Lördagen den 21 april

Igår
När sambon kom hem hade jag gjort bakad potatis och dukat fint. Han blev minst sagt glad när han såg det hela. Ville skämma bort honom lite ;) Efter det satt vi framför teven och drack kaffe och ja, hade en mysig kväll helt enkelt.

Idag
Blir det kalas för kusinbarnet som fyller 2 år. Blir 25 personer har jag hört, inte hela släkten, men ska bli kul att träffa alla :) Sen sent ikväll ska jag iväg och skriva en grej för tidningen :) Kommer bli kul!






När sambon åkte, tog min fina katt Sid plats bredvid mig.
1 Jonna:

skriven

okej :) trevligt!

jag har ställt 2 frågor! :)

Trevligt helg!

2 kiwiberries:

skriven

sv: jag är inte bäst på kameror, det är min man som har koll på de =) men detta hittade när jag sökte på pixlar haha



"Upplösningen är på 12,1 miljoner effektiva pixlar med en bildsensor som är 1/2,3 tum stor. "

3 sanna:

skriven

Kikar in och önskar dig en trevlig Lördag :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

4 Valentina - mitt liv i Italien:

skriven

De tydligaste kulturkrockarna är helt klart hur killar beter sig mot tjejer. Killarna här tar för sig väldigt mycket, ibland lite för mycket så det kan kännas jobbigt ibland. Italienarna är mycket mer öppna än svenskar och man blir vän med någon efter bara några minuter. En stor grej för mig är även punktlighet, de är i princip alltid sena och överlag väldigt högljudda.



Härligt, min vecka har också varit vädligt bra.

Ska du göra nåt kul i helgen? :)

Kram

5 Jennifer på Fashioncut:

skriven

SV: Det firades med utgång :)

6 Emma Lannebrink:

skriven

sv: just nu svarar jag på kommentarer, senare ikväll kommer det gäster som ska äta middag & så :) Vad gör du nu och vad ska du göra idag?

kram

7 J O N S S O N L:

skriven

Sv: Okej, Kul!

Jag ska upp till stallet lite senare och rida min ponny :)

8 Annika:

skriven

SV: tar det lugnt. Det är jätte dålig väder :(

9 Malin:

skriven

Supersöt katt!:)

10 Jasmin - The dream of being famous!:

skriven

Hejsan hur har din vecka varit? :)

Fin blogg btw!

11 juliaa:

skriven

sv: jodå de e super :) sjdå?

12 Emma:

skriven

jag missade att fråga dig i frågestunden men ska läsa dina svar sen :)



jag sålde majblomma när jag var liten, jag tycker med att det har funnts finare majblommor, men det är 10kr som går till något bra så det är värt det :)



Gjort idag?

13 Malin (mmalinanita.blogg.se):

skriven

Sv: Jo tack, det är bra, men är väldigt förkyld. Själv? :)

14 Mathilda - PHOTOGRAPHS:

skriven

sv: Jo, en del lägger nämligen till direkt inne å bloglovin-com, men eftersom jag har en köpt domän så finns jag på två ställen inne på hemsidan, och jag försöker ha alla följare på ett och samma ställe, alltså önskar jag att folk följer just via den knappen på bloggen, i stället för inne på hemsidan. :P

15 Anonym:

skriven

Okej, låter trevligt! :)

Nej, åker med min klass i skolan och är borta i fyra dagar! :) ska bli superkul! :)

16 Josefin:

skriven

Japp allt är bra med mig, själv då? :)

17 frida nyburg:

skriven

Jo men det stämmer, det har du:)



ja tack allt är bara bra med mig, sj då?



kram



18 R O X A N A:

skriven

sv; vad är det andliga/mediala för något då??

och som sagt så vill jag att du läser inlägget först innan du kommenterar, för i inlägget du kommentera så stog det exakt om vad jag skulle göra idag... (:

19 Malin:

skriven

aw tack :D<3

20 kaffehörnan:

skriven

Vad go tjej du är som pysslar

Roligt och skriva för en tidning, vilken tidning är de



Gör du så

kram

21 maria:

skriven

Va gulligt gjort av dig

Kramiz Maria

22 Maria, tvillingmamma:

skriven

Sv: Hehe, vad roligt att du hittade bloggen igen. Ja, visst är de stora nu, växer som ogräs! :)



Jo, det är fint, har fullt upp då vi flyttar till hus nästa helg..!

Japp, har instagram, tror det bara är att söka på mhfors.. :)



/maria

23 sara Bieber:

skriven

Allt bra med dig idag? :)

24 Daniella Book:

skriven

Jaha okej, det missade jag tyvärr:)

Jaa allt är toppen! Min kusin kommer snart så ska umgås med henne! Självdå?:)

25 Evelina:

skriven

Sv: Inget speciellt:)

26 Gamesound kills reality:

skriven

sv: Låter kul ^^ haha jag lyssnar på Mindy Gledhill, sån mysig röst så det finns inte, och funderar på att fortsätta på mitt pluggande... :) Ha en trevlig helg!

27 Andrea Castells:

skriven

Adorable cat! how old is it?

XX from Barcelona

28 MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

skriven

Vad gör du? :D

29 Sara:

skriven

Sv; jadu inte så mycket hittills sj?:)

30 jenniefer:

skriven

SV: absolut kan vi göra det, jag fixar länkbyte imorn! :) detsamma! hoppas du haft en bra dag! :) kram

31 Frida:

skriven

Jo det är skoj, han som är så liten också då är det extra skoj =)

32 Isabellasphotographing:

skriven

Är du sugen på att vinna ett presentkort på 500 kr på Nordens största smyckesbutik på nätet - Cocoo? Kolla då in på min blogg & klicka dig vidare till tävlingen! :)http://isabellasphotographing.blogg.se/2012/april/tavling-om-presentkort-pa-500kr-hos-cocoo.html#comment

33 Isabelle:

skriven

Sv: Med mig är allt bara bra! Bara lite mätt efter fikat :-) Hur är det med dig då?

34 tina:

skriven

Jag har väl sett vakna med the voice i 3½ år så jag är som fast i det där, en trevlig och lättsam start på morgonen. Gillade det dock bättre när Josefine var med.

Ha en fin helg!

35 Marika:

skriven

Svar: Haha, det lät som en film i min smak, får nog ladda ner den! Såg abduction förut, asbra film! Har du sett den?



Tack, jag hoppas tentan gick bra :)

36 Linda:

skriven

allt e bra med mig du då?:D

37 Linda:

skriven

allt e bra med mig själv?:D

38 Hanna:

skriven

Hej! fin blogg du har :D Kolla gärna in bloppisen på min blogg! Säljer endel fina grejer :) KRAM!!



http://hannasunderliga.blogg.se/?tmp=21182040

39 johanna:

skriven

ja de är bara bra med mig:) sjdå?:D

40 Anonym:

skriven

Hej fina!

Jag har en fråga på min blogg om "fake tan" så jag ville passa på och fråga, hur håller du dig brun på vintern, finns det något du rekomenderar och något du verkligen inte tycker man ska göra? Svara gärna på länken nedan!



http://awagardi.blogg.se/2012/april/fraga.html#comment

41 Becka [fotoblogg]:

skriven

Åh vad fin header du har! :D

42 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: låter härligt! :)

43 maya (mayski):

skriven

sv: allt är toppen med mig, lite ont i magen bara! :)

hur är det själv?

44 - Swedish Source About Josh Hutcherson:

skriven

sv: allt bra idag? :D

45 johanna <3 ♫♪:

skriven

sv, varsågod. jo allt är bara bra ;)

okej jag kanske gör det.

46 Linda:

skriven

Tack så mycket! :)

Spännande med det mediala!

47 louise:

skriven

Sv: Okej! Japp! :D

Haft en trevlig kväll ? :)

48 Nike♥:

skriven

Vad är det för katt? Katten var supersööööt iallalfall :)

49 malin:

skriven

Heej :) Fin blogg, lust med bloglovinbyte ? =)

50 johanna:

skriven

sv: haha nej men min mamma går på en massa kurser som är ganska svåra. Fast jag skulle vilja lära mej mer om att ta kontakt med andevärlden, får se hur jag lyckas med det om något år :)

51 TJEJ PÅ 14 ÅR:

skriven

Sv: Okej :) Idag hade jag konfaträff och teater rep :D Hoppas du hade en bra lördag!:D

52 lina:

skriven

sv : så jag tror jag blev nr 90. dd? :)

53 Kattis:

skriven

Sv: Vad kul! :) idag har jag städat och gjort massor inne, vi har haft snö/regn hela dagen.. så tråkigt :(...

54 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- inget speciellt, själv? :)

55 dite:

skriven

hej allt bra med dig? :)

tänkte tipsa om tävlingarna jag har på bloggen där du kan vinna en valfri sak från runns.se, erikasgarderob.se eller gniztra.com.

http://afroditeedreflo.blogg.se/2012/april/vinn-en-valfri-sak-fran-gniztracom.html#comment

http://afroditeedreflo.blogg.se/2012/april/vinn-en-valfri-sak-fran-runnsse-eller-erikas.html#comment

sen tänkte jag visa dig den här, världens gulligaste del ur GG :D

http://www.videofy.me/v/478804

sen tänkte jag tipsa dig om en sida där du kan tjäna pengar på din blogg väldigt enkelt,du värvar människor och får 600 kronor, skit bra,http://click.adrecord.com/?p=120&c=7892

förlåt om du inte gillar såna här kommentarer..

56 Louise - Flyttar till Turkiet:

skriven

Önskar dig en underbar söndag! :)

57 Jeanette-Längtar till USA resan!:

skriven

Attans nu missade jag din frågestund.. får kolla on svaren och frågorna :)

58 Art By Tina - Konst & Fashion:

skriven

Härliga katter.

59 alice & nora:

skriven

Frän blogg, bloglovin byte? :)

60 Linda:

skriven

så fin katt :) kul att du hade en andlig frågestund! Gillar att se att folk är öppna för detta :)

61 Josefine - En skärgårdsdröm:

skriven

Tack så mycket :)

Vilken söt katt!

62 Evelina:

skriven

Vilken fin misse du har :)

63 Evelina:

skriven

Hehe tyckte den ena såg lite långhårigare ut ;)

Kommentera här: