1 iiiiden:

skriven

sv: ja allt är toppen! själv då?:D

2 Rebecka Berg:

skriven

har varit hos frisören, och har en lektion i eftermiddag, sen tar jag en välförtjänt helg! sj? :)

3 Evelina:

skriven

I felanmälan och lite allt i allo på en fastighetsbyrå :)



du då? :)

4 M O A:

skriven

SV: Vara med killen, sj? :)

5 ami:

skriven

vi hade underbart roligt, vi såg We The Kings och Simple Plan live <3



Okej, min fråga till dig om det.

Om man skulle möta en ande/spöke.. Vad händer om man visar rädsla? Ska man vara lugn och fin hela tiden?

6 Sessan:

skriven

Tack så mycket.



Gårdagen var bra men stressande. Idag är det lite bättre men mk att göra så bara att fortsätta sätta fart.

Händer idag?

7 Linda:

skriven

vet inte riktigt vad jag ska fråga om det eftersom jag själv redan vet:P

8 juliaa:

skriven

sv: allt är suuper :) sjdå?

9 Jasmine:

skriven

Svar: Ja, årets Majblomma är vit och vinröd samt med nyans av rosa. Jag tycker den är fin.

Idag har jag varit en halvtimme i skolan, tränat och nu är jag hemma och njuter av helg.

Kram

10 Daniella Book:

skriven

Åh tack detsamma!:D

Hoppas du får en fin helg!

Ja men visst kan jag vara det, du får påminna mig imorgon då haha, annars kommer jag glömma bort:D

11 Linda:

skriven

Men varför skulle du veta allt det ?(;

12 Anna T:

skriven

Sv: Tack så mycket!

Okej va kul :) är själv medial och har jobbat med att läsa tarotkort osv men själva kontakten med andra sidan har jag troligen stängt av sen jag var liten, kommer inte ihåg mycket men mamma har berättat en del som att jag var väldigt rädd. Men känner av andra saker idag :)

13 johanna:

skriven

Lat som alltid, tänker jag skriva en opersonlig kommentar till alla er som kommenterat min blogg under mitt flera månaders långa uppehåll.

Så, hej, nu kickar jag igång bloggen igen, och förhoppningsvis har du inte glömt bort mig!:)

14 J O N S S O N L:

skriven

SV: Vara med en kompis, och vara i stallet, själv? :)

15 EMMAS!:

skriven

sv: okej :D

jo de är bra med mig :) med dig då?

absolut att jag kan fråga nåt:)

16 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: det är vanilj! :)

17 LINNÉA FLYSTAM:

skriven

SV: Tack!



I helgen har jag ännu fler dansshower, haha. :)



Tack detsamma! :)

18 Marie:

skriven

Hur har du gjort så att bilden i headern byter bild glad för svar tjej som mej!

19 Frida:

skriven

Tack.

Jo, tycker om golvet också.

Hinner nog inte vara med då för har lite annat att styra med :)

ska iväg snart och jobba :D dem ringde och frågade om jag kunde. 16-21 så det är bra tid =) hehe

20 Evelina:

skriven

Sv. Aa det är bara bra!!:)

Sj?:)

Tack dsm!!:)

Kram

21 Linda:

skriven

jo men självklart men har du varit med om många mediala upplevelser?

22 Monia - mamma till Tuvalie:

skriven

sv: tack visst är hon :)

23 Johanna:

skriven

tack så mycket:)

fina foton!

24 Annika:

skriven

SV: tack, detsamma :)

25 Cindy:

skriven

sv; Tack så mycket! :)

Ha en fortsatt fin fredag!

26 Tess:

skriven

Svar: Jag är mer på linjen att man sätter ner foten när man tycker att något inte är acceptabelt.

27 Jeanette-Längtar till USA resan!:

skriven

ja välkommen tillbaka :)

längesen jag läste din också nu.

får komma tillbaka :D



28 Maja:

skriven

Sv; Tack detsamma! :D

29 Kaffehörnan:

skriven

Jag så här girl

Du får helt fritt val att skriva om

Så fixar jag in din banner i inlägget så blir de snyggt

30 linn:

skriven

Jätte fin blogg! Takc för din åsikt, fick mig att tänka till.. ;)

Kram, Linn

31 Anonym:

skriven

Sv : Japp, Tack! Detsamma

Ha en bra kväll

32 Malva:

skriven

Önskar dig en bra helg! :)

33 Elvira:

skriven

SV: Tack så mycket, är inte riktigt klar än men ändå! :) Tack det samma du :D Kram!

34 Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag:

skriven

Ja absolut :)



Idag shoppade jag träningskläder! :D

Tycker du precis som jag att det är roligare att träna med fina träningskläder?



Svara här: http://eraey.se/2012/april/new-in-my-closet-traningsklader.html#comment

35 johanna <3 ♫♪:

skriven

fina bilder! ;)



sv, tack så mycket du får med ha en trevlig helg!

jadå det kanske jag gör. ^^

36 emilia:

skriven

sv: jaa, eller hur! :) men ja, allt är bra idag! sj då? ;) och desamma!



Men va kul med en frågestund, då ska jag kika in imorn! :)

37 Victoria:

skriven

Hej!

Tack så himla mycket, va roligt att höra :)



Ha det så bra du med! Kramis

38 lina:

skriven

sv: tack ! Ska vi fölas via bloglovin ? Och förästen ! Hur mgör man så att designen bytar bilder ? :)

39 Jennifer F:

skriven

SV: Hej! Ja, jag tycker det funkar bra med hemmagjorda huskurs masker! Den jag gjorde på honung och yoghurt är bra om man är torr och irriterad! Är man istället fet om hyn, kan man istället för honungen använda citron :)



Min farmor var modell back in the days, och alltid när hon var utomlands så duttade hon yoghurt i ansiktet på kvällen för att lugna och lägga brännan! :)



Trevlig helg! :)

40 jewelry and agony:

skriven

Grejade lite med min design igår så nu är den lite bättre...eller vad säger du?. Är i stort behov av en snygg och stilren header dock. Hur sjutton gör man?

41 ♫♪ Sandra T:

skriven

ha en fin fredag :)

42 frida nyburg:

skriven

Gör du, ja det är ju rätt ovanligt haha

var bor du?



Tack detsamma, ska du göra något speciellt i helgen?



kram

43 kajsa:

skriven

sv: det är bara bra med mig tack :)

hur är det själv?



önskar dig en trevlig helg!!

44 Marika:

skriven

Svar: Tack! Det är ännu finare om man är lite brun. Ungefär som det mesta :p Det förstår jag, vill typ gå och se den igen, haha!



Idag har jag varit i skolan och sedan har det varit tänkt att jag ska plugga, har ju tenta imorgon men har ingen motivation.. så nu sitter jag här i soffan bara. Hos dig då? Kramis

45 Gamesound kills reality:

skriven

sv: haha men det är olika för alla, jag som målar ganska mycket behöver ett ställe där jag kan lägga upp sådant som jag tycker passar ^^



vet inte riktigt, träffa kompisar och antagligen plugga (hhehe min hobby verkar det som), själv då?

Yay vore kul, gillar temat i frågestunden! ^^

46 ems:

skriven

oreo <3333

47 Elisabeth:

skriven

Va kul =) Den är så lättläst den stilen.. =) Känns personlig också.. =)

48 Mathilda - PHOTOGRAPHS:

skriven

Fin blogg!

Har du kanske lust för ett bloglovin-byte? :)

49 Jonna:

skriven

Ikväll ska jag bara va hemma och ha filmmys. Imorgon ska jag på 30års fest :) Vad ska du hitta på i helgen?

50 - Swedish Source About Josh Hutcherson:

skriven

sv: tack detsamma :D

51 Tess:

skriven

Svar: Ibland gör jag så att jag sätter ner foten och sedan går jag vidare och ibland fortsätter jag "kämpa" eller vad man ska kalla det. Jag är engagerad, men jag är ändå inte arg hela tiden så jag mår inte dåligt av att göra det jag gör :-) Det får mig att må bra istället att jag känner att jag kanske gör något :-)

52 johanna:

skriven

åååååh nu blev jag helt till mig! jag ska ställa frågor i din frågestund, men först vill jag undra lite, för mig själv:$

TROR du på andar? min mamma och jag är väldigt "troende" då de gäller sådant, och vi har båda, speciellt jag, varit med om en hel del, speciellt med tanke på min unga ålder.. :D wiiee!

53 maya (mayski):

skriven

sv: jag med!



tack, detsamma! :)

okej, kan kolla in det!



du med! :)

kram!

54 Elvira:

skriven

SV: Tack så mycket!

Allt är bra med mig :)

55 maria:

skriven

underbara bilder

M

56 Elisabeth:

skriven

Va bra =) Jo det är bra med mig.. =)

Jag funderar på någon fråga.. Har du nåt tips på vad man kan fråga? =)

57 johanna:

skriven

haha nää:$ jag vill veta nuuuuuuuu (a) jag kan ställa andra frågor där:(

58 jewelry and agony:

skriven

Japp den var gratis :)



Ska fundera på om jag har några frågor till din frågestund.

59 Marika:

skriven

Svar: Jaha, vad är det för film då?

Imorn ska jag iväg till uni för att skriva tenta och sen ska jag nog träffa någon kompis :) vad händer för dig då?

60 Emmy (whitesnowman):

skriven

sv;

Jag mår bara bra, själv då? ^^

61 Sinta:

skriven

Åh vad spännande det ska bli att läsa alla svar på frågorna som du fått! Allt är bra här, så skönt med helg! :) Kram

62 Josefin:

skriven

Tack så jättemycket, fin blogg du har! :)

63 Evelina:

skriven

Sv: Ikväll kommer några kompisar:))

Sj?:)

64 Junitjej:

skriven

Jag älskar instagram!

65 hanna ♡:

skriven

allt härligt med dig idag? :)



anmäl dig gärna till helgens blogg på min blogg! :D

66 martina:

skriven

jägarns vad mycket härliga bilder du har :)

Kommentera här: