4 dagar kvar till födelsedag

Igår
Kändes det som en väldigt lång dag. Längtade tillbaka till syrran och systerson. Men på kvällen blev de bättre. Stefan körde och hämtade nya däck, medan jag drog ut till Maria på en såkallad OM-meditation. Alltså man får deeksha genom ögonen. Det var en fantastisk upplevelse. Var även parkeringsvakt så att alla bilarna skulle få plats att parkera och sedan hjälpte vi Maria efteråt. Var hemma vid tolv tiden.

Idag
Gick och handlade, köpte ett par gröna skor. Och nu kollar jag på Linas kvällsbok som går på SF kanalen. Får se med mat idag, Stefan ville ha pommes med västkustsallad :S Medan jag ville ha ris och vårrullar. Så får kanske bli att vi äter olika idag ^^.





1 juliaa:

skriven

sv: idag ska jag rida på pållen å städa för min pojkvän kmr i morgon! :) sjdå?

2 yasmine modell mamma och fru:

skriven

tack ska laga lite fiskgryta till lunch

gör du då?

kraaams

3 Annika:

skriven

SV: ska fota en hopptävling :)

4 J O N S S O N L ♡:

skriven

Jag ville bara kika in och önska dig en härlig torsdag! Allt bra förresten? :)

5 Louise - Flyttar till Turkiet:

skriven

det är bara bra sjdå? :)

6 ebba & isabella:

skriven

sv : inte jag som får sådana kommentarer , men jag hoppas att deinse inte tar åt sig :)

7 MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

skriven

Hoppas du får en bra torsdag :D

8 Amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!:

skriven

Vilken söt blogg:D

9 Sessan:

skriven

Tack :)

Man längtar verkligen tillbaka.



Här hemma blir det nog fiskgratäng, potatis & rivna morötter.

10 Sofie Zirath:

skriven

Sista dagen idag att ställa frågor i min frågetund på bloggen!

PS: Dom som kommenterar med sin blogg blir länkade i ett inlägg där frågorna och svaren kommer upp!

DIREKT LÄNK TILL FRÅGESTUNDEN:

http://sofiezirath.blogg.se/2012/april/fragestund-ingen-fraga-ar-dum.html#comment

Förlåt om du inte gillar såna hära kommentarer..

Kramis

11 Mathilda - PHOTOGRAPHS:

skriven

sv: Härligt. Tack så mycket!

Jag brukar sitta fastklistrad vid datorn/tvn hela dagen och bara ta det lugnt. :)

12 Josefin:

skriven

Jag har inte planerat något speciellt ännu, men grillkväll, film godis och så, själv då? :)

13 LINNÉA FLYSTAM:

skriven

SV: Ska träffa en vän, själv då? :)

14 Wilma:

skriven

Låter mysigt! Själv ska jag inte göra så mycke:)

15 Isabelle Johansson:

skriven

Fin blogg, allt bra idag?

16 johanna:

skriven

sv: okej, jag lyssnar på musik, sj?:)

17 Patricia♡:

skriven

Min sambo och jag äter nästan alltid olika:P Kan aldrig vara sugen på samma;)

18 johanna <3 ♫♪:

skriven

sv, jadå ;) varit i skolan mest.

19 Lina:

skriven

sv: Japp allt är bra med mig!:)

20 TJEJ PÅ 14 ÅR:

skriven

Sv: Skönt att höra! Idag ska jag till min pianolektion, sen ska jag plugga och ta det lugnt :) Själv då? Kramar!

21 Josefine - En skärgårdsdröm:

skriven

Inget speciellt tror jag :) du då?

22 Solin (solinjamil.blogg.se):

skriven

Önskar dig en fortsatt fin torsdag!:)

23 Zinja☆:

skriven

svar: inte vad jag hittade :)

24 J O N S S O N L ♡:

skriven

SV: Okej, de kostar ENDAST 39 kr på en sida, så ska nog haffa ;)

Japp, dsj?

25 Jojjo Carlsson:

skriven

Sv: jaha! Tränat och varit i skolan. Vad har du själv hittat på? :)

26 Daniella Book:

skriven

Jasså vad trevligt!:) Det blir lite panerad fisk med potatis haha, vad ska du själv äta?:)

27 Linda:

skriven

Hamburgare med pommes;d du?

28 Sara:

skriven

Sv; Jo det är bra sj? :)

29 Marika:

skriven

Svar: Ja :) Dock blev det ju bara en kortis!

Jag har precis kommit hem från lager 157 som har öppnat här i stan och ska alldeles strax ta tag i disken och sedan dammtorka lite här hemma :) Hos dig då?

30 Gamesound kills reality:

skriven

sv: Idag ska jag plugga, varit i skolan hela dagen tills nu och sedan blir det att sätta sig ner och måla en stund ^^ själv? kram!

31 Evelina:

skriven

Det är bra med mig :D själv?



Grattis i förskott!

32 frida nyburg:

skriven

Den var inte så stor som den ser ut på bild haha



idag har jag haft skola och sedan jobbat och nu ska jag snart åka och sova hos min pojkvän:)



vad har du gjort idag då?



kram

33 Alina:

skriven

Sv; ah okej, tack ändå! :)

34 Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Kitiwara:

skriven

SVAR: Vad bra! Jag mår bara bra hihi. Vad gör du då? :)

35 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Sitter och chillar lite bara :D haha

36 malin:

skriven

Tack :) bara bra med mig, hur är det själv ? =)

37 AMANDA:

skriven

sv: haha, jaså? Svårt att bestämma sig? Jag gör inte mycket alls, allt bra annars? :)

38 - Swedish Source About Josh Hutcherson:

skriven

sv: idag har jag bara vart hemma sj? :P

39 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: jaha okej :)

40 Linda:

skriven

sv: okej :) Jag tro att det kan bli väldigt svårt att få in en till sak i mitt liv just nu. Men känner att den dagen kommer då jag känner att jag är redo för att ta tag i detta mer! Och då vet jag vart jag kan vända mig :) Var det en skola som du lärde dig detta eller var det distans? Ha en go kväll! kraam Linda

41 Jonna:

skriven

idag har jag varit hos frisören och övningskört :) Nu har jag precis sett film! Själv?

42 iiiden:

skriven

sv: idag har jag varit på event! du då?:D

43 Isabellasphotographing:

skriven

sv: skola först och sen övning till vårt musikcafé, du? :)

44 Elisabeth:

skriven

Handlee heter det =)



Jag bor i Örebro,, =)

Den jag tänker på träffade en kille som hette Johan.. Kan det vara du? =)

45 Elisabeth:

skriven

Vi åkte på Power Meet.. =)

46 maya (mayski):

skriven

sv: så bra!

Jag har haft prao hela dagen, och så har jag varit på gymmet!

Vad har du själv gjort? :D

47 eRaey - Kläddesigner med 3 egna företag:

skriven

prova igen! det är såååå gott! :D Bara bra med mig, dig med?



Vad tycker du om bilden jag trixade lite med i photoshop? Du hittar den här: http://eraey.se/2012/april/you-and-me.html#comment



Imorgon kommer det upp en tävling på bloggen med ett underbart somrigt plagg från min ena webbshop, EmelieRaey.se.

Håll utkik :)

48 hanna ♡:

skriven

idag blir det skola & sen sitta hemma och plugga hela dagen/kvällen. ovärtovärtovärt.



hoppas att du får en fin dag idag :)

49 Jeanette-Längtar till USA resan!:

skriven

Okej vad gulligt av dig :)

hoppas allt är bra!

50 Fruity:

skriven

Vad tråkigt, nej inte alltid jag hinner läsa varken rubrik eller inlägg, bara svarar på kommentaren :P

51 Isacs Mamma:

skriven

<3 <3

jag önskar dig en helt underbar helg! Har du några roliga planer ?:P Kram

52 sanna:

skriven

Hej sötan! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

53 Linda - facebylinda:

skriven

Sv: Jotack det är bara bra, allt bra med dig också? =)

54 M I C K I:

skriven

Svar: har lagt till dig nu, följ mig då!:)

Kommentera här: