Måndag

Så var helgen slut
Längtar redan tills vi kommer ses igen! Igår hade vi lax till middag. Fick de från matkassen och receptet var med pesto. Så gott! Man bara brer ett lager med pesto ovanpå laxen tillsammans med salt, peppar och citron och sen in i ugnen på 200 grader i 20 minuter. Jag gjorde sedan en sås på det som blivit i formen av fisken och det blev riktigt gott!

1 Cherie Mårtensson - Mamma till Emma:

skriven

Låter riktigt gott :D

2 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Haha, vet inte om det var så kul att vara barnvakt :P

Min helg var mycket bra :) Påminde lite sommardagarna när man hängde med älsklingens kompisar och var hemma vid fyra tiden på natten :) Hur var din helg? :)

3 Sandra:

skriven

Svar: Ja helgen var awsome. DIN?

4 LINNEA:

skriven

yepyep :D

5 Mathilda:

skriven

Sv: Kan tänka mig det.

Min helg har varit toppen! En blandning av öppet hus på skolan, fotograferingar, mys med pojkvännen, kalas, filmkväll och sist men inte mist ett guldfirande för Skånes stolthet HIF!

6 veronica:

skriven

sv: The Hills är så bra :) vilken säsong kollar du på?

Synd att inte säsong 6 går att få tag i bara.

Just nu är jag hemma hos mamma och hälsar på lite :)

7 Mamma till Willie:

skriven

Okej va snällt :) tar du 70kr för en hel design? :) vad tar du för header då?

8 CASSANDRA - tävling!:

skriven

sV; jarå, själv?:D

9 Sara:

skriven

Ja, min helg har verkligen varit toppenbra!! :) Din då?

10 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

söt bild, hihi !

sv : ja jag har haft en bra helg , har du ? :)

11 sandra:

skriven

Sv; Jag har HTC wildfire s :D

Kram

12 Jennifer Sandqvist:

skriven

sv: Nej inget speciellt förutom läxor, prov imorrn.

13 puffiie:

skriven

sv; okej! just nu bara jag tar det lite lugnt och pluggar inför matteprov på onsdag... dudå? :)

kramis

14 Bella:

skriven

Helgen var toppen :) Sj då?

15 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

sv; Ja, absolut (:

Själv? (;

16 Frida Gustafsson:

skriven

sv. Bra det, ajdå, inte bra det ):

Nej det har inte varit en bra helg tyvärr. Hur har din varit?

17 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

Gud så söt katt :D

18 | Yohanna |:

skriven

SV: Min helg har varit toppen, själv? :)

19 ems:

skriven

gud så fin bild!

20 hanna ♡:

skriven

bara bra, själv? :D

21 Frida:

skriven

min helg har varit bra :D din då? kram

22 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

sv: nja, har varit sjuk... själv? :)

23 Mamma till William och Wilma:

skriven

God eftermiddag.Så skönt att du hade en bra helg för det hade jag med.Ha en fin höst tisdag.kram

24 Emma:

skriven

hej!



jag har nackspärr eller jag har haft det i fyra dagar men det börjar bli bättre men gör fortfarande ont. Sen hostar jag men annars är det bra. Själv också?? :D

Kommentera här: