Tisdag

Dagen började med sjukhusbesök
Sedan vidare mot affären för att handla lite grejer. Nu har jag ätit lunch och tittar på film. Ska ha lax, potatis och gräddfil idag. Yummie. Igår hade vi torsk. Sen händer inte så mycket idag. Har lite bloggdesigners att göra :)


Middagen förra fredagen. Nicco hade med sig gottis till oss :)


Mamma fick inte nog av wordfeud och hänga gubbe ;)


Åt pepparkakor och drack kaffe. så gott!

1 CAMIE:

skriven

SV: ja men det är helt rätt! Det gör vi med. Blir så mycket billigare och framför allt nyttigare! :)



Jag har det ganska stressigt på jobbet och nu håller jag dessutom på att lära upp en ny tjej :) Fast idag är det rätt bra, tappat lite aptit bara ? Vilket är skumt för jag typ älskar att äta xD

2 Malin:

skriven

Sv: Tack :)

3 Leia ♥:

skriven

Hej du :)

Det var ett tag sen nu :)

4 LIIV - vanlig men unik:

skriven

Gud vad god maten såg ut! :D

5 Emma:

skriven

va mysigt :)

jag ska snart äta middag och utse veckans blogg om en stund :)

6 MADDES:

skriven

Roligt att du är med i tävlingen :) Hur har din dag varit?

7 Förvirrade Morsan:

skriven

sv; pluggar till förskollärare =)

8 LINNEA:

skriven

sv: Förlåt för sent svar!

Hehe! Vi får se! Ja, den har varit grym! Din då? =)

9 jennie:

skriven

idag har jag firat min syster som fyller hela 18 år! själv :D

10 Sara - 17 år och helt underbar!:

skriven

Svar:

Jag svarar på en massa kommentarer! =)

Har du haft en bra tisdag?

Kram

11 filippaaaa:

skriven

sv: åh vad gott, torsk e de bästa som finns!! idag pluggar jag!:)

12 Fotograf Emelie Ringblom:

skriven

sv: det är bra! Själv?

13 Anonym:

skriven

Nu äntligen är det dags för en tävling med Hope design! Tävla på facebook sidan här: http://facebook.com/hopedesignsmycken



KRAM! :)

14 Isabelle:

skriven

Hej Jennie! Du gjorde min design för några månader sedan och jag känner att jag vill byta ut den till något mer "höstigt". Jag undrar om du kan hjälpa mig med det? Jag har lite planer och ideér så det vore bra om jag kunde skicka lite bilder till dig. Och så undrar jag vad du tar för det. Jag vill ha en ny header och nya färger :-)



Kram!

15 sofia:

skriven

sv: tack detsamma! ^^

16 MyzaaN:

skriven

mysigt :D idag ska jag göra lite allt möjligt ska bland annats på ett event på only med min älskling sj då? kram

17 Camilla:

skriven

Middagen såg riktigt god ut. :)

18 Quynh mode&foto:

skriven

SV: härligt härligt :D Grattis! :-) Jodå min helg har varit toppen :D

19 veronica:

skriven

Vad gott med pepparkakor :) det var riktigt längesen man åt det.

20 sandra:

skriven

Dagens blogg i min blogg :) Anmäl dig och ta chansen till massa nya läsare =)

http://saandriiiee.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-vinnare-10.html#comment

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: