Sista oktober

Så var vi inne i sista oktober
Idag har jag lämnat CV + PB till tre olika ställen. Sen gick jag och handlade då jag fyndade en adventsljusstjärna till fönstret, en röd. Ska ha svart, vitt och rött i vardagsrummet hade vi tänkt. Så de lila ska ut och de röda ska in :) Är ju inte riktigt dags ännu, men snart så :D

Söndags
Var hos mamma och pappa. Åt middag och hade de väldigt trevligt. Hälsade på kattungarna som nu har blivit riktigt stora. Så mysigt de är med kattungar, verkligen! Sedan drack vi kaffe och åt daimtårta och så åt jag lite pepparkakor med mögelost - yummie!


Åt mjuk pepparkaka när Nicco var här i lördags.


Mammas och pappas fondvägg i det nya köket. Riktigt snyggt!


Huvudpersonen var väl ändå Tessie. Hon fick livmoderhalsinflammation nyligen och fick opereras. Att hon har en tratt på huvudet bekommer henne inte ett dugg.


Middagen igår.


Gillar verkligen denna 'Godsaken' box som mamma har hemma hos sig.


Vilma och Tessie.


Yummie!
1 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

- jadå, själv? :)

2 iisaacson:

skriven

sv; okej, det är samma här faktiskt!

kramis

3 Jennifer Sandqvist:

skriven

sv: gjorde om den för 2 timmar sen kanske. tryck på f5 igen :)



Det blev inte så, det blev krångel så gick aldrig :P

4 LINNEA:

skriven

kolla in min anorlunda sockerkaka !!

5 MAJA KRON - Life, Music, Animals:

skriven

sv: Ja min helg har varit hur bra som helst :) Din då? ^^

6 Emma:

skriven

hej!



Jo jag frågade vad din bok hette?? :)

7 Malin:

skriven

Det är bra men mig. Jag är lite fundersam över en klänning som jag har hittat på MQ:S hemsida. Varför ska jag hitta saker som man blir så kääär i? När man redan har 3 klänningar i garderoben?!

8 Jessica:

skriven

Härligt! Låter som en mysig helg! Min var oxå super bra! :) vilka mysiga bilder!

9 Cacci - En katastrof med glimten i ögat!:

skriven

Kikar in och hoppas att allt är bra med dig! :)

Kram! ♥

10 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Jo, men om jag gör nåt sånt blir det först om några år :)

Allt är bra med mig :) Hoppas allt är bra hos dig? :)

11 Emilia:

skriven

Sv: Absolut det får man! :) Allt är bra med mig, du sj då?

12 puffiie:

skriven

sv; jag ska nog mest vara med kompisar och kanske ha en shoppingdag med mamma! dudå? :D

13 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

sv; Haha, tror inte det (;

Ja, absolut!! :D

14 veronica:

skriven

sv: Jag har städat hela lägenheten idag och nu är jag hemma hos mamma och hälsar på.

15 Elin:

skriven

Ja, den har varit rätt grym! :) <3

16 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

Gud så söta hundar :d

17 i min lilla lilla värld:

skriven

Den där pepparkakan.. MUMS!

18 Nathalie:

skriven

vilken sko väljer du? Lyx, mittemellan eller budget?:D

http://liborius.devote.se/blogs/13630164/vilken-sko-vaeljer-du.htm#WriteComment

KRAM

19 Sara:

skriven

Gott!

20 Emma:

skriven

Jag ahar fått ny design och den funkar på dom datorer jag kollat på !!!

21 Bella:

skriven

Gud vad hungrig jag blev nu haha :D

22 Mathilda:

skriven

Sv: Allting är bara fin fint, hur är det själv?

23 Martina:

skriven

Hej :)

Letade efter lite inspiration för fondväggar och kom in på din blogg. Jätte fin fondtapet. Vet du vad den heter:/går att köpa? Mvh Martina

Svar: sv: oj, ingen aninag, mina föräldrars... men den är köpt på rusta!
Jennie

Kommentera här: