Andar visar sig

På Stefans 23-årsdag
Så togs detta kortet nedan. Detta syns på ingen av de andra bilderna och det är ju så häftigt att man kan fånga en ande på detta sättet! Alltså nu kanske ni försöker hitta förklaringar till detta och då kan jag säga att nej det stod ingen varm mat på bordet eller något sådant och det fanns inget som kunde reflektera detta. Isåfall skulle ju det visas på alla bilderna :) Jag vet i alla fall att vi hade besök denna dag. Hade ju faktiskt ett kalas för Stefan och det skulle ju inte alls förvåna mig om det var hans eller min mormor. Jag vart superglad för att vi fick med detta på bild :D
Det är bland annat detta som kallas för orber och de kan även visas som stora runda ringar, men oftast kan det förknippas med damm.



1 E M E L I E:

skriven

sv: jo början av helgen har varit bra, men igår fick jag feber och ont i kroppen :/ själv? :)

2 Chriis:

skriven

SV: hyfsad har varit sjuk och sånt så inte varit så kul men den har varit bra annars :) sj? :)

3 Hanna Håkansson [ Foto ]:

skriven

jorå, sj? :D

4 Hanna Håkansson [ Foto ]:

skriven

jorå, sj? :)

5 ~ L I N N ~:

skriven

Fortfarande lite sådär.. Men jag lever!

Själv då? (: Kram!

6 juliaa:

skriven

sv: jodå, allt e super :) sjdå?

7 Anonym:

skriven

jadå hur är det själv?

8 Patricia:

skriven

sv: Det var att jag testade en sak med kommentarsrutan som gjorde att färgen vart sådär konstig, men nu är det som vanligt igen, men tack att du påpekade detta^^



Skönt att pencillinet gjorde så du mådde bättre snabbt:)

9 E M E L I E:

skriven

sv. åh tack sötnos! :)

ingen aning faktiskt :/ sj?

10 LINNÉA FLYSTAM:

skriven

SV: Idag ska jag faktiskt inte göra nånting, själv då? :)

11 Emelian:

skriven

Hej! Allt bra med dig?



/Emelie

12 natali:

skriven

härligt!

jodå de va helt okej! :)

hoppas du fått en bra dag!

13 Elin:

skriven

Ja, det är bra. Har din vecka börjat bra?

14 E L L A S Ö D E R W A L L ♥:

skriven

Sv, bra :) Jag ska på läger som du kan se på bloggen ;)

15 johanna <3 ♫♪:

skriven

sv, du får tycka vad du vill!

16 maria:

skriven

Va bra med penicillin.

OOOO Läskig bild hihihih

Kram

17 Josefine Arvehall:

skriven

Sv; Ingen fara:)



Jag har två hundar, ett marsvin, en katt och en hamster:)

18 - bbella aka huuynh :::

skriven

Var med på "bella tipsar" så kanske just DU blir vald :) länk : http://bellahuuynh.blogg.se/2012/april/bella-tipsar-110-.html#comment

19 johanna:

skriven

sv: idag har jag varit i skolan och ridit :)

20 Cassie :):

skriven

sv: det är toppen! själv? :)

21 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv;: vart i skolan, du då? :D

22 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- jadå, själv? :)

23 Daniella - 12 - Mode & vardag:

skriven

SVAR: Varit i skolan och nu ska jag packa inför morgondagen. :)



Allt bra med dig?

24 Therese:

skriven

Vad häftigt!

SV: Jadå allting är bra med mig, själv då!?

KRAM! :)

25 Anonym:

skriven

Svar: Tack tack, jadå allt är bra :) Självdå?

26 Gamesound kills reality:

skriven

sv: Jaaa det hade jag ^^ Kramkram!

27 Michaela:

skriven

HEJ!



I min blogg kan du läsa om mitt liv som småstads tjej som kommer att flytta ut ifrån sverige i mitten på juni månad. Ner till turkiet, Alanya, där min pojkvän bor, närmare bestämt!



I bloggen kan du också hämta inspiration till mode och träning, samt kolla på min konst!



KRAM

28 Sara:

skriven

Sv; Trevlans! :)

Nja den här veckan går jag bara tre dagar vilket är super skönt! Ska rida och vara med pojkvännen, kanske en schoppingrunda till stockholm, får se :)

29 Sessan:

skriven

Tycker sådant är lite faccinerande. Min morfar visar sig ibland, var mer förut men händer fortfarande ett & annat här hemma.



Vi har vart iväg & handlat inför påsken, lite cykelsaker & slängt skräp. Sj?

30 Sinie:

skriven

Fin blogg med fina bilder!

31 kajsa:

skriven

sv: det är bara bra med mig tack! hur är det med dig då? :D kram

32 Marika:

skriven

Fan vad läskigt! Jag tror stenhårt på sånt där..



Svar: Vad härligt :) Idag har jag träffat en kompis och hennes fina son och sen har jag, syrran, pappa och hans tjej varit ute och ätit :) du då?

33 Esmeralda<3:

skriven

sv: okej:)

34 Valentina - mitt liv i Italien:

skriven

Ja, det har varit en bra helg, själv? :)

35 Emma:

skriven

Jag la ut ett inlägg om de som jag handlade, de som du kommenterade i :) hittade iaf en del tröjor :)



Så häftigt på bilden, tittar man nog på "röken" ser det ut som att den andas, läskigt tycker jag! Men kan man se det i verkligheten eller ser man det bara i bild?

36 M O A:

skriven

SV; Jo tack! Haft en bra morgon? :)

KRAM

37 Jonna:

skriven

ja, förutom att jag mådde dåligt i helgen så har den varit bra :)

Idag är jag ledig, så jag ska ta det lugnt, ska träna senare och så kanske två kompisar kommer hit ikväll. :) Vad gör du idag då? Har du haft en bra helg?

Kram!

38 Annie:

skriven

Hej! fin blogg!

39 Emelie:

skriven

Sv:

Härligt! Allt är bra med mig med :)

Tack så mycket =)

Vad gör du då?

kram

40 Jasmin:

skriven

Jag tror på andar! Jag har sett de med blotta ögat som liten flitigt. Det sa jag inte till någon men jag förstod att det var ngt speciellt med de. Tills jag blev äldre, runt 10 års åldern så blev jag varse att mamma .. oc kså hade sett de när hon vart liten! Häpen jag blev och sen dess hade vi några år framåt i alla fall diskussioner om det :) Men ett tag blev det intensivt att jag bad Gud och önskade att inte se dessa "andar" för vissa var riktigt ohyggligt läskiga. En man uppenbarade sig i min dröm (var 12 år gammal) och bad mig recitera ngt ur vår heliga bok och lugnade mig att oavsett vad jag ser kommer dessa varelser inte att skada mig.



Ha en fortsatt trevlig kväll!

41 Jenny ♥:

skriven

hihihi gullig bild..



P.s Gåta på min blogg, rätt svar vinner länking! gissa gärna <3

http://truejenny.blogg.se/2012/april/namen-hej.html

Kommentera här: