Onsdag

Roligare rubrik än så blir det inte idag
Har nyss ätit lunch; åt resterna från tacosen igår. Kollar på Hem till gården nu. Stefan är i skolan och jag ska börja skriva på min bok idag tänkte jag. Handlingen är klar och allt, så inspirationen ligger i musiken :D märker hur de bara flöder när jag sätter igång all favoritmusik! :)

Igår från bowlingen:




Med min Iphone

1 Bella:

skriven

Idag ska jag ta de lugnt, sen städa o plugga lite :) Sj då?

Åh kul med bowling. Dock är jag urdålig på de!

2 carolina:

skriven

tack va snäll du är :)

jo de är bra. hur är de själv?

3 hanna:

skriven

tack :D

4 ISABELLE:

skriven

Sv: Tack du!

Yes, allt är bra,

själv då?

5 Sandra:

skriven

Ser kul ut, love bowling!



SVAR: Mocca latten från Espresso House smakar.. ja vad ska man säga, som en espresso latte med lite smak av choklad. Som latte & mörk choklad.. vilket är en favorit hos mig.

6 Malin:

skriven

Tack! :)

Det är fint med mig. Hur är det själv?

7 Elin:

skriven

Tack detsamma! :)

Det är bra med mig <3 Själv?

8 Ida:

skriven

Hej! Jag skriver om min LKG, läs och kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

9 Lina S:

skriven

Åh, vad sugen jag blev på såna chips!

10 puffiie:

skriven

sv; tack! just nu är jag med en kompis :) självdå?

11 sandra:

skriven

Inget speciellt :D

12 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

SV; Det är ju så gott med nyponsoppa! (;

Blåbärssoppa är också gott :D

13 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

SV; Härligt!

Jag gör inget speciellt, önskar att jag hade färre läxor..

Själv?

14 Jennifer Sandqvist:

skriven

sv: Ja det gick ganska bra, allt är bara bra sjdå? :)

15 Cherie Mårtensson - Mamma till Emma:

skriven

Svar: Tack :D Jodå nu börjar förkylningen släppa lite :D Själv?

16 Sillen :D:

skriven

SVAR: Haha, brukade inte kommentera andras bloggar av någon konstig anleding.

Men sedan la jag märke till att om inte jag kommenterar får jag inte fler besökare, så jag började kommentera & fick mycket mer kommentarer tillbaks.

Jadå, allt är bra med mig!

Själv då? :)

17 DR:

skriven

Ville bara önska dig en trevlig helg ♥

18 ems:

skriven

åh vad roligt med bowling :D

Kommentera här: