Skördefest

Tycker det är så mysigt
Allt detta med skördefest. Och igår var vi på en och det fanns så mycket fina saker. Som jag berättade igår så kom vi hem med 700 gram trattkantareller. Undra vad vi ska göra med all den svampen :) På kvällen igår åt vi middag tillsammans med Nicco och kollade på Gustavsson 3tr och gillade det verkligen!

Idag
Praktiken slutade ju i fredags. Och idag var det sista dagen på utbildningen inom serviceutbildningen. Fick ett intyg på att vi gått där och fikade och delade med oss av praktiktiden. Även min artikel var med i dagens tidning - på första sidan riktigt stor. Jätteroligt!










Potatisutställning

1 Sara:

skriven

Hej! Jag mailar dig så fort jag får möjlighet. Kanske mot kvällen :) ha en strålande dag kramis

2 Mamma till William och prinsessan i magen:

skriven

God middag snygging..Fina bilder.Ha en fin start på veckan.kram

3 MADDES:

skriven

Hoppas du har en fin dag! Nu strax efter lunch dyker det upp en grym tävling i min blogg, missa inte det!! Där kan du vinna både parfym och konsertbiljetter, inte illa va?! :)

4 Bella:

skriven

Okej vad roligt :) Idag ska jag plugga, själv då?

5 Sara:

skriven

Jadu, har rest, jobbat, tävlat fixat o grejat :) Du då?: )

6 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Nej här händer inget extra, jag och älsklingen har varit förlovade i 3 år :)

7 Lotta:

skriven

Sv: Jaha, det låter ju superroligt! :D Jag har varit i skolan och nu ska jag gå en promenad tror jag =) Själv då??

8 Sandra:

skriven

fina bilder :)



svar: haha måste säga att jag är sliiten till tusen efter helgen. men har tränat nu och känner mig piggare. ska nog ut en runda också, få mer energi. men gud vilken helg.. rolig!! :) hur är det med dig?

9 emma ~ bokblogg!:

skriven

idag var det skola ´plugg =)

själv då?

10 robin:

skriven

härliga bilder!

ser roligt ut! :)

11 CASSANDRA:

skriven

sv; mysigt :) nje inte direkt.. :(

själv?

12 MsSophie:

skriven

Härliga bilder!



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

13 Alina:

skriven

tack! jo det är kanon! sj då? =)

14 Hannah:

skriven

Vad roligt, har aldrig hört talas om skördefest :) Såg trevligt ut =)



sv: Allt är bara bra med mig, själv? :)

15 Frida:

skriven

Det var inte mycket:o

Gör du det hela tiden eller? :)



Ganska bra faktiskt, mycket dans och träffat nya människor:)

Själv då? :)

16 Louise:

skriven

Okej, ska försöka slänga iväg ett mail imorgon då kanske. Har fullt upp ikväll!



Vad vill du att jag ska skriva i mailet?

17 Niiinen:

skriven

sv: jag är i skolan och gör lite laborationer :)

18 hanna ♡:

skriven

bara bra här, själv? :D

19 Alice:

skriven

Sv: Åh vad härligt! Jag har åkt hem till skåne idag! Själv då? Kramen

20 linns beautybox:

skriven

jag bor i göteborg så det är ju en bit. men det funkar ju att ta en dagstur :D

21 Sandra T ♫♪:

skriven

nice!

22 Neha:

skriven

Jag jobbar och står i, du då?=)

23 Mathilda:

skriven

Vad intressant!



Sv: Jodå allt är bara fin fint!

24 puffiie:

skriven

sv; okej låter mysigt! allt är bra :) självdå?

25 EMMAS!:

skriven

sv: okej :D vara med marcus.

26 iisaacson:

skriven

sv; så bra :)

jadå, allt är toppen! själv?

kramis

27 Madde-:

skriven

I vilken tidning var din artikel? Du har sagt innan vilken du praktiserar på men har glöööömt! Kan du inte ta ett kort på artikeln och tidningen och lägga upp här. Vore skoj o se :)



28 Jennifer Sandqvist:

skriven

sv: Yes, det är bara bra, sjdå? :)

29 yasmine modell mamma och fru:

skriven

vad skoj

jag har träffat våt svenska hollywood fru kraam

30 Mli:

skriven

Vad mysigt :)

31 erika:

skriven

sv: ja du har inte gjort allt för mycket. träffat en kompis.

har du gjort?

32 Cicci:

skriven

Sv: Oj va härligt me så mycke svamp! :)

Ja å min man fick från mamma och bästa kompisen, slapp vi plocka själva.. hihi!

Ja.. ja skulle nog kunna tänka mig en ny design snart.. men måste fixa en snygg header-bild först.. :)

Allt bra me mig också! :) Allt bra me dig?

33 Emma:

skriven

Hej!!



Fin dessign! Jag har precis vaknat och vi är lediga idag för det är A-dag. Ska kanske vara med kompis. :)

34 Joss:

skriven

sv: ja allt är bra tack, sj?

35 Mamma till William och prinsessan i magen:

skriven

Hoppas att söta du får en fin höst tisdag.kram

36 Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

skriven

Mysigt det ser ut!

37 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

sv: okej! sitter i skolan, själv? :)

38 Sofia - Vinn biljetter till Britney Spears!:

skriven

Det är bara bra! själv? :)

39 Yohanna:

skriven

Översta bilden var rolig :P

Kommentera här: