Fredagsintervju - Hanna

Snabbfakta:
Namn:
Hanna Ahnskog
Ålder:
15, snart 16 (96a)
Bor:
Stockholm
Civilstånd:
singel
Sysselsättning:
Kompisar, plugga och shoppa ;)


Varför började du blogga?
- Från början för att det var en bra sysselsättning när jag och min pojkvän hade gjort slut. jag behövde liksom något annat att leva för. Nu när allt är lite bättre så har jag den mest för skojs skull!

 

Vad har du för syfte med din blogg?
- Jag har en ganska vanlig tonårsblogg men jag skriver ofta om vad jag tycker och inte tycker, så kanske är syftet att få folk att tänka om när det gäller vissa saker.


Vad har du för skönhetstips?
- Träna och ät mycket frukt. älskar att ta långa varma duschar också!


Vad gör en blogg till en bra blogg?
- Mycket hänger nog på bilder, men även på sättet man skriver och lägger upp inlägg på.

 

Vilka bloggar läser du?
- Storbloggarna som paow, kissie, kenza, men även imvicky och sarahtjulander.

 

Hur många läsare har du per dag?
- Har legat nere med bloggen ett tag men är påväg uppåt igen. 100 läsare ungefär.


Vilka är dina förebilder?
- Har väl inte direkt någon förebild. jag lever och lär av många olika personer helt enkelt.




Snabbfakta:

Namn: Hanna ahnskog
Ålder: 15, snart 16 (96a)
Bor: Stockholm
Civilstånd: singel

Sysselsättning: Kompisar, plugga och shoppa ;)

 

Varför började du blogga? från början för att det var en bra sysselsättning när jag och min pojkvän hade gjort slut. jag behövde liksom något annat att leva för. Nu när allt är lite bättre så har jag den mest för skojs skull!



Vad har du för syfte med din blogg? jag har en ganska vanlig tonårsblogg men jag skriver ofta om vad jag tycker och inte tycker, så kanske är syftet att få folk att tänka om när det gäller vissa saker.


Vad har du för skönhetstips? träna och ät mycket frukt. älskar att ta långa varma duschar också!


Vad gör en blogg till en bra blogg? mycket hänger nog på bilder, men även på sättet man skriver och lägger upp inlägg på

 

Vilka bloggar läser du? storbloggarna som paow, kissie, kenza, men även imvicky och sarahtjulander.



Hur många läsare har du per dag? har legat nere med bloggen ett tag men är påväg uppåt igen. 100 läsare ungefär


Vilka är dina förebilder? har väl inte direkt någon förebild. jag lever och lär av många olika personer helt enkelt

min blogg: http://hannahnskog.blogg.se







1 Patricia♡:

skriven

Ha en fin helg du också.



Ska kika in när du fått upp frågestunden.

Kommentera här: