


Vad har du för syfte med din blogg?
- Mitt syfte med bloggen är att ha ett ställe att dela med mig av min vardag och mina tankar till både människor som jag känner och inte känner.


Vad har du för skönhetstips?
- Drick mycket vatten, ät näringsrikt, rör på dig regelbundet, sov när du ska sova och låt bli att stressa. Lyckas du med allt detta så kommer du garanterat att se riktigt fräsch ut, och enligt mig är den som ser fräsch ut av naturliga orsaker vackrare än den som ser "fräsch" ut med massa klet i ansiktet. 

Vad gör en blogg till en bra blogg?
- Många (och egna) bilder är ett måste! Variation i inläggen är också viktigt.


Vilka bloggar läser du?
- Jag läser min systers och mina vänners/bekantas bloggar dagligen och när jag får tid över så klickar jag in på Gaybloggen, Fokis blogg, Kenzas blogg och Blondinbellas blogg.

Hur många läsare har du per dag?
- Jag har mellan 5 och 15 läsare per dag.


Vilka är dina förebilder?
- Mina förebilder är min mormor och min mamma. Två kvinnor som trots otaliga motgångar håller huvudet högt och fortsätter framåt. De reser sig upp efter varje fall - starkare. Det är värt att beundra!

1 F e l i c i a:

skriven

Hej! Jag tycker fredagsintervjun låter som en jätte kul grej, hur kommer man med? :)

Kommentera här: