Monday

Ja igår om en vecka
Blir jag 22 år. Ser mig inte alls i den åldern. De är lite overkligt att man faktiskt blir äldre för varje år som går.

Lördags
Var vi på 2 årskalas som jag berättade. Riktigt trevligt :) Efter detta drog jag på jobb. Sambon skjutsade mig och samtidigt åkte syrran och en till med. Fick intervjua Style, ni vet dem Christer Sandelin och Tommy Ekman. Roligt!

Igår
Var jag och mamma på Ikea. Efteråt åt vi en mjukglass :) Trevligt värre med sådan mor-dotter-dag.

Från kalaset i lördags.









1 mathilda:

skriven

ha en jättebra Måndag :D

2 IDA:

skriven

svar: idag gör jag inte så mycket, har varit i skolan :) själv?

3 Amanda:

skriven

Det är bara bra sj? :)

4 Emilia:

skriven

Allt bra ? :D

5 kajsa:

skriven

fina bilder! grattis i förskott :)

önskar dig en trevlig vecka! kram

6 Emma:

skriven

Sv: Nja jag beställde av anna form det kostade 250 kr :) Vet att din frågestund var tyvärr över men jag har inte sett din kommentar förrens nu... Du behöver inte svara men jag har en fråga om det andliga: Hur märker man det? Har det hänt dig många saker?

7 Emma:

skriven

Härliga bilder!

hoppas du har en fin kväll, och kul med intervjun!

8 sanna:

skriven

vilken söt tårta! :)



Svar: Roligt! :) Jag har haft filmkväll med lite kompisar, haft familjemiddag och umgåtts med min sambo :) Har du haft en bra start på veckan? :)



Kramar

9 yasmine modell mamma och fru:

skriven

tack allt bra med dig? kraam

10 Emelie - kläddesigner med 3 egna företag:

skriven

fina bilder



Vad ska du göra idag?



Svara här: http://eraey.se/2012/april/good-morning-beautiful.html#comment

11 LINNÉA FLYSTAM:

skriven

SV: Allt är bra med mig, hur är det själv? :)

12 kaffehörnan nice tävling synas hos mig:

skriven

Vad häftig tårta, fina bilder du tagit

Jo jag angett min mejl, så du kan skicka till den så kommer jag mata in det i min blogg och länka dig

13 Frida:

skriven

Mm okej så kul.

Jag mår bara bra!

14 Annika:

skriven

SV: allt är bara bra här!

15 M O A:

skriven

Härliga bilder :D



SV: Ja, pitepalt är as gott, är från Piteå så ;) tycker du?

16 Maria, tvillingmamma:

skriven

De är 15 månader nu :) Tiden går fort! :)

Ja, jag hoppas det blir det ;) haha! Inte i min vanliga blogg, utan förmodligen i husbloggen :)

17 Tess:

skriven

Svar: Jag blockerar inget. Jag skulle vara den första att erkänna att jag har fel ifall jag upplevde något. Men jag har inte gjort det. Jag tror att saker som folk upplever kan förklaras på något vetenskapligt vis, men att vi inte kan det ÄN. Precis som när folk inte visste varför och hur det blixtrade under åskan. Numera vet vi vad det beror på. VI får reda på saker allt efter som och jag tycker det är väldigt spännande :-)

18 frida nyburg:

skriven

ok haha:)



Fina bilder



idag har jag haft skola och ikväll ska jag gå runt med Newbody kläderna som folk beställt av mig som jag säljer för mitt lag:)

du då?



kram



19 jenniefer:

skriven

okej:) ne kollar på tv, dd?:)

20 MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

skriven

Hoppas du får en sketabra tisdag - det är underbart väder!!!!

Kram på dig :)

21 Emz:

skriven

Sv: Tack så mkt! :)



22 Sara:

skriven

Sv; Så trevligt :)

Nja idag ska jag till stallet, sj? :)

23 Emma:

skriven

Härligt med en liten tripp, jag ska iväg och fika snart med en vän :)

Kram

24 Daniella:):

skriven

Hehe okej:) Jo allt är bra, förutom att jag är jävligt sugen på choklad! Haha självdå?:D

25 Elisabeth:

skriven

Sv: Ja det är skönt att veta att det är han.. Blir helt lugn också.. =)



Men pappa däremot tycker att det är obehagligt.. Han har blivit skrämd och att tv-apparaten stängt av och på sig när han ser på tv.. Detta hände bara någon dag efter 4års dagen då farfar gick bort.. =/

26 Mathilda - PHOTOGRAPHS:

skriven

sv: Jo det är bara finfint! Själv då? :)

27 juliaa:

skriven

sv: jo det är super här också :)

28 Josefin:

skriven

Jo det är bra! :)

29 Isabelle:

skriven

Sv: Allt är bara bra med mig, lite hungrig bara :-) Hur är det med dig då?

30 Malin:

skriven

Sv: Ja jag har två katter:)

Så ska vi skaffa hund snart också:D

31 Gamesound kills reality:

skriven

Sv: alltså, jag vet inte.. Jag funderar på något i konst, hade varit riktigt kul och få jobba med något man känner att man trivs med ^^ dock är det svårt när det kommer till att just få jobb som det, då man inte tjänar så överdrivet bra, om man inte får folk intresserade ^^ men det ordnar sig nog :D

32 J O N S S O N L:

skriven

SVAR: Okej. Här är allt bara bra! Gjort idag? :)

33 Linda:

skriven

det e fint;D



Skola och sånt;D du?

34 Marika:

skriven

Svar: Haha, jag har nog aldrig köpt en film i hela mitt liv skulle jag tro ;) Däremot vill jag börja samla på lite boxar :)



Han är sjukt snygg!!! Dör lite varje gång jag ser honom, hehe. Tyckte att filmen var riktigt bra, den kommer jag se fler gånger :)

35 linah:

skriven

älskar dina inlägg!:)

36 Jennifer på Fashioncut:

skriven

SV: ja grymt fina färger, jadå allt bra med mig :)

37 malin:

skriven

haha tackar!:D

38 Patricia♡:

skriven

Jag känner mig inte heller så gammal som jag faktiskt är:P

39 Jojjo Carlsson:

skriven

Du är riktigt duktig på att fota! De här bilderna var ju helt underbara!

40 Isabellasphotographing:

skriven

sv: allt är bra, själv?

41 Kajsa:

skriven

Hej, kika in min blogg och lämna en kommentar du får då ett helt eget blogg inlägg där din blogg blir länkad

42 Clara:

skriven

22 år... Egentligen låter det väldigt mycket. Men sen tänker jag att min bror är så gammal, och... han är ju inte vuxen tycker jag. Fortfarande min lilla storebror som gillar att spela tv-spel liksom!

Kommentera här: