1 M O A:

skriven

SV: Åh då kanske man ska se den då! har himla ont i magen så inget :( åt nyss iaf



Hmmm...



1. Hur vet man att andar finns?

2. Kan man kalla dig för "spågumma" eller nå liknande? :o

2 - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -:

skriven

sv; skönt att höra!

med mig är det bra,sj'lvdå?:D

3 Anonym:

skriven

Blir träning och att förbereda för min Londonresa jag åker på på måndag! :)

4 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Okej. Jag ska jobba hela helgen, du då?

5 Kaffehörnan:

skriven

Absolut går de bra.

Du får bestämma, de är de det bygger på, fria händer

6 maria:

skriven

Oj, kan inget om det..



Jag jobbar med ungdomar



www.futureteens.net



Jag är resursassistent och kontorsansvarig.



Kramiz tjejen

Maria

7 Tess:

skriven

Svar: Nej, jag brukar kunna hålla en distans. Någon gång ibland kan jag bli riktigt arg, men då låter jag inte dem märka det för jag vet att många är ute efter just det.



En fråga om det andliga/mediala? Hmm... Hur tror du på det? Det funderar jag på :-) Jag är själv inte troende av något slag, men helt öppen för andra som tror och intresserad av hur, vad och varför kan man säga :-)

8 Elisabeth:

skriven

Det här kanske är en lite galen fråga.. Men det är så att jag har känt av min farfar.. Jag vet inte varför han inte gått vidare.. Finns det nåt sätt att ta reda på det? =)



9 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: tack :) får se, du då?

10 EMMAS!:

skriven

har du sätt ett spöke? :)) eller vad man ska säga hehe..

11 J O N S S O N L:

skriven

SV: Okej :) Ja, själv då?

gjort idag? ;D

12 Ami:

skriven

är andar farliga?

13 maria:

skriven

fast jag vet inte ens riktigt vad det är.. men jag kan fråga om du är duktig på det och om du har varit med om något coolt?



Kram

14 jewelry and agony:

skriven

Hur skulle du beskriva deeksha och din roll som deekshagivare?

15 Jonna:

skriven

Har du någon gång fått kontakt med någon?

Har det hänt något obehagligt när du försökt få kontakt?

16 MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

skriven

Hoppas du får en bra fredagskväll! :)

17 Gamesound kills reality:

skriven

sv: Jag har sett den filmen innan, den är underbar! ^^ japp, allting är fint! alltid skönt med fredag! :D



själv då?

18 Johanna o Sara:

skriven

Vad innebär deekshagivare?

Vad är det roligaste med ditt jobb?

19 josefin:

skriven

Hej sötnos! Just nu är det bloppis på min blogg, kika gärna in och se om det är något som passar just dig! Ha det bra, kram :)!

20 Sara - Mamma till Nova:

skriven

Hoppas din vecka ha varit bra? :D

21 ems:

skriven

jag tar det bara lugnt! du då? :D

22 Kattis:

skriven

Sv: Det skulle nog vara ett ganska kul jobb! Självklart jag gör :D

Med mig är det bara bra :) Vad ska du göra i helgen? :) Hoppas du får en bra helg <3! Jag måste klura på vad jag ska fråga om, återkommer! :)

23 Linda:

skriven

vilken är den bästa/värsta mediala upplevelsen du haft?

24 Frida:

skriven

Jo det är ett fint namn =)

han är så go är han.

skulle varit barnvakt imorgon till söndag till han men blev ej så nu. lite synd.

25 kaffehörnan:

skriven

När du bloggar, funderar du länge eller du kör bara rätt ut.



26 Malva:

skriven

- Jadå, själv? :)

27 Isabelle :]:

skriven

Vad betyder andliga/mediala? :)



Hur många år är du?

Favoritfärg?

Hur många syskon har du?



Sv: Ja :D sj? ;)

28 Mathilda - PHOTOGRAPHS:

skriven

sv: Toppen, lade till dig nu! Nummer 89. :)

Följ mig helst via bloglovin-knappen som finns inne på min blogg när du lägger till mig!

29 Patricia♡:

skriven

Hur kommer det sig att du blivit så intresserad av detta?

Känner du ofta närvaro av andar?

Berätta om någon händelse som du varit med om just vad det gäller det andliga?

30 frida nyburg:

skriven

Nej, jag har gjort min design själv:)



vet inte om det är såna här frågor du menar men ändå,

Vad tror du händer när man dör?



kram

31 Daniella Book:

skriven

Om du skulle välja vilket land du skulle bo i, vilket skulle det då vara?

Varför började du blogga?

Vad vill du bli när du blir äldre?:)



Jo allt är bra med mig idag! Hur är det själv?:D

32 Amanda:

skriven

Gillar absolut inte kaffe! :D

33 Annika:

skriven

SV: allt är bara bra här :D

34 TJEJ PÅ 14 ÅR:

skriven

Sv: Härligt! Idag har jag konfaträff och teater rep. Själv då? Kram!

35 Lotta:

skriven

Sv: Guud va mysigt! Vad är det för typ av valpar, vilken ras`?? =) och det är bara bra med mig idag, hur är det själv?? :)

36 R O X A N A:

skriven

Hur många läsare har du? (:

sv; det är bara bra med mig, görs? :)

37 ami:

skriven

Det var spännande att läsa :D tack, så kul att höra!

Jag ska med några gäster på hotellet grilla och sedan på telefonmöte ;) självdå?

38 felicia - fotokobran:

skriven

hej, tänkte bara tipsa dig om helgens sweetie! :D

samt två andra tävlingar du kanske skulle vilja vara med i innan de avslutas? :)

http://fotokobran.se/2012/april/helgens-sweetie-4.html#comment

http://fotokobran.se/2012/april/tavlingar-jag-hade-glomt-bort-helt.html#comment

39 emilia:

skriven

sv:okej, ja men då ställer jag en fråga nu då:



När märkte du att du att du kunde komma i kontakt med/känna det andliga? var det när din mormor dog som du berättade lite om i en annan fråga?

och hur ofta händer du att du känner av det andliga? :)



och japp, allting är bra med mig! :)

Kommentera här: