Fredagsintervju - Lotta

Snabbfakta:
Namn: Charlotta Hägg
Ålder:
18år
Bor:
Målilla
Civilstånd:
Upptagen
Familj: Mamma, pappa och storasyster
Sysselsättning:
Plugga, shoppa, vänner och pojkvännen.

Varför började du blogga?
- Jag har alltid tyckt det verkar roligt att blogga och få framföra sina åsikter, eller bara berätta om vad som händer i vardagen. Min blogg är ungefär som min dagbok :)


Vad har du för syfte med din blogg?
- Om jag ska vara ärlig så vet jag faktiskt inte, jag har min blogg mest för min egen skull eftersom jag tycker det är så roligt.

Vad har du för skönhetstips?
- Oj, vilken svår fråga.. Jag har nog inget jättebra skönhetstips men jag tycker det är så himla snyggt med volym i håret, så jag får väl rekomendera Björn Axéns volumemaster.


Vad gör en blogg till en bra blogg?

- Jag tycker att en blogg ska vara personlig, att man via bloggen reflekterar hur man själv är :)


Vilka bloggar läser du?
- Jag läser massor med bloggar men de bloggar som jag läser dagligen är väl Kenzas, Jennyjanssons, Isabelles och Mollyrustas.

Hur många läsare har du per dag?
- Det varierar en del men några hundra per dag :)

 

Http://olesenstjej.blogg.se

Snabbfakta:
Namn: Charlotta Hägg
Ålder: 18år
Bor: Målilla
Civilstånd: Upptagen

Familj: Mamma, pappa och storasyster
Sysselsättning: Plugga, shoppa, vänner och pojkvännen.

Varför började du blogga?
Jag har alltid tyckt det verkar roligt att blogga och få framföra sina åsikter, eller bara berätta om vad som händer i vardagen. Min blogg är ungefär som min dagbok :)


Vad har du för syfte med din blogg?

Om jag ska vara ärlig så vet jag faktiskt inte, jag har min blogg mest för min egen skull eftersom jag tycker det är så roligt.

Vad har du för skönhetstips?

Oj, vilken svår fråga.. Jag har nog inget jättebra skönhetstips men jag tycker det är så himla snyggt med volym i håret, så jag får väl rekomendera Björn Axéns volumemaster.


Vad gör en blogg till en bra blogg?

Jag tycker att en blogg ska vara personlig, att man via bloggen reflekterar hur man själv är :)

Vilka bloggar läser du?
Jag läser massor med bloggar men de bloggar som jag läser dagligen är väl Kenzas, Jennyjanssons, Isabelles och Mollyrustas.

Hur många läsare har du per dag?
Det varierar en del men några hundra per dag :)

 

1 ellinor sjöberg.:

skriven

tjena tjena hejhej! :) Allt väl?

Vilken fin bild i din header, den med äppelhjärtana! :D

kram

Kommentera här: