Toppen dag!

Tog sovmorgon till halv tio
Sen in i duschen, åt frukost med Stefan på ett café och sedan drog jag mig till Linda som är en gammal barndomsvän. Hon hade visst lite spöken hemma hos sig, så jag skulle försöka ta bort det. Positivt avslut kan jag ju meddela! Jag är ju inte klar med min utbildning, men att jag får komma ut och öva är skitkul! Tog även ner en andekontakt till henne i form av en släkting. Även de gick superbra!

Vid två
Kom Johanna och plockade upp mig. Vi åkte till vår bowlinghall här i stan och bowlade i en timme. Var tillsammans med en kompis till Johanna och hennes mamma. Jag kom dock sist, men hade det trevligt trots detta! När jag kom hem hade Stefan städat hela lägenheten - lycka! Vi gick och handlade och åt tacos till middag!

Igår
Då var vi hos Nicco på kaffe. Blev bjudna på skitmycket gott!




Köffe!


Päron Split och Nogger glass!
1 LINNEA:

skriven

ja verkligen :)

2 CASSANDRA - tävling!:

skriven

ser gott ut! :D

sv; hiih jarå ;)

3 MAJA KRON - Life, Music, Animals:

skriven

Ååh vad sugen jag blev på något gott nu -W-'...

4 veronica:

skriven

sv: Okej :) jag har alla säsonger förutom säsong 6. Jo jag vet att den går att få tag på på cdon men jag vill inte ha den på engelska utan svensktextad. Men men.. det kommer väl.

5 Jessica:

skriven

Vilka jätte fina bilder!! :)

6 EMMAS!:

skriven

sv: okej :D

haft en bra dag ?=) kram

7 Sara:

skriven

Jag har bara tränat idag :) Själv?

8 Sanna:

skriven

SV: Ja, jag hoppas hostan och de försvinner snart. Har haft de jätte länge känner jag. Skönt att det är bra med dig, hos mig händer det inte mycket just nu. Har varit och handlat hela dagen och nu svarar jag på lite kommentarer bara. Sj?



Kram Sanna

9 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

men mums vad god glass :D

10 EMMAS!:

skriven

Godmorgon =) allt bra med dig idag?:D kram

11 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Idag skall jag till porslinsmålningen :) Vad har du för planer tills idag? :)

12 ems:

skriven

massor med mumms!!!

13 Mathilda:

skriven

Vad är det du går utbildning till? :)



Sv: Just nu sitter jag i telefonkö men sen blir det skola.

14 ronja norlén:

skriven

vilka fina bilder! :) allt såg så mumsig ut haha

15 mela:

skriven

Oh. vart köper man den glassen? ser fantastisk ut.

16 Emilia:

skriven

Sv: Tack detsamma! Allt ser jätte gott ut på bilderna, kanske måste unna mig lite själv också ^^

17 QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga:

skriven

gott! :)

Kommentera här: