Fredagsintervju - Emma


Snabbfakta:
Namn:
Emma Karlsson
Ålder:26
Bor: Nybro
Civilstånd: Singel dejtar en kille
Familj: Mamma, pappa, en lillasyster och min lillebror.
Sysselsättning: Arbetslös något jag är väldigt trött på.


Varför började du blogga?

- För att ha någon sysselsättning när jag var mamma ledig. Men sen efter det har jag varit arbetslös då blev bloggen en dagbok och kunna skriva av sig saker man inte orkar gå och ah inom sig, plus bara berätta lite om vardagen!!!


Vad har du för syfte med din blogg?
- Prata med nya människor då jag har svårt med det i den "verkliga" världen, skriva dagbok och spara till framtiden


Vad har du för skönhetstips?

- Tvätta alltid bort sminket på kvällen med bra produkter !!! Jag skulle aldrig sova med smink.. Använd tandtråd man känner sig mycket fräschare. Och strunta inte i och äta som jag ofta gör dålig vana efter ätstörningarna för cirka 10 år sen något man alltid får leva med...


Vad gör en blogg till en bra blogg?
- Intressant innehåll. Inte rörig. Blandat med bilder & text.


Vilka bloggar läser du?

- Oj det är många min systers plus en massa mamma bloggar. Några favoritbloggar är vhdbrud.blogg.se, mammatillyrla.blogg.se, ifestyleblogs.se/malin/ och nninaaw.blogg.se/ dessa bloggar läser jag ifta först på bloglovin men följer en massa bloggar !!


Hur många läsare har du per dag?
- Nu sista tiden har det legat på 130-200 besökare / dag !!!! Och bara för en månad sen låg det på under 100 fattar inte vad som hänt !!

Vilka är dina förebilder?
- Hmm just nu är mina förebilder alla som har ett familjeliv  med en bra framtid för det är vad jag själv bara vill ha nu !!!!!!

 

Kommentera här: