Mat för denna veckan


Rotmos med hemmagjord korv och fläsklägg.


Rotfrukter, vitlöksdressing och citronköttfärskaka med ost på.


Soppa av potatis och rotfrukter med mozzarella bröd.


Persilje potatismos med älgchorizo och prinskorvar.

De tre sista rätterna är från Family Food.
1 Julia:

skriven

ser gott ut!

de är bara bra! :)

2 LifeIsAMovie:

skriven

Inget speciellt tror jag :) sj? Detsamma!



Kram

/Jojjo, grundare & webbmaster

3 Fanny:

skriven

sv; Okej, vad trevligt! (:



Kram

4 MyzaaN:

skriven

nej det blir massa kalas i helgen själv då? :D kram

5 Frida:

skriven

Förstod det :D haha Vad tar du för att göra designer då? :D

Du är sjukt duktig :D



Jag har fått något problem med hjärtat så jag måste ta det lugnt :(

Vad ska du göra i helgen fintjejen? :)

Hoppas du får en underbar helg!

6 filippaa:

skriven

sv: haha ja vet, är väldigt bussy men de går sakta men säkert framåt!

i helgen ska jag plugga o kolla lite på stan!:) själv??

7 Ida!:

skriven

Hejsan älskar din blogg den är superfin ska du veta skulle göra mig jätteglad om du skulle vilja kika förbi på min.

8 puffiie:

skriven

sv: tack detsamma :) i helgen vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt... självdå?

kram ♥

9 felicia -:

skriven

jag "har" träffat några kompisar bara

10 Neha:

skriven

Muums:D



aLLT ÄR BRA, hur är det själv?=)

11 Isabella (tinkerbella.blogg.se):

skriven

Svar: Tusen tack :D

12 Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

skriven

Låter gott!

13 Alina:

skriven

Godmorgon sötnos! =)

14 anneli:

skriven

det tycker jag låter jätte fint faktiskt :)

15 Anonym:

skriven

det är bar bra med mig :)

jag såg att du gör blogdesigner du gör inte gratis va ?

16 sally:

skriven

sv: åh tack :D vad glad jag blir! din blogg är superfin!

17 Caroline Andersson - 18år och blivande mamma:

skriven

Vill du ha fler besökare?

Kommentera detta inlägg:



http://caroliinea.bloggplatsen.se/2011/09/15/6238820-tavla-om-en-goodiebag-i-goodiebagfinalen/



Och få en länk från min blogg vid tävlingens slut som tack för hjälpen :)

18 CAMIE:

skriven

Vilka maträtter :D Riktigt husmanskost ^^,



SV: Ja det va längesen men jag har varit lite dåligt på att blogga under sommaren pga. mitt jobb!



Min helg blir extremt lugn, har varit så stressad de tre senaste veckorna att jag fått ont i magen :( Så det blir vila och en massa te ^^, Själv da? =)

19 Cicci:

skriven

sv: Tack så mycket! :)

20 Emma:

skriven

idag ska jag på restaurang och fira mormor ute på djurgården :D vad ska du göra? :D

21 Sara:

skriven

Svar:

Det är bara bra med mig! =)

Vad gör du?

Tack detsamma!! =)

22 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

sv: okej, ingenting speciellt, själv? :)

23 iisaacson:

skriven

sv; hihi, vilken app menar du? ^^

jag sitter här med en kompis!

krmais

24 Förvirrade Morsan:

skriven

sv; jag var uppe på skolan i Falun. Jag pluggar på distans, men vi brukar få åka upp 1-2 gånger / termin =)

25 JULIA:

skriven

tack=)



26 Louise:

skriven

Åh, tack! Slänger iväg ett mail så fort jag får möjligheten! :)

27 Yasmine:

skriven

Jag sitter och kollar på en dokumentär om The Phone House. :)

Vad gör du själv då?

28 Anonym:

skriven

okejokej :)

aa min helg har varit bra, själv då???

29 Caroline Andersson - 18år och blivande mamma:

skriven

sv: Vi vet inte vad det blir för kön än, det får bli en överraskning. Men de flesta tror det är en pojke! :)

Kommentera här: