Ny mobil

Länge har jag sagt nej
Jag vet inte vad de är som fått mig att inte vilja ha en, men jaa... Det höll ju inte alls länge. Idag kom min nya mobil hem. En Iphone 4. Jag tog en vit. Har ett rosa skal. Jag vet inte vad det var mig som fick att köpa en, men jag ville ha en ny mobil och jag ville prova något annat än Samsung.
Ikväll blir det rotmos till middag :)


Alla bilderna i bloggen är tagna av mig.
1 jofi:

skriven

ja, allt är bra med mig :) sj då?:)

2 Mamma till William och prinsessan i magen:

skriven

Alltid skoj med nya saker man köper..Hoppas att du blir nöjd med den..

Så mysigt att komma hem till dina föräldrar o bli bjuden på middag..Ha en mysig kväll.kram

3 Mamma till William och prinsessan i magen:

skriven

Här är allt bra..Har min prins hemma och myser massor..kram

4 Sessan:

skriven

Okok hoppas du är nöjd med den, själv skulle jag aldrig skaffa iphone, men alla gillar vi olika :)



Jodå det är bara bra. Sj?

5 Jennifer Sandqvist:

skriven

sv: nej du hade inte svarat! kul att du gillar det. Ska till stan och shoppa :D

6 Linda:

skriven

fin bild:D

7 Louise:

skriven

Okej, låter superhärligt det!



Det kunde vara bättre, ligger hemma och är sjuk med halsont och huvudvärk. Tyvärr. Hur är det med dig? :)

8 Lotta:

skriven

Sv: Åh va skoj! Nu blir jag avis!!! Jag vill också ha en ju :D:D och det är bara bra med mig, tråkigt väder men det går liksom :)

9 m3lind4:

skriven

Sv: Ja :D Tack så hemskt mycket, skicka headern till min mejl sen; [email protected] & du får göra denhur du vill, skulle vilja ha den i ljusrosa!

10 Louise:

skriven

Iphonen är den bästa mobil jag har haft!

11 Förvirrade Morsan:

skriven

sv; okej=) idag är det massa fixande på schemat, åker till Falun imorgon så det måste packas inför det och så =) vad har du för dig?

12 Alice:

skriven

Sv: Åh vad spännande! Är det fyran?=) Jo det är bra! Seg bara, själv då?

13 L.I.N.N.E.A ♥ Photography:

skriven

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

14 Emma:

skriven

Hej!!



Det är alltid kul med nya mobiler. Något roligt som händer i veckan? :) Det händer inte så mycket mer än läxor och annat. :)

15 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

sv; Ja, allt är bra med mig..

Hur är det själv?

16 Frida Fridolf Gustafsson:

skriven

Hur är det att ha en iPhone numera då? :)



sv. Jodå, är allt bra med dig efter helgen? :) Kram!

17 Linda:

skriven

sv: åh vad kul! :) Lite förkyld men annars bra själv?

18 Sandra:

skriven

svar: haha som de flesta filmer så kan man ju gissa hur det slutar :)

jag sitter & jobbar lite medan byggarna bankar in dörren låter det som så jag kan inte fokusera haha. Själv?

19 ladymuffin:

skriven

sv; jaså vad kul! :)

jo allt är bara bra med mej, med dej då?

Hoppas du får en fin kväll! kram :)

20 hanna ♡:

skriven

bara bra här, sjääääälv? :D

21 iisaacson:

skriven

sv; härligt att höra!

jag ska snart gå o lägga mig, själv?

kramis

22 MADDES:

skriven

God morgon! Sovit gott?

23 Sofie-Mamma till Casper:

skriven

Jaa de hade ju varit lite roligt.. den kommer dock i´nte bli så välskriven tror jag.

24 Ett liv som Madelene-:

skriven

Du kommer INTE bli missnöjd med din Iphone, världens bästa mobil!

25 Mamma till William och prinsessan i magen:

skriven

God middag..Då får man hoppas att man kommer med i fredags intervjun för det hade varit skoj...Ha en fin onsdag...Fin bild på blomman..kram

Kommentera här: