Underbara värme!

Kan ju inte klaga direkt
På att jag fick sovmorgon idag. Men nu när man kommit in i dagsrutiner, med när man ska gå upp, ja då är de klart att man i alla fall vaknar runt nio tiden. Ändå sovmorgon :) Vid tolv tiden drog vi - inklusive katterna - ut till mamma och pappa. Blev finfin middag och lite kaffe och gubbar på de. Sen for sambon till arbete! Sitter nu på altanen och njuter av det fina vädret. Ser även mamma klippa gräset :)
 
Allt känns toppen
Livet flyter på och jag har nu snart jobbat 1 månad (av 3) på City Gross. Känns skitbra! Har hela september med så sen hoppas man ju givetvis att man blir kvar på ett eller annat sätt. Trivs ju kalasbra!
En annan grej som är väldigt stor kommer upp i september med. Jisses vad jag längtar! :)
Nej nu ska jag skriva av lite recept!! :)
 
 
 
 
1 Emma, Mamma till Tuvaliee och gravid med nr 2!:

skriven

Hallå!

Håller du fortfarande på med blogg design? Har skrivit till dig innan men får inget svar.

Svar: sv: hej! nej tyvärr de gör jag inte, hinner inte alls med : men jag skickar dig vidare till en tjej som heter Elin F C Lindholm på facebook, skriv till henne! hon gör skitfina designers!! hon är inte dyr heller :)
Jennie

2 Pernilla:

skriven

Så kul att höra att du trivs med ditt jobb Jennie! Jag minns när du var desperat över att få ett jobb överhuvudtaget. Vad kul att det har ordnat sig. Ofta handlar det "bara" om att få in en fot någonstans, vilket också gör det lättare att få andra jobb i framtiden. Åtminstone inom det man har erfarenhet av. Lycka till!!

Kommentera här: