Idag far vi!

Jag längtar
För idag ska vi upp till min syster för att hennes son på tre månader snart ska döpas :) Jag och syster och Caspers faster kommer vara de som får de ärofyllda uppdragen att vara faddrar. Det var ett bra tag sedan som vi träffades, så ska bli riktigt roligt :) Vi kommer sammanlagt vara 54 stycken som kommer fira lille Casper. Så idag blir det att packa :)

1 LIIV - vanlig men unik:

skriven

Naw vad mysigt med dop :) Söt han var :)

2 Janni:

skriven

Hej! Jag vill bara tacka så mycket för din varma kommentar i min blogg och för att du visar att det jag skriver betyder något.

Tack!!!



Kram Janni

3 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Dop låter trevligt :) Jodå, allt är bra med mig :) Hoppas allt är bra med dig också? :)

4 Alina:

skriven

jag är bara hemma och tar det lugnt!=) sj då?

5 Sara:

skriven

Jag är i Sverige men åker till USA på tisdag :)

6 CASSANDRA - tävling!:

skriven

sv; trevligt :) nja helt okej, själv? :D

tack detsamma!

kram

7 Mamma till William och prinsessan i magen:

skriven

God eftermiddag söta..Hoppas att du inte glömmer något inför resan..Alltid så mysigt att gå på dop..Vad för fint har du köpt till den söta sötnosne..kram kram

8 Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

skriven

vad kul!

det är bara bra :) själv?

9 yasmine:

skriven

gör inte så mkt har vart på promenad och bara myst hemma kraam

10 erika:

skriven

Nej vad mysigt att åka på dop :) Ja allt är bra med mig :) det går framåt med knät och så :) känner mig mycket piggare om dagarna och så med :) allt är bra med dig med?

11 Bella:

skriven

Härligt :)

Jo tack det är bra, sj då?

Desamma!

12 Anonym:

skriven

Sv: Jepp själv då :D

Kram

13 Hannah:

skriven

Vad söt han var! Ha så kul på dopet =)



sv: Det är nog aldrig såna skördefester här.. Inte så konstigt då att jag inte hört om de :P



allt är fint med dig, själv? =)

14 EMMAS!:

skriven

jaha vad skoj :D japp allt är bra, sjdå?:D kram

15 LINNEA:

skriven

guuuu va söt !

16 Malin:

skriven

Sv: Blev lite förvirrad av din kommentar, du måste nog skrivit till fel person.

17 Jennifer Sandqvist:

skriven

sv: ska snart göra läxor som vanligt. orkar inte :(

sjdå? :)

18 Sandra:

skriven

Svar: Okej vad mysigt. Jag ska kolla fotboll! :) Och typ sova, så trött.

19 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

sv; Skönt, det är bra med mig också :D

20 Lotta:

skriven

Sv: Tack så mycket, jag gillar också sådana stolar! :D och va mysigt! Hoppas du får många fina bilder som man kan kika på sen =) och det är bara bra med mig, själv då?? =) Kram

21 iisaacson:

skriven

sv; härligt att höra!

jag gör inget speciellt :) själv?

kramis

22 hanna ♡:

skriven

inget speciellt direkt, själv? :D

23 Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

skriven

Sv: Nopp det har jag inte.

24 puffiie:

skriven

sv; skönt o höra! idag har jag varit i skolan och sen varit med en kompis :)

kram ♥

25 sofia:

skriven

sv: jaha, vad roligt! ^^ längesen jag var på dop.

jodå, det är bra. njuter av lite ledighet. :) själv?

26 Anonym:

skriven

Jag jobbar på Telias Support. Jo jag mår bra, hur mår du själv?=)

27 Mathilda:

skriven

Sött barn :)



Sv: Inte speciellt mycket, tar det mest lugnt.

Kommentera här: