Haft en jättebra födelsedag

Lördag
Kom ju till min utbildning inom medialterapi i fredags. Och på lördagen blev det en massa roliga meditationer som verkligen var jättebra! Fick även supergod mat!

Söndag
Dagen började med att hela kursgänget sjöng för mig vid frukostbordet. Vi hade två meditationer innan jag drog hemåt. Jag ville hem och fira min födelsedag och vara så mycket med syster och systersonen som jag kunde. Vi var på fotboll och sedan kom sambon och svärmor. De överraskade mig verkligen. Fick jättefina stora cupcakes och cupcakes-pappers-hållare och presentkort på Lindex och pengar. Finfina presenter! Åt god mat och marängsviss. Riktigt fin födelsedag med hela familjen.

Måndag
Blev en riktig utedag. Underbart väder. Pratade med släktingarna som var på gården och så gjorde mamma och syster iordning på altanen, medan jag lekte med systersonen. Åt middag och så åkte syster hem :( Tur att vi ses snart igen :)


Syrrans fotbollsmatch. Hon är målvakt (den gröna gubben).




Casper tyckte mycket om att spela lite fotboll.


Den längst till vänster fick jag av tvillingsyrran m. familj och den till höger utav svärmor. Så fina!


Äntligen fick jag träffa min andra hälft <3


Tvillingsyrran som tog detta fotot <3


Fina Saga.


Fjärilarna yrde omkring idag. Så härligt!


Myser i gräset :)






Den nya kladdkakan med glass :)


Casper med morfar.

1 Annika:

skriven

SV: allt är bara bra här :)

2 J O N S S O N L ♡:

skriven

- inget speicellt. Va nyss iväg med mamma och mina två syskon och shoppade lite, dsj? :)

3 Ida:

skriven

Okej, jag bara chillar taggar inför kvällen :)

4 Isabelle Johansson:

skriven

sv; om man bortser från min onda rygg från misshandeln i fredags så är det bra med mig.

Några planer inför ikväll?

5 Marika:

skriven

Grattis i efterskott!!



Svar: Ja det var ju skönt det :)

Här är allt bra, är jättetaggad inför ikväll! Hur är det med dig?

6 Sofie Zirath:

skriven

SV: Min helg har varit bra! Din då? :) Kram

7 Mathilda - PHOTOGRAPHS:

skriven

sv: Åh okej.

Jo det är bara super här! Själv då? :)

8 I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥:

skriven

Hej hej, är allt bra med dig idag? (:

kram :)

9 iiiden:

skriven

härliga bilder:D



sv: same here!:D

10 Zinja:

skriven

svar: okej, ska tänka på det nästa gång :)

Jag mår finemang :)

11 R O X A N A- BASKETBLOGG + VARDAG:

skriven

sv; det är bara bra med mig, sj? :)

12 frida nyburg:

skriven

Härliga bilder:)



Ja tack allt är bra med mig, sj då?



kram



13 Fruity:

skriven

Ja superbra :) Med dig?

14 Lina:

skriven

sv: japp allt är bara bra med mig!:) sj?

15 Two trollfaces:

skriven

Sv; Jo allt är bra, du? :)

16 Linda:

skriven

jag gillar mer unga personer som skådespealare om det inte är dom gamla veteranerna;D

17 Karolina:

skriven

Var gärna med i min veckans blogg på min blogg.

Anmäl dig nu tävlingen avslutas imorgon! :)

Ha en bra valborg! :)

18 Amanda:

skriven

Det är bara bra sj? :)

19 Isacs Mamma:

skriven



härligt:)



Skönt att höra :P hihi

Grattis i efterskott igen :P hihi



Så vad ska du hitta på i morgon 1 maj o allt:)?

Kram

20 MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

skriven

Jag bor i sävja :) bor du också här, eller varit här? :)

21 Linda:

skriven

Grattis i efterskott! Jättefina bilder. Är du också oxe ;) jag fyller den 2:e maj. Okej, så kul med kurs! Hoppas du hade en fin födelsedag! kramar

22 Isabelle :]:

skriven

Sv: Ska snart ta upp min sköldpadda från badet :)

23 kaffehörnan:

skriven

Vilken trevlig dag från början till slut

Stort grattis i efterskott

24 Louise - Flyttar till Turkiet:

skriven

Önskar dig en fortsatt trevlig valborg :)!

25 johanna:

skriven

sv: handlat lite o så, sj?:)

26 jumiz hästblogg:

skriven

sv: vi träffades utomlands :) vi var i rhodos med våra respektive kompisar och träffades på ett uteställe och sedan var vi med varandra resten av veckan och fortsatte att prata i sverige och sedan blev vi tillsammans :) han är världens bästa :)

27 angelina:

skriven

allt bra här!! fullt upp bara :D fina bilder

28 Sandra:

skriven

Tack så mycket :)

Vi har varit nere hos sambons föräldrar och ätit god mat och nu är vi hemma och ska mysa framför teven med kladdkaka :)



Vad gör du?

Kram

29 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- Okej, typ samma :)

30 Kattis:

skriven

Fina bilder! :)

Sv: Vad roligt! Just nu är det jätte bra med mig :) Har haft en bra dag så! ;) Hur är det med dig då? :)

31 johanna <3 ♫♪:

skriven

sv, jo allt är bara bra ;)

32 Anonym:

skriven

Vilka fina bilder :)

33 Emz:

skriven

Sv: Åh, vad roligt! Grattis i efterskott! :)



Jag har oxå fyllt år ihelgen! Så jag har mest bara bara blivit firad och njutit av helgen. Har haft det riktigt kalas helt enkelt :)



Firar du valborg?







34 ami:

skriven

ingen fara! :) hade du trevlig valborg och vad fick du i present? :D

35 Josefin:

skriven

Åhh, grattis i efterskott! Jag gjorde inget speciellt faktiskt! :)

36 Daniella Book:

skriven

Härligt! Idag ska jag bara ta det lugnt! Skola imorgon! :(

Självdå?:)

37 EMMAS!:

skriven

okej vad kul :D

38 Emma Lannebrink:

skriven

sv: Jag var hemma igår och gjorde ingenting typ xd så rolig valborg! sj?

39 ami:

skriven

åh, kul födelsedag! där ser man :) var hos min sambos mamma ute i stugan ^^<3

40 emilia:

skriven

åh va härlig födelsedag du verkade ha! grattis i efterskott! :)

41 amanda ♥:

skriven



Härliga bilder! :D

Haft en awesome vecka? :D

Kommentera här: