1 Hannah:

skriven

Stort Grattis till er! :)



sv: Jo tack allt är fint med mig :) Själv då?

2 Emma Lannebrink:

skriven

sv: förlåt för ett sent svar!

åååååh grattis vännen :D hoppas du/ni får det toppen!

jag mår bara bra, sj? :)

kram

3 EMMAS!:

skriven

är ni tvilligar?:D grattis!:)

4 Anonym:

skriven

följ min nya blog

5 Two trollfaces:

skriven

VECKANS BLOGG! Avslutas ikväll! :D http://twotrollfaces.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-1.html#comment

6 angelina:

skriven

Stort grattis till er :D

7 Sophia Sahlström:

skriven

Grattis till er båda, ha en UNDERBAR dag! :D

8 Malva:

skriven

Hoppas du får en fin kväll! :)

9 Meps:

skriven

Grattis :)

10 Emmy (whitesnowman):

skriven

sv;

Jag mår bara bra, själv då? ^^

11 ava miranda:

skriven

söt! :>

12 Frida:

skriven

Jo härligt med en hel del tider. idag jobbar jag 6:45 till 16.00 så det är ett långt pass =) hehe

13 ami:

skriven

grattis på födelsedagen Jennie! :D

14 Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag:

skriven

Tack tjejen :D



Just nu kan du tävla om en underbar spetskjol på bloggen! Ta en titt och var med och tävla här: http://eraey.se/2012/april/tavling-vinn-sot-spetskjol.html#comment



Ha det bra! :)

15 Isacs Mamma:

skriven

Ja du de e goda kan jag säga, och lätta att göra :)



Hoppas du fick en fin helg trots utbildning?:) <3



16 Kattis:

skriven

Grattis! :D

Sv: Idag jobbar jag lite, sen ska jag hem och fixa någon god middag tills ikväll! Vad gör du ikväll då? :)

17 Sinta:

skriven

Stort grattis tjejen! Kram S

Kommentera här: