Två underbara dagar hos syster

Det var som en energipåfyllning
Kom dit vid två tiden och vi bara umgicks och åt god mat. Gick ut och gick en runda och badade Casper och myste framför teven. Jag och Casper tog lite bilder tillsammans, två av dem ser ni nedan. Sedan somnade han i min famn.

Vaknade av
Att systersonen kikade på en genom hans spjälsäng. Riktigt sött! Blev lite morgonmys och sedan frukost. Syrran lockade sedan mitt hår och fixade min lugg. Sedan drog vi och handlade :) Åt även lunch, tacobuffé. Vid tre tiden åkte jag hemåt igen. Hoppas vi ses snart igen ♥


Från i helgen när vi var på Ikea.


Min katt Sid har en märklig sovställning ^^.


Fick en muffins när jag kom till syster. Casper var minst sagt sugen han med :)


Fick vårrullar till middag :D Även halloumiost :D


Lite kvällsfika!


Älskar verkligen denna lille kille! Han är helt underbar!


Tänk er att få vakna till detta, underbart :)


Syrran lockade och klippte min lugg :)
1 Patricia♡:

skriven

Vad fint håret blev:)

2 emilia:

skriven

va fint det blev med lugg! :)

3 yasmine modell mamma och fru:

skriven

härligt

e ju sjuk så ligger i soffan... lagar dock lunch just nu lite hungrig kraaam

4 Annika:

skriven

SV: har tråkigt :P

5 MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

skriven

Jadå :) sj?

6 Tess Cameron:

skriven

Kära vänner. Vi måste hjälpa så många små barn som möjligt att få vaccinera sig i fattiga länder. Om vi bloggar om det så får 95 små barn hjälp. Kom in på min sida och läs om detta så hjälper vi världen tillsammans. Kramar

7 Elionia:

skriven

fin blogg du har :)

8 kaffehörnan:

skriven

Vad härligt mysigt du hade det

Japp de låter fin fint

Ska bli trevligt och presentera dig

9 frida nyburg:

skriven

Me too, den här krabaten kröp omkring på vår altan igår, aldrig sett sådan spindel förut.



Fina bilder



Kom från skolan precis men ska iväg snart igen



kram

10 Alina:

skriven

Jätte fin blogg! Super fint! Undrar om du skulle kunna tänka dig att göra en fin header till mig? :)

11 Linda:

skriven

Okej :) Jag har väl aldrig riktigt hållit på med andligheter men jag är starkt öppen för det och vet att det finns. Jag är både rädd för det okända men samtidigt väldigt fascinerad av det! Min pappa gick bort i höstas och jag vet att han har kontaktat mig efter det. Har även min mormor som alltid vakar över mig trots att hon dog innan jag föddes. Hon har genom bilder i mitt inre visat saker genom hennes ögon. Så en gång förklarade jag för mamma hur ett hus såg ut som jag aldrig ens har sett för mormor har "skickat" mig en bild av huset till mitt sinne. Så mamma tyckte det var lite läskigt att det stämde haha ;) det finns så mycket mer än bara det vi ser! Var det någon speciell händelse i ditt liv som fick dig att börja med detta? Ta hand om dig kraaam

12 Mathilda - PHOTOGRAPHS:

skriven

sv: Härligt!

Näe, är bara hemma och tar det lugnt. Känner mig inte helt frisk i dag riktigt. :/ Själv då?

13 Sara - Mamma till Nova:

skriven

Nja jag ska bara ta hand om min gubbe&dotter som båda är magsjuka! =( Sj då?

14 Kattis:

skriven

Så sant! :)

Jag har gått och blivit sjuk.. Eller har mest massa huvudvärk :(

Hur är det med dig? :)

15 J O N S S O N L ♡:

skriven

SV; Okej, samma typ ^^

16 ebba & isabella:

skriven

vi önskar dig en toppen onsdag :)

17 Josefin:

skriven

Jag ska träna, plugga och se på film, själv då? :)

18 sanna:

skriven

Svar: Härligt att det är bra! :) Jo tack, det är bara bra med mig ;) Blir det Grey's anatomy ikväll för dig också eller? :)



Kramar.

19 Frida:

skriven

Veckan har varit ok.

Jag har fått massvis med tider nu för jobb, så allt går kanon :D

20 Isabelle:

skriven

Sv: Åh, jag förstår att hon är lika glad som jag :-D

Idag ska jag försöka komma ut på en långpromenad, så skönt! Vad gör du då?



Kram Isabelle

21 johanna:

skriven

blev jätte fint med lugg!:) passar dig super bra:D

jag har just kommit in efter en flera timmars lång promenad med mamma, tänkte plocka ihop lite och sen ge mig på att försöka göra pannkaka.. :) haha dudå?:D

22 Jonna:

skriven

fin du blev i håret :)

Ja, det gick bra, men det är mycket kvar att göra.. :)

Jadå, allt är bra, själv också?

23 Malin:

skriven

Sv: Vi ska få pappas kompis jakthund för den börjar bli lite gammal och ska pensionera den så vi ska få den!^^

Det är typ en terrier! Kommer massor med bilder sen när vi får honom:)

Krut heter han:D

24 Sammy:

skriven

Hej! Fin blogg! Händer ikv?

25 Zinja☆:

skriven

Låter som en riktig toppen helg! :D

Vem är Casper? :)

26 Sessan:

skriven

Visst är den.

Jodå det är bara fint idag, sj?

27 Daniella Book:

skriven

Tar det bara lugnt och lite så! Självdå?:)

28 Hannah:

skriven

Fint håret blev =)

29 Emilia:

skriven

inget händer idag ... hos dig då?

30 M O A:

skriven

SV: Jotack :) Gillar du scones? :D Kolla in mitt recept! :)

31 Sara:

skriven

Sv: Jag mår ganska bra. :) Har varit förkyld, men det har nästan gått över nu. Hur mår du?

32 johanna <3 ♫♪:

skriven

sv, jo bara bra :)

33 Amanda:

skriven

Vad gott med vårrullar :) och kvällsfikat såg inte helt fel ut det heller hihi

Snyggt håret blev!!!



Kika gärna in på min blogg ;)

34 maya (mayski):

skriven

sv: okej, så bra!

jag har praoat, ska alldeles strax dra en sväng till gymmet! :)

Själv då?

35 FannyFredrica - [Fotografering]:

skriven

Sv: Okej! Tyvärr är det nog flera veckor bort innan all snö är borta! :/



Allt är bra med mig, själv? :)

36 Becka [fotoblogg]:

skriven

sv: Det står i inlägget du kommenterade...

37 EMMAS!:

skriven

sv: ja deär bra :D sjdå?:)

38 Gamesound kills reality:

skriven

fint håret blev :) sv: jo det är bra, stressigt men men, själv?

39 LINNÉA FLYSTAM:

skriven

SV: Det är bara bra här med! :)

40 Sara:

skriven

Sv; Trevligt :)

41 johanna:

skriven

sv: nej, men jag väntar ett tag och går på kurser lite senare, i värsta fall så kan mamma lära mej lite!

allt är bra, sj?:) fin du va i lugg btw

42 malin:

skriven

La precis till dig på bloglovin, blev nummer 91 :) lägg gärna till mig du med =)

43 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- Okej. Jadå, själv?



Så fin du blev i lugg :)

44 Elisabeth:

skriven

Haha snygg sovställning.. ;) Ungefär så sover mina katter också.. ;)



Jag måste bara fråga.. Jag känner igen dig.. Har vi träffats? =)



Sv: Min pappa tror inte på medier.. =/



Jodå.. Det är okej med mig.. Hur är det själv? =)

45 Isabellasphotographing:

skriven

sv: älskar dom :D

allt är fint, själv?

46 Josefine - En skärgårdsdröm:

skriven

Vad fin du blev i håret! :)

Det är bra med mig. Dig då?

47 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Haft praktik idag :) du då?

48 Lina:

skriven

Fina bilder

49 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv. det är bra själv? :D

50 Jojjo Carlsson:

skriven

Sv: Gör jag vaddå? "diag+"? Haha, antagligen inte...

51 Valentina - mitt liv i Italien:

skriven

Haha jaa precis, det är lite både och det där. Absolut, svenskar generellt är nog ganska punktliga för jag har en svensk vän här och vi får alltid vänta och blir alltid galna när de andra är sena haha..

Allt bra med dig? Ser ut som du haft det fint senaste dagarna :)

52 Emz:

skriven

Sv: Jag mår fint fint, dock helt slut efter en hel dag med städning och rensning..



Hur är det själv då? :)

53 AMANDA:

skriven

Härligt! Idag har jag varit med några vänner, shoppat och klippt mig. Vad har du själv hittat på med? Allt bra med dig annars förresten? :) Kram

54 LIIV - vanlig men unik:

skriven

Sv: Jotack det är bra, själv då? :)

55 eRaey - Kläddesigner och modell med 3 egna företag:

skriven

jobba :D



Kolla in mitt senaste inlägg och tyck till om jeansshorts här: http://eraey.se/2012/april/what-is-there-not-to-love-1.html#comment



Håll även utkik för en tävling om ett fint sommarplagg från min webbshop www.EmelieRaey.se som kommer upp imorgon! :)



Kram

56 hanna ♡:

skriven

inte mycket alls, själv? :D

57 Emmy:

skriven

sv;

Jag läser "Agnes Cecilia-en sällsam historia" av Maria Gripe :)

Samma här, är bara lite trött.. Ha en fin torsdag, kram! :D

58 TJEJ PÅ 14 ÅR:

skriven

Sv: Härligt! Ja allt är bra med mig :D Själv då? Kramar!

59 iiiiden:

skriven

sv: jaaa :D

allt är toppen! själv då?:D

60 Marika:

skriven

Svar: Allt är bra här :) Själv då?

61 Linda:

skriven

just nu igenting du ?;D

62 Jennifer på Fashioncut:

skriven

SV: Tack :)

Jodå allt bra med mig :)

63 Emma:

skriven

vad tycker du om tatueringar? kolla in min blogg och säg vad du tycker!

Fin blogg förresten, puss!

64 Ida:

skriven

Hejhej.

Jag har frågestund på bloggen just nu så ställ gärna lite frågor ,du hittar inlägget här.

http://photosaremylife.blogg.se/2012/april/fragestund-1.html#comment



KRAM

65 M I C K I:

skriven

Vill du göra ett bloglovin-byte med mig? :D

Jättefin blogg!

66 Anonym:

skriven

jag har byt blogg helt och börjat om skulle bli så glad om du följde mig igen

Kommentera här: