Vår 4 årsdag

Vår dag
Började med frukost och sedan åkte vi på marknad. Fikade sedan på ett mysigt café i lantmiljö och hem sedan till mamma och pappa för att äta porterstek med sås ooch potatis. Mums! Älskar verkligen min man lika mycket - om inte mer - som för 4 år sedan.




Älskar verkligen panflöjtsmusik!


Det var här som vi sedan fikade.


Men sjöutsikt


Jag och Stefan tog två olika så att vi kunde smaka på varandras. Här har vi en morotskaka.


Och en björnbärscheescake


Man fick en varsin bringare med kaffe i :)




1 rebecca!:

skriven

sv; min helg har varit lugn, har pluggat! :) Och så har jag gjort en sak som kommer publiceras i bloggen ikväll! håll utkik! Hur var din blogg då? ;D

Ha en bra söndag! :) kram på dig!

2 SANNA:

skriven

SV: Härligt! :) Jag kollar på Jersey Shore ;D

Allt bra med dig? :)



Kram

3 Nicolina:

skriven

var det köffe eller kaffe de serverade!? ;)

4 Frida:

skriven

Grattis! :D



sv. Tack så mycket! :)

Låter härligt! Jaa. det blev mycket träning! :)

5 Sandra:

skriven

Det är smart det att ta olika, så att man kan smaka av varann! Björnbärskakan såg jättegod ut! :)

6 anneli:

skriven

tack så mycket :) och grattis till eran 4 års dag <3

7 . Pjumas . ♥:

skriven

Svar: Grattis till er :) Jag och min kille har också varit tillsammans i 4 år :)



Jag har tagit några bilder nu, så bara jag har dem på dator skall jag skicka en åt dig, hoppas du får upp bilden på din dator också :)



Jo, en ny kalender är alltid kul, min är ju en vanlig utan personliga bilder, men den duger helt bra i alla fall :)

8 Stina:

skriven

Jätte fin blogg, kika järna in på min!

9 Julia:

skriven

Fin blogg :)

10 Fanny - Mina val, mina problem.:

skriven

Jättefin blogg! :)

Kommentera här: