Snart semester

Nu är de bara tre dagar kvar
Med jobb, sen har jag semester i en vecka :D Den är redan överbokad. Och vad jag längtar :) Denna vecka har man packat hel lax hela dagen. Åtta lådor med lax. En tant på 60+ som höll i en unge på 3 år kanske - kallade mig för tant. Kändes ju mindre kul då jag var betydligt yngre än henne..
 
Annars
Ska vi på 50-årskalas i helgen. Och jag hoppas verkligen att kisungarna blir sålda. Har ju två på 12 veckor nu som vill ha nya hem.
 
1 Sophie Landberg:

skriven

Hatar trettioniokronor-kilot-för-hel-lax-veckorna! De brukar vara galna! :P

Svar: sv: haha de är rätt kul faktiskt! dock har iv börjat packa ut laxarna, hinner inte med annars :/
Jennie

2 Jonna:

skriven

okej! Härligt med semester :)
Jag äter frukost och tittar på tv. Vad gör du? :)

Svar: sv: jag gör inte alls mkt! ser på film :) dudå?
Jennie

3 EMMAS!:

skriven

härligt med semester:D

Svar: sv: ja de var de verkligen! allt bra?
Jennie

4 Eva:

skriven

vad härligt! Du får ha en mysig semester. Min är snart slut efter tre härliga veckor :)

Svar: sv: tack det hade jag :D allt bra?
Jennie

5 Rebecca:

skriven

Hej igen :) Jag får tyvärr inte alls bildbytet att fungera i designen :S Vet inte riktigt vad som behöver ändras.
Kan du hjälpa mig tror du? Eller bara beskriva lite hur jag ska gå tillväga. Vore jättesnällt. Hoppas allt är bra annars. kram

6 kaffehörnan :

skriven

De blir jätteskönt, ha de så kul på kalaset

Svar: sv: tack, det var ganska kul! hoppas de är bra med dej?
Jennie

7 Lisa Eriksson:

skriven

fin bild! :)

Svar: sv: tack :D allt bra?
Jennie

Kommentera här: