Helgen

Lördag
Vi åkte till IKEA. Handlade lite smågrejer och kollade på skrivbord och skrivbordsstol. Jag har planerat att fixa min gamla dator, den gick ju sönder då en lampa i skärmen gick sönder. Jag vill fixa den och då ha ett skrivbord att sitta och skriva vid på kvällarna. Känns som jag får mer inspiration på kvällarna. På kvällen var vi hundvakter återigen.

Söndag
Blev att vi åkte hem till mamma och pappa på middag. Även syster kom hem :) Vi åt nudlar med en gryta. Yummie. Sedan hade vi kladdkaka till efterrätt. Var sedan inne hos faster en runda och sedan innan vi åkte hem var jag med i stallet för att släppa in hästarna över natten. Såklart kelade jag med kattungarna med. De som Anna-Lisa fick är nu cirka 1,5 vecka.


Anna-Lisas tre söta kisungar :)


Mollys fem kattungar är några veckor större.


Den sötaste :)






Maten som vi åt :)


Min älskade Findus
1 sarah grönberg:

skriven

härligt!:)

jag bara tar det lugnt, du då?:)

2 Cherie Mårtensson - Mamma till Emma:

skriven

Vilka söta kattungar :D

3 CASSANDRA - tävling!:

skriven

sv; haha ja men eller hur!?;)

ska träna ikväll,själv?

kram

4 CASSANDRA - tävling!:

skriven

sv; haha ja men eller hur!?;)

ska träna ikväll,själv?

kram

5 veronica:

skriven

sv: Trevligt :) Hoppas du får en bra helg då.

Kram!

6 LINNEA:

skriven

fuuu va sötaaaa!

7 sandra:

skriven

Sv: Jepp hade en bra helg :)

Ska göra mina läxor :D

Kram

8 EMMAS!:

skriven

SÖÖTA!



var med i mina två tävlingar där du kan vinna en GOODIEBAG fylld med smink eller ett VALFRITT smycke :D hoppas du vill vara med :D



Goodiebagen:

http://eemma.se/2011/october/tavling-vinn-en-goodiebag-fran-eyeslipsface.html#comment



smycket:

http://eemma.se/2011/october/tavling-vinn-valfri-vara-for-max-200-kr-hos.html#comment

9 ewelina jungmarker:

skriven

hejsan, jag är med i en tävling och jag skulle behöva så många röster som möjligt så de skulle verkligen betyda världen om du kunde gå in och rösta på min bild här http://metrophotochallenge.com/se2011/view/92po#.TptCPeEFQs8.facebook



du röstar genom att gå in och trycka på gilla knappen bredvid favebook ikonen. och om du har röstat kan du gå in på min blogg och skriva en kommentar att du gjort det så länkar jag dig! många kramar och hoppas du har en bra dag!

10 Sara:

skriven

Haha men varför går du bara inte och köper en sådan mugg då? Starbucks finns ju i Sverige...

11 Lotta:

skriven

Sv: Tack så jättemycket och jaa, i helgen var jag och Emil på IKEA och inhandlade saker till lägenheten. Det var verkligen jättekul! =) Vad gjorde du för något då?? :) Kram

12 Emma:

skriven

skönt att höra :D

idag har jag bara varit i skolan :) vad har du gjort idag? :D

13 | Yohanna |:

skriven

Söta katter ^^,



SV: Allt är toppen med mej, hur är det själv? :)

14 . Pjumas. ♥:

skriven

Nej vilka söta katter :) Jag skulle kunna ta hem dem ;)



Svar: Det låter ju kul :) Allt är bra med mig :D Själv då? :)

15 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

fina bilder !

16 Sandra T ♫♪:

skriven

åh vad söta!!

17 Emma:

skriven

Hej!!



Har du en kompis som är med på The Hills?? :)

18 Emma:

skriven

Hej!



Nu när jag läste kommentaren hade jag läst den lite fel. Jaha du och en kompis. :D

19 puffiie:

skriven

sv; detsamma! idag har jag bara varit i skolan och sen tagit de lugnt :) dudå?

20 Sandra:

skriven

svar: sm sagt, ligger bara nedbäddad. själv?

21 jennie:

skriven

inte mycket, själv? :)

22 hanna ♡:

skriven

tack, desamma! :D

23 Sillen :d:

skriven

Klart jag följer din blogg söta du?

Ha en bra dag / jordens egna Sillen.

24 Mamma till William och Wilma:

skriven

Godmorgon..SÅ söta små katter..Hoppas att du får en fin tisdag..kram

25 yasmine modell mamma och fru:

skriven

tack idag är jag bara hemma vart magsjuk hela natten så är helt slut.

spö regnar ute också så ska ha mys dag inne kraam

26 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

sv: okej, sitter i skolan :)

27 Fia - mamma till Lucas:

skriven

Sv: Han är fortfarande förkyld.. Idag pluggar jag.

28 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

Så himla söta ! :D Jag vill haaaaa.. haha



Svar: Ja jag bor i stockholm :(

29 My Vestlund:

skriven

Super söta bilder ♥

Kommentera här: