Fredag

Underbart väder
Solen skiner och det är varmt och skönt. Underbart. Var ett ärende åt mamma och själv köpte jag två filmer :) Blir en spännande helg, så kommer vara lite frånvarande :) Fyller bland annat år på söndag :) Därav fick jag hem två vykort idag. Ett från syster och ett från en av mina mostrar med familj.




1 Jasmine:

skriven

Svar: Jag tar studenten den 5e juni.

Kram

2 Annika:

skriven

SV: ja :)

3 jumiz hästblogg:

skriven

sv: aa vi gör tyvärr de :/ han bor i göteborg och jag i sthlm så... det är en bra bit :P

4 Isabelle Johansson:

skriven

sv; bara bra med mig.

tack detsamma!

5 Sessan:

skriven

Har ex 2 fotogaferinga, ska på kalas & sen får vi se. Sj då?

6 Zinja:

skriven

Vad kul med nya filmer :D



svar: jaa det ÄGER!!!!

jag ska till coop :)

7 MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

skriven

absolut ;D ska hem till mamma :) sj+

8 Marika:

skriven

Svar: Men vad tråkigt att det krockade :( fast bra att du får träffa dem på söndag iallafall :)



Detsamma! :)

9 Sara - Blivande två barnsmamma!:

skriven

Hoppas din helg blir toppen. :D

10 I D A:

skriven

Inget speciellt, själv?!



Tack så mycket detsamma.



KRAM

11 Emz:

skriven

Sv: Det låter bra det! :)

Idag så har jag en bak och städ dag, sådär lagomt fredags mysigt :)



Händer nå skoj till helgen? :)

12 Malin:

skriven

SV: Hahah ah;)

Allt bra superbra med dig idag:) Hur ärre med dig då?:D

13 maya (mayski):

skriven

sv: okej, trevligt! :)



har inga planer för dagen.. ska sova över med lite kompisar inatt iallafall! själv då? :)



detsamma!!

14 J O N S S O N L ♡:

skriven

SV: Bara bra! :D

15 hanna ♡:

skriven

man tackar! :D

16 Amanda:

skriven

Förlåt för sent svar men idag har jag varit i skolan sedan vet jag inte mer sj? :)

17 Josefin:

skriven

Jag ska köpa godis och hyra film, du då? :)

18 Lina:

skriven

SV: INTE SÅ MYCKET SJ??



TACK DSM!:)

19 Jojjo Carlsson:

skriven

Sv: skolan och tränat. Tack detsamma :)

20 Sofie Zirath:

skriven

SV: Ja det är väl bra! Själv då? :) Tack detsamma!!

Kram

21 Mathilda - PHOTOGRAPHS:

skriven

sv: Nae, men är sjuk så är hemma ifrån jobbet. ;)

Händer något skoj i dag?

22 Jeanette-Längtar till USA resan!:

skriven

Härligt, det är bara bra :)

23 frida nyburg:

skriven

Grattis i förskott!:)



tackdetsamma



kram

24 Linda:

skriven

hah hur kan du veta att den e bättre om du inte sett den (;

jag har inte sett den äldre hatar gamla filmer (: men älskar den nya :)



Åh kul med kurs :D

Trevlig helg-

25 Sara:

skriven

Sv; så bra ^^ Inte mycket sj? :)

Desamma! :)

26 Isabelle:

skriven

Sv: Just nu svarar jag på kommentarer och lyssnar på musik, du då? :-)

27 Wilma och Sammy:

skriven

jodå det är bara bra! själv? Tack detsamma! :)

28 ♫♪ Sandra T:

skriven

nice!

29 Evelina:

skriven

Haha okej :D



Ikväll blir det party! Själv då?

30 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: det är bra själv? :D

31 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Blir jobb i helgen, själv?

32 Gamesound kills reality:

skriven

sv: ska för en gångs skull ta det lugnt idag, och förbereda mig inför matteprov nästa vecka, dock så är det lugnt då jag har fyra dagars ledighet så kan äntligen andas ut!! :)



Detsamma, kram ^^

33 kajsa:

skriven

sv: tack så mycket :)

det är bara bra med mig tack, hur är det med dig då?

önskar dig en trevlig helg!

34 LIIV - vanlig men unik:

skriven

Sv: Idag har jag skrivit klart det hemska PM:et som ska in idag. SÅ skönt att ha det klart. Nu blir det långledigt :D Har du gjort idag då? :)

35 Sandra:

skriven

Mysig blogg och fina bilder!



Vad pysslar du med ikväll?

Trevlig helg

Puss

36 TWOGIIRLS!:

skriven

Grattis i förskott!

Allt bra idag?



/Zahraa



PS. Om du tänker kommentera tillbaka, skriv vem kommentaren är till så vi kan svara eftersom vi är två som bloggar!

37 Jonna:

skriven

okej, mysigt :)

Idag har jag varit i Ullared och nu är jag hemma och är lite halvdålig..

Vad ska du hitta på imorgon då?

Tack detsamma :)

38 R O X A N A- BASKETBLOGG + VARDAG:

skriven

Hej hej!

allt bra? (:

39 iiiden:

skriven

sv: Gött :)

denna dag fick bli min helg, resten ska jag bara sova! du då?:D

kram

40 Nike♥:

skriven

Skulle du vilja vara med i en tävling där man kan vinna ett iPhone-3G/3GS skal? :) Kommentera vetja :)Om du själv inte har en iPhone 3G/3GS kan du ge bort i present eller likande ;)



Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska ha någon tävling eller inte... Du bestämmer :)

41 Isabellasphotographing:

skriven

sv: ja allt är bra, själv? :)

kram

42 hanna:

skriven

SV: Hej Jennie, du frågade mig för någon vecka sedan "Allt bra med dig, vad gör du?" och min blogg har totalt smygit med att jag fått kommentarer på senaste tiden, så svarar nu, lite efter sådär: Ja allt är bara bra med mig, och just nu ligger jag i sängen och svarar på kommentarer, själv då tjejen? :D kram

43 Isabelle :]:

skriven

Sv: Varit med en kompis efter skolan ;) du då?

44 Patricia♡:

skriven

Rädda Willy filmerna är ju så sorgliga och söta:)

45 Kaffehörnan:

skriven

Då blir de en redig fin helg med mysfilm

46 Emma:

skriven

SV: Ok. Jo, det är bra <3 Sj?

47 - Swedish Source About Josh Hutcherson:

skriven

sv: idag ska jag på bio sj? :P

48 sanna:

skriven

Hej sötan! :)

Kikar in och önskar dig en bra Lördag!



Kramar.

49 LINNÉA FLYSTAM:

skriven

SV: Grattis i förskott!

Allt är bra med mig, hur är det själv? :)

50 Fruity:

skriven

Allt är super o vädret kan man ju inte klaga på ;) Tack detsamma :D <3

51 M O A:

skriven

SV: Hej och förlåt för segt svar, inte haft tid med bloggen! Hur är allt med dig idag? :)



Jo verkligen super gott!



KRAM

52 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- Inget speciellt, själv? :)

53 johanna:

skriven

sv: okej kul.

allt är bra här, sj?:)



ha en trevlig helg du med!

54 johanna <3 ♫♪:

skriven

sv, jaha låter ju trevligt ändå;)

grattis i förskott!



desamma ^^

55 Daniella Book:

skriven

Jaha vad gott!:D Ja allt är bara bra!

Hur är det själv då? Tack detsamma!:)

56 BATTS:

skriven

dom filmerna är så bra!

57 Anonym:

skriven

Godmorgon!

58 TJEJ PÅ 14 ÅR:

skriven

Sv: Okej, varför är det trist? Grattis på födelsedagen! Själv gör jag inte heller mycket just nu. Tack detsamma! Kramar!

59 Amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!:

skriven

Hoppas du haft en bra helg & valborg.

- Dom är ju det, småbarn är det bästa som finns! :)

Kommentera här: