Sådant här gillas!

Häromdagen
När jag videochattade med syster genom MSN, tog hon detta fotot. Riktigt roligt tycker jag :) Jag tog ett foto som ni sett tidigare, men detta var finare tycker jag :) Snart ses vi äntligen igen! <3

1 Isabelle :]:

skriven

Sv: Tack för svaren :)

Japp :) sj?

2 B Y S I S T E R S:

skriven

Följ oss på bloglovin så följer vi dej !

skriv vilket nummer du blev också!



http://www.bloglovin.com/sv/blog/2348817/bysisters

Kram ! <33

3 Jasmine:

skriven

Svar: Tack! Jag är faktiskt lite förälskad i min studentmössa.

Rosa i låter fint. :)



Jag mår fint.



Kram

4 AMANDA:

skriven

sv: Jag minns inte vilken film det var faktiskt, vet inte vad den heter.

Tack detsamma, min helg har varit riktigt bra. Din då? :) KRAM

5 Jonna:

skriven

okej :) då ska jag läsa igenom det nu! BLir nog intressant :)

Tack! :)

Idag ska jag bara ta det lugnt. Ska ut och gå lite och sen riva tapet i vår hall :) Själv?

6 Becca:

skriven

gud så söt!

7 iiiden:

skriven

haha gulligt:D

8 Elin:

skriven

Allt bra?

9 - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -:

skriven

sv; idag är jag med min älskling,självdå?:D

10 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Låter mysigt :)



Jo då det är bra med mig :D själv då?

11 Sandra Åhfelt - TÄÄÄVLINGAR !!:

skriven

De e bra :) sjdå?

12 Emmy (whitesnowman):

skriven

sv;

Ikväll ska jag tyvär skriva en bokrecension, inte så kul.. själv? :)

13 ellencarlsson:

skriven

SV: Ja då det är bara bra, själv då? Kram :)

14 Carro - en emo/scene bloggerska:

skriven

Sv; Idag har jag mest bara suttit vid datorn, fixat min nya iPhone samt slappat med pojkvännen ;)

Synd att jag inte var inne på datorn så jag kunde vara med på frågestunden :( Kramisar Carro

15 esther:

skriven

Fin blogg och design du har!:)

16 Lotta:

skriven

Sv: Jaa, jag har instagram och jag heter olesenstjej där också =) och just nu kollar jag lite på tv, du då?? :) Kram

17 LIIV - vanlig men unik:

skriven

söt bild! :D

18 Sessan:

skriven

Tack så mycket.



Som jag skrev i inlägget så skulle vi åka till Värmland så har tillbringat helgen där.

19 Isacs Mamma:

skriven

Okej så härligt:P hihi

ska städa lite i dag och så kommer min syster på lunch, du då?

Vad händer hos dig i dag? kram!

20 Isacs Mamma:

skriven

Haha !

Visst är den bra!

Jag hoppas att du haft en skön helg söta du !

Gjort något speciellt?

kram!



21 Amanda:

skriven

Haha åh, barn är allt för goa :D

Kommentera här: