Fikadag

Dagen började att jag städade lägenheten
Pratade med syster och systerson också via msn och dess webbkamera. Riktigt bra uppfinning! Sedan kom Johanna. Hon skulle kolla på en lägenhet som är precis bredvid oss och hon fick den. Så nu är hon min nya granne ^^. Sedan bjöd hon på fika och vi gick sedan lite i affärer :)
Ätit lax precis till middag.

1 Anonym:

skriven

Har du wordfeud?

vad heter du?

2 Susanne:

skriven

det vad jag som frågade. om wordfeud.. hji hi hi

3 Anonym:

skriven

Jag är tillbaka till bloggen, kika in och släng gärna en kommentar :D

Kram

4 Frida Fridolf Gustafsson:

skriven

Mysigt med fika dag! :)



sv. Ja! Förlåt för sent svar! Jag ska nog plugga och rensa datorn.

Vad ska du hitta på till helgen! Tack och hoppas du hade en trevlig helg! :D

5 Frida:

skriven

Härligt!

Jag mår bra. Rätt trött efter jobbet!

Själv då? kram

6 Maria:

skriven

Hej hur har din dag vart ?

Kolla in min blogg där hittar du en massa mode, citat

och mycket mer.



p.s jag gör gärna blogglovin byten säg bara till när du lagt till mig så lägger jag till dig!

Inget fusk nu för fan!;) Love Maria

7 Sandra T ♫♪:

skriven

gott med fika! :)

8 CAMIE:

skriven

Åh jag va skitsugen på wienerbröd igår men det gick över ;P Idag är jag inte sugen på fika alls för det luktar bullar i hela lägenheten, mår nästan lite illa ist xD



SV: Jaha! Så ni får matvarorna till dörren med recept och så eller? :)

Jag ska själv sätta mig och äta spagetti och köttfärssås som sambon har lagat till ^^, Gör du da?

Kommentera här: